benieuwd met wat voor spits ze komen, blijft wel goed stil allemaal.quote:Bos wil snel duidelijkheid van Hofs
Theo Bos wil zo spoedig mogelijk weten of Nicky Hofs ingaat op de aanbieding van Vitesse. De Arnhemse club heeft reeds een akkoord over de transfersom bereikt met Feyenoord, maar wacht nog op duidelijkheid van de speler zelf.
Bos, trainer van de geel-zwarten, hoopt dat Hofs de knoop snel doorhakt. "Ik wil de selectie graag voor het trainingskamp in Zeeland (start maandag 6 juli, red.) rond hebben. Nicky weet wat de club kan doen, maar wil wachten op misschien een beter bod uit het buitenland. Het is aan hem, de bal ligt bij Nicky", zegt hij in gesprek met De Gelderlander.
Mocht de 26-jarige Hofs besluiten niet naar Vitesse te komen, dan gaat Bos er vanuit dat er financiële ruimte is om een andere aanvallende middenvelder aan te trekken. "Ik ga er vanuit dat ik dat geld dan mag gebruiken voor een andere speler. Die moet dan op korte termijn komen, dus ik kan niet al te lang wachten." (Boukhari?)
Vitesse verwacht volgende week sowieso al wel haar al langere tijd gewenste nieuwe aanvaller te kunnen presenteren. De Bosniër Ermin Zec, die speelt bij het Kroatische HKN Sibenik, is volgens het dagblad de topkandidaat.
Felixdaal had "slechts" een bult op z'n hoofd toch? Viel volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
En we hebben nog 2 andere blesure's opgelopen Felixdaal en Gravenbeek.
We kunnen jou wel eens op de middenstip zettenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand al een keer geprobeerd om een lap vlees mee te nemen? Om Hertog te lokken
Ik kan niet wachten tot jij met je pens gaat zwaaien als FC Den Bosch promoveertquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand al een keer geprobeerd om een lap vlees mee te nemen? Om Hertog te lokken
Great minds think alikequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
We kunnen jou wel eens op de middenstip zetten
Volgens der Bild van twee dagen geleden wil Sinan de club niet verlaten.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die turk bijna binnen lees ik?
Beter blijft 'ie voor jullie, want het is een matige speler.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Volgens der Bild van twee dagen geleden wil Sinan de club niet verlaten.
Als er geen versterkingen komen gaan we inderdaad het hele jaar counteren, want dan wordt er weer tegen degradatie gespeeld.quote:Op maandag 6 juli 2009 04:31 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Beter blijft 'ie voor jullie, want het is een matige speler.![]()
Enige wat hij heeft is snelheid.
Is geen afmaker, en heeft veel ruimte nodig.
Als Vitesse hele seizoen tegen elke tegenstander gaat counteren zou hij nuttig kunnen zijn. Zal zeker niet boven de 10 goals komen.
Afwachten maar wat ie kanquote:VITESSE ROND MET SPITS KALOGLU
Vitesse is maandagavond tot overeenstemming gekomen met de Turkse aanvaller Sinan Kaloglu. Ook beide clubs zijn vrijwel rond, enkel de handtekening van VFL Bochum moet nog gezet worden. 'Die handtekening wordt dinsdag gezet', aldus technisch directeur Marc van Hintum.
Sinan Kaloglu
Vitesse toonde vorig seizoen al belangstelling voor Kaloglu, maar destijds kwam het niet tot een transfer. Beide partijen bleven contact houden. De spits tekent in Arnhem een contract voor twee seizoenen. Marc van Hintum: "Kaloglu is, ondanks zijn lengte, een wendbare speler. Niet alleen is hij technisch goed, hij is balvast en laat anderen beter voetballen. Niet voor niets wordt hij Turkije de 'koning van de assists' genoemd. Aan hem de taak om het beter te doen dan de topscorer van afgelopen seizoen."
Kaloglu zelf is eveneens content met zijn overgang naar Vitesse. "Ik ben zeer gelukkig om voor Vitesse te voetballen. Ik wil de technische mensen bij Vitesse (doelend op Marc van Hintum en hoofd scouting Ted van Leeuwen, red.) bedanken voor hun vertrouwen in mij. Ik ga er dan ook alles aan doen om het getoonde vertrouwen terug te betalen in doelpunten."
Als alle handtekeningen gezet zijn, meldt Kaloglu zich bij de selectie van hoofdtrainer/coach Theo Bos. De aanvaller krijgt bij Vitesse het shirt met rugnummer 11.
Vitesse.nl
Wie vult me aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef Prosac het volgende:
Ik zat me al een paar dagen af te vragen waar jullie toch het geld vandaan halen voor al die buitenlanders. Schoten mij ineens van Wolfswinkel en Kuiper binnen.
Je bent niet de enige die zo'n associatie heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
Ja sorry.. als ik Vitesse en kopen in 1 zin lees gaat er bij mij zo'n oude knop om met: "WAAR DE FUCK DOET DIE FAILLIETE BENDE HET VAN????"
Klein vooroordeeltje/kortsluitinkje ten opzichte van jullie, sorry.
Top Oss heet voortaan FC Ossquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:38 schreef JH87 het volgende:
TOP Oss? Of FC Oss?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Yozzz het volgende:
Ik dicht ons goede kansen toe tegen FC Oss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |