Nee ik had nog 15 euro geld contant en voorlopig kan ik m'n rekening niet plunderen voordat alle rekeningen betaald zijnquote:
Is genoeg voor een zakje toch, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee ik had nog 15 euro geld contant en voorlopig kan ik m'n rekening niet plunderen voordat alle rekeningen betaald zijn
Ik kan nog wel 10 of 20 euro missen ja maar dat gaat het ff niet om. Het gaat erom dat ik mezelf van 15 euro heb beroofd en dat is gewoon stom en zonde eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is genoeg voor een zakje toch, of ben ik nou gek?
Epic fail. Je had zelfs met 15 euro GHB kunnen kopen. Hele nacht profit met een breezersletje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 10 of 20 euro missen ja maar dat gaat het ff niet om. Het gaat erom dat ik mezelf van 15 euro heb beroofd en dat is gewoon stom en zonde eigenlijk
Lezen dudequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heb jij zo weinig geld
20 euro voor een heel weekend hebben
Doe ik alleen met de uitkering van je mams, mijn eigen geld besteed ik nuttigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Met je uitkering gaan gokken, wat een failure ben je ook
Dat valt te lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Doe ik alleen met de uitkering van je mams, mijn eigen geld besteed ik nuttig
Haha ja sure manquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Doe ik alleen met de uitkering van je mams, mijn eigen geld besteed ik nuttig
Je huurt met je matties wat chicks of wat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lezen dude
20-40 euro is voor mij ruim voldoende overigens, aangezien ik me bijna nooit tussen het pauperesque volk bevind maar liever bij vrienden thuis chill met een dikke zak, een krat biri en het nodige vrouwelijke vermaak
Ik laat ze overvliegen vanuit Thailandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je huurt met je matties wat chicks of wat?
Zal die ene zanger wel zijn.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Zal die ene zanger wel zijn.
Die jongen van de straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |