Zo mee eens, bro.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
1 tegen 100 waar die tensen hele tijd zit te slijmen en mensen helemaal gaan uitleggen waarom ze een makkelijke of een moeilijke vraag gaan kiezen
het -is- een grabbeltonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
waar ik me altijd dood aan erg is met lingo
Die kandidaten pakken altijd zo een bal alsof het een of andere grabbel ton is
terwijl je er gewoon rechtstreeks 1 bal uit kunt halen...
wie weet er nog meer van die irritaties op te noemen?
sms Nuke aan met je naam naar 4050quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Ik word agressief van die Glomobi en Jamba commercials. Die dingen worden steeds achterlijker en verwerpelijker. Serieus, hoe sneu ben je als je een 'dick and beaver spotter' adverteert?
En die knuppel ook die ze inspreekt.
Ik zou me zo hard schamen dat ik stierf.
En de categorie "goede doelen".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
1 tegen 100 waar die tensen hele tijd zit te slijmen en mensen helemaal gaan uitleggen waarom ze een makkelijke of een moeilijke vraag gaan kiezen
Mijn god, dat iemand zich daar druk om kan maken. Het wordt steeds triester in dit land.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef FNM het volgende:
waar ik me altijd dood aan erg is met lingo
Die kandidaten pakken altijd zo een bal alsof het een of andere grabbel ton is
terwijl je er gewoon rechtstreeks 1 bal uit kunt halen...
wie weet er nog meer van die irritaties op te noemen?
En als die dick and beaver spotter het dan op z'n minst zou doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
Ik word agressief van die Glomobi en Jamba commercials. Die dingen worden steeds achterlijker en verwerpelijker. Serieus, hoe sneu ben je als je een 'dick and beaver spotter' adverteert?
Maar hij krijgt er waarschijnlijk wel dik voor betaaldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
En die knuppel ook die ze inspreekt.
Of mensen die lang moeten nadenken/redeneren over het antwoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:59 schreef Fosfolipide het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Steengijl het volgende:
Raoul Heertje verwoordde dit laatste érg mooi:
Deshalb: Blokken of The Weakest Link.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Die kneus van That's the question is irritant. Hij vindt altijd elke deelnemer helemaal geweldig
Heertje is koning!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Steengijl het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Steengijl het volgende:
fout!quote:
je bedoeld: tv programma's zijn triestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:58 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Mijn god, dat iemand zich daar druk om kan maken. Het wordt steeds triester in dit land.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Beauregard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |