Zo mee eens, bro.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
1 tegen 100 waar die tensen hele tijd zit te slijmen en mensen helemaal gaan uitleggen waarom ze een makkelijke of een moeilijke vraag gaan kiezen
het -is- een grabbeltonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
waar ik me altijd dood aan erg is met lingo
Die kandidaten pakken altijd zo een bal alsof het een of andere grabbel ton is
terwijl je er gewoon rechtstreeks 1 bal uit kunt halen...
wie weet er nog meer van die irritaties op te noemen?
sms Nuke aan met je naam naar 4050quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Ik word agressief van die Glomobi en Jamba commercials. Die dingen worden steeds achterlijker en verwerpelijker. Serieus, hoe sneu ben je als je een 'dick and beaver spotter' adverteert?
En die knuppel ook die ze inspreekt.
Ik zou me zo hard schamen dat ik stierf.
En de categorie "goede doelen".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
1 tegen 100 waar die tensen hele tijd zit te slijmen en mensen helemaal gaan uitleggen waarom ze een makkelijke of een moeilijke vraag gaan kiezen
Mijn god, dat iemand zich daar druk om kan maken. Het wordt steeds triester in dit land.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
En als die dick and beaver spotter het dan op z'n minst zou doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Ik word agressief van die Glomobi en Jamba commercials. Die dingen worden steeds achterlijker en verwerpelijker. Serieus, hoe sneu ben je als je een 'dick and beaver spotter' adverteert?
Maar hij krijgt er waarschijnlijk wel dik voor betaaldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Of mensen die lang moeten nadenken/redeneren over het antwoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Steengijl het volgende:
Raoul Heertje verwoordde dit laatste érg mooi:
Deshalb: Blokken of The Weakest Link.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Die kneus van That's the question is irritant. Hij vindt altijd elke deelnemer helemaal geweldig
Heertje is koning!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Steengijl het volgende:
fout!quote:
je bedoeld: tv programma's zijn triestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:58 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Mijn god, dat iemand zich daar druk om kan maken. Het wordt steeds triester in dit land.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Beetje flauw ook. Maar het youtube filmpje is niet compleet, hij zegt erna nog iets van: "maar ze zitten overal natuurlijk". Is volgens mij op dumpert wel te vinden in een audiofile.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Alleen dat allerlaatste stuk, dat ie Limburg noemt is iets minder natuurlijk
Errug herkenbaar!, ik snap het soort mensen dat zich daarmee in laat ook totaal nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
een leraar op de middelbare school vertelde eens dat ie een keer meedeed met lingo samen met een vriend, en dat ze die 'grabbelton' ergens op een scherm konden zien terwijl ze aan het spelen waren, en zodoende dus de groene ballen eruit konden vissen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
idd, terwijl er in het echt gewoon werd doorgepraat natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij ook tegenwoordig aan erger:
Vet veel van die amerikaanse real life programma's ( A shot at love, The Osbournes, Date my mom en weet ik veel wat voor KUT neppe shit nog meer) die echt zo héél erg nep van die stiltes erin monteren.
Dat er een opmerking door iemand is gemaakt en vervolgens zie je 10 seconden beeld van mensen die ongeïnteresseerd kijken
De meeste programma's zijn idd triest. Maar ook de mensen die zich over dat soort onnozele dingen druk maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef FNM het volgende:
[..]
je bedoeld: tv programma's zijn triest
ik kijk alleen tv met een dvd speler
Oh god, het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:35 schreef RickoKun het volgende:
Waar ik mij ook tegenwoordig aan erger:
Vet veel van die amerikaanse real life programma's ( A shot at love, The Osbournes, Date my mom en weet ik veel wat voor KUT neppe shit nog meer) die echt zo héél erg nep van die stiltes erin monteren.
Dat er een opmerking door iemand is gemaakt en vervolgens zie je 10 seconden beeld van mensen die ongeïnteresseerd kijken
HOAXquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:33 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
een leraar op de middelbare school vertelde eens dat ie een keer meedeed met lingo samen met een vriend, en dat ze die 'grabbelton' ergens op een scherm konden zien terwijl ze aan het spelen waren, en zodoende dus de groene ballen eruit konden vissen.
"GROEHOEEEN"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
Dat is lachen toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik erger me aan al die quizzen met soms simpele vragen die mensen dan niet kunnen beantwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |