abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70773327
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Yozzz het volgende:
Ik dicht ons goede kansen toe tegen FC Oss.
De webmaster ook
pi_70774910
Ben blij dat ze weer in staat zijn om wat te kopen alleen vind ik het weer jammer dat ze dan weer een hoop geld uitgeven aan een zooi buitenlandse 2/3e keus. Waarom niet gewoon de jeugd een kans geven. Als vites supporter kan er wat mij betreft nog wel een minder jaar bij en dan gewoon geld in de zak houden....
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:55:12 #153
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70775205
Van Wolfswinkel heeft vorig jaar de kans gekregen maar ja als hij kiest voor FC Utrecht ( schopt deze week weer flink na richting Vitesse , helaas komt de VI morgen pas hier dus ) dan houd het op.

Je moet niet vergeten dat Vitesse er juist om bekend staat dat ze veel jeugd de kans geven , genoeg voorbeelden.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:21:03 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70776098
ricky lopen janken dan...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_70776282
Klopt. Jeugd krijgt wel de kans bij vites. Maar toch vind ik het zonde geld. Ik ben nou niet echt overtuigd geraakt van Nillson de afgelopen maanden en dan maar hopen dat die turk inderdaad de koning van de assists is en misschien dat het volgend jaar weer wat wordt.
pi_70778362
Voorin ben ik dik tevreden eigenlijk. We hebben geen speler die er 30 in schiet, maar dat kun je ook niet verwachten bij een middenmoter. Met Nilsson en Kanoglu heb je twee spitsen die misschien juist wel complementair zijn, nilsson voor het dynamische, en Kanoglu als aanspeelpunt. Een aanspeelpunt is erg handig, mits het fungeert (kijk naar periode lazovic). Met een stefanovic en eventueel Hofs erachter...

Bovendien hebben we Kolk en het mogelijke talent Snijders nog.

En komend seizoen zijn er een flink aantal jeugdspelers of spelers uit eigen jeugd betrokken bij het eerste
pi_70781490
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef DeVinger het volgende:
Voorin ben ik dik tevreden eigenlijk. We hebben geen speler die er 30 in schiet, maar dat kun je ook niet verwachten bij een middenmoter. Met Nilsson en Kanoglu heb je twee spitsen die misschien juist wel complementair zijn, nilsson voor het dynamische, en Kanoglu als aanspeelpunt. Een aanspeelpunt is erg handig, mits het fungeert (kijk naar periode lazovic). Met een stefanovic en eventueel Hofs erachter...

Bovendien hebben we Kolk en het mogelijke talent Snijders nog.

En komend seizoen zijn er een flink aantal jeugdspelers of spelers uit eigen jeugd betrokken bij het eerste
Ik hoop zoals elk jaar weer op het beste en dat is een plek ijn het linkerrijte. Wat is dat alweer langgeleden zeg. Het doet pijn om te constateren dat Vites tegenwoordig een middenmoter is...
pi_70781569
Ik heb hoop onder Van Hintum & Bos.
pi_70783416
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb hoop onder Van Hintum & Bos.
Ik hoop met je mee
pi_70784909
quote:
Kaloglu wil via Vitesse terug in Turks elftal
Sinan Kaloglu weet wat hij wil bereiken bij Vitesse. De 28-jarige spits, kort geleden overgenomen van het Duitse VfL Bochum, hoopt zich vanuit Arnhem terug te spelen in het nationale elftal van Turkije.

"Ik heb in 2006 en in 2007 mee mogen spelen met de Turkse nationale ploeg", zegt de aanvaller op de website van zijn nieuwe club. "Ik weet dat de bondscoach mij volgt en ik spreek af en toe mensen van de nationale ploeg. In Turkije ben ik vaak verhuurd geweest en ik denk dat ik daardoor minder de kans heb gekregen om mij te laten zien. Als ik goed speel bij Vitesse, dan is de kans groot dat ik weer opgeroepen wordt."

Kaloglu wil zich dus in de kijker spelen, maar het gaat in eerste instantie vooral om Vitesse zelf geeft de Turk te kennen. "Mijn doelstelling bij Vitesse is allereerst om mij te bewijzen. Ik had aanbiedingen van andere clubs op zak, maar de doortastendheid van de technische leiding van Vitesse deed mij doen besluiten om bij Vitesse te tekenen. Heel simpel: bij deze club had ik het beste gevoel. Ik wil Vitesse en mijzelf naar een hoger niveau brengen."
Een voetballer met honger
Begin de aankoop steeds interessanter te vinden
pi_70785913
Heb het stuk ook gelezen, dit geeft mij wel een positief gevoel. Dat willen we gemotiveerde voetballers.
pi_70786094
INTERVIEW MET DE NIEUWE NUMMER 11
Vitesse - 11 08-07-2009

In het restaurant van hotel de Zeeuwse Stromen in Renesse ontmoet de redactie van Vitesse.nl Sinan Kaloglu, de nieuwste Arnhemse aanwinst. Alvorens te beginnen besteld de 28-jarige Turk volgens traditioneel gebruik een 'black tea'. Oftewel, een zo sterk mogelijk kopje thee. Met behulp van tolk Onur Kaya leren wij de serieus kijkende, maar eveneens goedlachse aanvaller, beter kennen.

Talent
Op zijn twintigste werd Kaloglu gebombardeerd tot de 'Henry van Turkije. Als contractspeler van het grote Besiktas maakte hij deel uit van Turkije onder 23 en leek een gouden toekomst slechts een kwestie van tijd. Bij één van de grootste Turkse voetbalclubs kreeg het jonge talent te maken met trainer Mircea Lucescu. Onder zijn bewind werd jonge spelers, waaronder Kaloglu, weinig speeltijd gegund. Slechts enkele keren mocht hij in competitieverband en in de Champions League, zij het kort, invallen.

In 2004 werd Vicente del Bosque (oud-trainer Real Madrid, red.) aangesteld en keerden de kansen van de gretige talenten van Besiktas. Sinan Kaloglu speelde, scoorde en was gelukkig. Toch bleek het van korte duur. De president van de club uit Istanbul had inmiddels een stuk of achttien nieuwe spelers gekocht met als gevolg dat het gros van de jonge spelers werd verhuurd. Dat gold ook voor de toen net 23-jarige Kaloglu. Op huurbasis speelde hij vervolgens enkele seizoenen voor Bakirspor en Manisaspor. Hij fleurde op en tekende in 2006 een contract bij Bursaspor. Het leverde hem na twee seizoenen een enkele reis op naar de Bundesliga. Na één seizoen Vfl Bochum speelt de tweevoudig international nu bij Vitesse.

Type speler
"Ik ben voornamelijk een beweeglijke speler", zegt Kaloglu. "Ik houd van het maken van acties en natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk doelpunten te maken. Ik prefereer een vrije rol in plaats van alleen maar in het zestien meter gebied loeren op dat doelpunt. Het hangt ook af van het elftal en hoe de trainer mij wil gebruiken. In Turkije had ik vaak meer assists dan doelpunten. Dat komt misschien omdat ik het teambelang voorop stel."

"Van nature ben ik geen egoïstische voetballer, maar natuurlijk wil ik zoveel mogelijk doelpunten maken. Bij Bochum voetbalde ik veelal op een eiland en was ik vaak de enige spits. Zo'n type voetballer ben ik niet en daarom had ik het er toch moeilijk. Ik ben dan ook blij dat ik nu in de Nederlandse competitie kan spelen. Het is een stuk aanvallender dan in Duitsland, er wordt veel gescoord en het is nooit saai. Dat ligt mij wel."

Nationale ploeg
"Ik heb in 2006 en in 2007 mee mogen spelen met de Turkse nationale ploeg. De laatste uitnodiging verdiende ik door een goede periode bij Vfl Bochum. Ik weet dat de bondscoach mij volgt en ik spreek af en toe mensen van de nationale ploeg. In Turkije ben ik vaak verhuurd geweest en ik denk dat ik daardoor minder de kans heb gekregen om mij te laten zien. Als ik goed speel bij Vitesse, dan is de kans groot dat ik weer opgeroepen wordt."

Vitesse
"Ik heb al geruime tijd een shirt van Vitesse met mijn naam erop thuis liggen", zegt Kaloglu plots als hem naar de relatie met Vitesse wordt gevraagd. Vorig seizoen al had ik bijna mijn handtekening gezet onder een contract, maar op het laatste moment ging het niet door. Vitesse bleef mij volgen en daar ben ik ze erg dankbaar voor. De club zelf kende ik al veel langer. Vreemd? Nee hoor, de meeste mensen in Turkije kennen Vitesse. Dat komt onder meer door spelers als Pierre van Hooijdonk en Nikos Machlas."

Doel
"Mijn doelstelling bij Vitesse is allereerst om mij te bewijzen. Ik had aanbiedingen van andere clubs (Turkije en Duitsland, red.) op zak, maar de doortastendheid van de technische leiding van Vitesse deed mij doen besluiten om bij Vitesse te tekenen. Heel simpel: bij deze club had ik het beste gevoel. Ik wil Vitesse en mijzelf naar een hoger niveau brengen."

------
Klinkt goed dit
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:17:22 #163
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70793108
Ik krijg toch best wel een goed gevoel nu!
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:17:48 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70795303
Reimerswaelse sel. - Vitesse 0-8
Snijders (2x), Propper (2x), Gravenbeek (2x), Pluim, Koukal
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_70804729
Snijders gaat gewoon door deze voorbereiding...
eens kijken of hij dat ook tegen Nac gaat doen..
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:18:34 #166
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70806489
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
Snijders gaat gewoon door deze voorbereiding...
eens kijken of hij dat ook tegen Nac gaat doen..
Zou hij ook bij zo'n serieuze testwedstrijd in de basis staan? Ik denk dat Bos liever Nilsson / Kaloglu test?
pi_70807861
Gravenbeek laat zich ook wel zien (met goals), maar die traint gewoon voor spek en bonen mee toch?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:51:52 #168
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70822490
Ik las dat van Wolfswinkel aan het natrappen was naar Vitesse? Iemand een linkje naar dat artikel?
pi_70822736
net gelezen, valt heel erg mee. meer realistisch beeld scheppen van de wanorde, wat door hard gras bewezen is lijkt mij, al kan die het misschien wat netter houden, maar geen trap na vind ik.
pi_70823513
Hij zegt vooral dat hij niet snapt dat Vitesse zn talenten zo makkelijk laat gaan maar beseft ook dat hij te wenig van de financiele situatie van Vitesse afweet.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:53:01 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70824533
hier een stukje..

Van Wolfswinkel: 'Ik loop niet weg voor de verwachtingen'

Opmerkelijk genoeg verruilde Ricky van Wolfswinkel Vitesse niet voor AZ, FC Twente of FC Groningen. Hun belangstelling streelde de talentvolle spits, maar middenmoter FC Utrecht verzekerde zich voor 2,8 miljoen euro voor vier jaar van zijn diensten.
Van Wolfswinkel zat na een gesprek met de club in de auto en dacht: Dit wordt 'm.

Hoe ervaar je de druk voor komend seizoen? Je bent de duurste aankoop in de clubgeschiedenis?
Ricky van Wolfswinkel: 'Natuurlijk wordt er wat van me verwacht, maar daar loop ik ook niet voor weg. Dat FC Utrecht zoveel geld voor me betaalde is vooral iets tussen de clubs. Alles draait om prestaties op het veld, de randzaken kunnen me gestolen worden. Dat heb ik afgelopen seizoen wel afgeleerd.'

Want?
'In plaats van talentvolle jeugd te waarderen door bijvoorbeeld de contracten aan te passen, werd er niets gedaan. Nu zie je het resultaat. Nicky Kuiper en ik zijn vertrokken, terwijl we dat niet van plan waren als dingen anders waren gelopen.'

Is het verschil tussen FC Utrecht en Vitesse groot?
'Ja, deze club is in alles veel verder. Kijk alleen maar naar de eerste training. Er stonden zesduizend supporters langs de lijn, terwijl dat er in Arnhem net 250 zijn.'

Het volledige interview met Van Wolfswinkel is te lezen in Voetbal International 28, die nu in de winkel ligt.
Never Stop Exploring!
pi_70831214
Hofs zit zich thuis maar op te vreten dat geen enkele club interesse heeft.
pi_70839302
Zeuren over meer waardering terwijl hij zelf al aangeeft dat ze een anderhalfjaar geleden nog in de A1 speelden.
Kuiper is in de winterstop al een contract voorgelegd, en is er niet op ingegaan.
Van Wolfswinkel zelf heeft er als spits maar 8 ingelegd en was dit jaar niet overtuigend genoeg om een ineens zoveel waardering te geven.
En dan ook nog even huilen omdat het publiek te kritisch is... Beetje voetballer met Boerenkoolmentaliteit had wel begrepen waarom het publiek zo is.

Ik zal geen traan om hem laten en wens hem niks goeds toe
pi_70865075
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef DeVinger het volgende:
Hofs zit zich thuis maar op te vreten dat geen enkele club interesse heeft.
Hofs moet gewoon bij Vites komen een jaartje of wat blijven en dan komt er vanzelf wel een interessante aanbieding vanuit het buitenland.

Tja interview met v geldwolfswinkel is niet echt natrappen maar zegt wat mij betre t wel weer genoeg. Ben er uiteindelijk wel blij mee zo heeft vites er nog wat aan kunnen verdienen net als aan Kuiper.
pi_70865113
Iedereen loopt wel te zeiken op het forum (vitesse) dat Hofs nu niet meer hoef te komen enzo, maar ik hoop toch dat hij zo snel mogelijk zijn handtekening zet

En als de back tekent, betekent dat dat Bos hem voor de basis haalt, en ook dat zou goed nieuws zijn.

Morgen oefenen tegen NAC en dan beslist men erover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')