Er staan daar inmiddels weer huizen, daarom focusde ik ook iets meer naar links. Maar het is niet de Insulindeweg, maar je bent wel heel warmquote:Op zondag 28 juni 2009 20:09 schreef Thorical het volgende:
Aan de rechterkant staan toch allang weer nieuwe huizen? Straat Insulinde weg
Ik weet het maar ik moest ff kijken of ik een foto had die ik kan uploaden.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan daar inmiddels weer huizen, daarom focusde ik ook iets meer naar links. Maar het is niet de Insulindeweg, maar je bent wel heel warm
Dus Zeeburg?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Thorical het volgende:
Als ik zeg: Het zelfde stadsdeel als de vorige, schieten jullie daar iets mee op?
In dat gebouw had ik ook bijna gewoond, maar kreeg een iets praktischer appartement aangeboden in Osdorpquote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef chufi het volgende:
Was lastig zoeken, maar de aanhouder wint
Nieuwe:
[ afbeelding ]
`quote:
In de buurt jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:24 schreef Laurabeest het volgende:
Is het niet in die buurt achter het Roelof Hartplein ergens?
Ik denk dat Apollolaan het dichtst in de buurt komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:27 schreef Grumpey het volgende:
Volgens mij is het in de buurt tussen de stadionweg, de beethovenstraat en de apollolaan...maar goed...gokje dus.
Daar heb je ook niets te zoekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef Thorical het volgende:
Stomme diamandbuurt ook. Het is nog erger dan Slotervaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |