Beeldspraak eleveert de expressie jegens de medemens.quote:
Ik vind het leuker als je gewoon zegt dat je het leuk vindt staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:53 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Dit staat zooo leuk, ik wil je keihard batsen.
Dank je. Zal de volgende keer speciaal voor jou een foto van de schoenen maken!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
S_u zegt:. Jammer dat je schoenen er niet bij op staan. Voor het totaal plaatje, jeweetz.
Leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Met een zwarte jeans en simpele zwarte sandaaltjes.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Moment by moment - H&M - Benneton - Armani Jeans.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Moment by moment - H&M - Benneton - Armani Jeans.
Van de C&Aquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:50 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oeh schattig shirtje! Waar is die van? En waar koop je zulk haar??
Zwarte lage schoentjes! Heb er jammer genoeg geen pic vanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk shirtje Fidelity!Ik ben benieuwd wat voor schoenen je eronder draagt
Haha ja!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:24 schreef karoltje het volgende:
[..]
Moeten we die laarzen op de onderste foto erbij denken?.
Leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Met een zwarte jeans en simpele zwarte sandaaltjes.
Ja, ik had de laarzen al uitgedaan toen ik thuis kwam maar bedacht me toen dat ze wel op de foto moestenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:57 schreef servus_universitas het volgende:
Heb je dat speciaal voor mij gedaan, Debsterr?![]()
Wederom mijn complimenten!
Leuk!quote:
Ziet er een beetje als een bij elkaar geraapt zooitje uit. Je jeans is sowieso te groot en die riem kan echt niet.quote:
Nicequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, hij is slim.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Famouss het volgende:
Wat vinden jullie van me broek, heb hem net gekocht maar hij is niet te skinny ofzo tog ?
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Famouss het volgende:
Wat vinden jullie van me broek, heb hem net gekocht maar hij is niet te skinny ofzo tog ?
[ afbeelding ]
Niks mis mee volgens mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:42 schreef Famouss het volgende:
Ja tog, want zo maat van me zei dat hij um te strak vond maja ik d8 fuck it.
fijn dit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Famouss het volgende:
[ afbeelding ]
De afstand tussen grote & tweede teen is best groot bij jou, je draagt zeer regelmatig teenslippers?:Pquote:
Daar heb ik nu nog nooit op geletquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Kanjeezy het volgende:
[..]
De afstand tussen grote & tweede teen is best groot bij jou, je draagt zeer regelmatig teenslippers?:P
Zoquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
Staat je echt leuk. Die sjaal mag gerust blijvenquote:
Die rok vind ik niet zo mooi. Het staat zo bol. Een kokerrok hoeft natuurlijk niet. Maar je ketting is wel leukquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
Vet shirt. Waar vandaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Uh, nog van gister. =]
Yay.
Volgens mij komt dit shirt nog uit België.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vet shirt. Waar vandaan?
Moet ik van me moeder vragen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:34 schreef purno.de.purno het volgende:
[..]
leuk!
wat voor schoenen heb je aan?
Dutchy of wat staat er? merk zegt me effe niksquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:54 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
shirt komt bij Zeeman vandaan trouwens...
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef Warnes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel zelfverzekerd, niemand die jou iets wijs kan makenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
leuke hondjes!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
Wat een mooie kleur op de muur! Ik krijg ook echt zo'n VT-wonen kamer gevoel bij het zien van het stukje achtergrondquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
Nou eerst viel het me ook niet echt op, maar toen ik naar m'n eigen tenen keek, stonden die eigenlijk direct naast elkaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef Warnes het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nog nooit op geletIk draag inderdaad vaak teenslippers, maar is die afstand dan zo abnormaal groot?
Dankje! Het rokje komt inderdaad van de H&M, maar ik heb hem deze vrijdag in de solden gekocht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, leuk!Is die rok toevallig van de H&M van vorige zomer?
Die kreuken en plooien, daar ga ik echt niet om zitten muggeziftenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:38 schreef Warnes het volgende:
@ Jan-Beton
Normaal gezien staat het rokje niet zo bol en is het ook gestrekenen zitten er dus nette plooitjes in.
Maarja, na een hele dag in de weer te zijn kreukelt hij wel gemakkelijk.
Aangezien je altijd zo tiptop volledig verzorgd hier "voorbij komt", vroeg ik me af... heb je nou ook dagen dat je in wat makkelijke kleding zit, zonder teveel styling en accessoires?quote:
haha jawel hoor die dagen heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aangezien je altijd zo tiptop volledig verzorgd hier "voorbij komt", vroeg ik me af... heb je nou ook dagen dat je in wat makkelijke kleding zit, zonder teveel styling en accessoires?
Ik ben zelf altijd een pietlut en merk dus ook dat ik geen dag in een joggingsbroek op de bank zit,vandaar dat ik me dan afvraag of anderen dat ook hebben?
![]()
Mooi meisje en leuke outfit, less is morequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
Trouwens haha mischien klinkt het wel raar maar, ik zie een baby gezicht op je linker knie!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niets in
ik heb sietske nu een paar keer voorbij zien komen, echt een goede stijlquote:
ik vind de middelste het leukstquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef Estelle_ het volgende:
Gisteren
[ afbeelding ]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
Bleek nadien iets te warm en dus..
[ afbeelding ]
...werd het dit
Hier lift ik mee! Mooie decolleté en strak zittende leggingsquote:
Mooi figuur en mooie kledingstijl!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef Estelle_ het volgende:
Gisteren
[ afbeelding ]
Vanmorgen
[ afbeelding ]
Bleek nadien iets te warm en dus..
[ afbeelding ]
...werd het dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |