Juistquote:
Yep, het is het begin van de Marco Polostraatquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef chufi het volgende:
Marco Polostraat, het was de eerste straat die ik vanochtend checkte maar was kennelijk nog niet helemaal wakker
Das snelquote:
Maak es een rondje ten westen buiten de ringquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Melochan het volgende:
Niemand?Ben al een keer of 20 de stad rond geweest, niks gevonden.
![]()
Heb tot vannacht half 4 gezochtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:09 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Maak es een rondje ten westen buiten de ring
Half 4 's-nachts zie je ook weinig, want er staan niet zoveel lantaarnpalen op het plaatjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:17 schreef Melochan het volgende:
[..]
Heb tot vannacht half 4 gezochtIk kan geen straat meer zien. En nu ben ik moe
![]()
Haha, zie je me al zitten op mn fietsie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:27 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Half 4 's-nachts zie je ook weinig, want er staan niet zoveel lantaarnpalen op het plaatje
Wow wat een moeite!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef chufi het volgende:
Het zal wel komen omdat het vrijdag is, maar ik kan hem niet vinden. Ik stap straks in de auto en rijd wel een rondje aldaar
Hoewel je het met 1 s schrijft reken ik hem toch goed.quote:
Oh ik zie het nu pas. Sorry!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Jerroentje het volgende:
[..]
Hoewel je het met 1 s schrijft reken ik hem toch goed.
Zie je wel, overdag zie je het veel beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |