quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
carhat trui
hundreds pet
hema onderbroek HHEHHEHEHE
broek afgezakt ..
en een lekker bekkie![]()
opbouwende kritiek? het kwam er op neer dat hij me gewoon dik vond en dat ik geen leggings meer mag dragen omdat ik te dikke benen hebquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:17 schreef Azaron het volgende:
Wat een emo's op dit forum zeg. Pumpkinsoup wordt altijd gebukkake'd hier en als er een keer opbouwende kritiek is wordt de persoon die dat zegt gelijk tegen de muur gezet.
Het kwam er op neer dat je beter geen grijze legging kon dragen omdat het accentueert dat je geen luciferbeentjes hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
opbouwende kritiek? het kwam er op neer dat hij me gewoon dik vond en dat ik geen leggings meer mag dragen omdat ik te dikke benen heb
Ik zou die jeans wat meer saggen. En wat mij betreft, voor zover ik dat op deze foto kan zien, is dat jasje te groot.quote:
Oh vind het op deze foto wel meevallen, nice huis btw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:43 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Handen in je zakken doen, vooral als je op de foto gaat.Het ziet er pauper uit.
Hoezo, er is heul niks mis met de benen van pumpkinsoup in grijze legging, sowieso een mooi figuurtje, het enige dat minder is zijn de piercingsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef Azaron het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat je beter geen grijze legging kon dragen omdat het accentueert dat je geen luciferbeentjes hebt.
Het blijft wonderlijk, het internet en dan met name forums.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:43 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Handen in je zakken doen, vooral als je op de foto gaat.Het ziet er pauper uit.
Ik vind het wel vermakelijk , je moet er toch niet aan denken dat je alleen maar dingen leest zoals:quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:12 schreef krioro het volgende:
't Is hier altijd erg, maar dit topic is toch wel één van de meest treurige geloof ik.En dan heb ik het niet over de kleding maar over de commentaren. [ afbeelding ]
Nee, maar om iemand dan direct af te zeiken.. het kan allemaal wel wat subtieler!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk , je moet er toch niet aan denken dat je alleen maar dingen leest zoals:
"Staat je leuk zeg"
"Goh , leuk topje"
"mooi figuur
"
"Mooie broek"
etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |