Ik heb het wel altijd gespeeld. Vanaf... 1999/2000 (CM2?) al eigenlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
Pryor is op proef bij Bristol City, en voor Kaya is er interesse van Volendam en Sivasspor
zijn er hier eigenlijk Fok!kers die geregeld Football Manager spelen?
Wel hattrickquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
Pryor is op proef bij Bristol City, en voor Kaya is er interesse van Volendam en Sivasspor
als ik de grappen van andere users over terror goed begrepen heb is meneer zelf ook niet de dunste.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:30 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens mij is het de user zelf, dus beetje respect
Alle mensen mét fotoboek maar zonder foto's zijn toch dik?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
als ik de grappen van andere users over terror goed begrepen heb is meneer zelf ook niet de dunste.
Jij bent iig roodharig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Alle mensen mét fotoboek maar zonder foto's zijn toch dik?
I know, ik doe de research - gelukkig heb ik dan wel momenten dat ik het spel weg kan leggen - maar bestaat er ook een FM verslavingskliniek?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
als ik de grappen van andere users over terror goed begrepen heb is meneer zelf ook niet de dunste.
Vanaf CM01/02 t/m de meest recente edities heb ik het tot in het sneue gespeeld.
Ik heb afgelopen winter maar besloten dat dit de laatste keer was dat ik FM kocht of speelde.
Ik heb er gewoon echt geen tijd meer voor, als je het speelt is het zo verrekte verslavend![]()
Hattrick speel ik ook ja, al weet ik niet of ik dat vol ga houden.
Das wel vet, is dat betaald of laat je je gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:22 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
I know, ik doe de research - gelukkig heb ik dan wel momenten dat ik het spel weg kan leggen - maar bestaat er ook een FM verslavingskliniek?
Het is maar de vraag wie nou de geldwolf is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef DeVinger het volgende:
Fokking geldwolfen. Seizoenskaart afgeschrevenHad expres mijn geld telkens op spaarrekening gezet en gezorgd dat er niet meer dan 160 op mijn rekening kwam omdat ik het geld nu echt niet kan missen en ik de seizoenskaart toch al binnen had
Belt mijn pa dat hij handmatig 200E op mijn rekening heeft gezet (krijg het normaal de 5e vd maand) omdat hij van rekening gewisseld was oid, ik direct kijken en ja hoor
Ik was te laat
Truequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het is maar de vraag wie nou de geldwolf is?
Speel het weleens de laatste tijd veel en veel minder , wat wou je weten over Vitesse ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:37 schreef Reddiablo het volgende:
Iedergeval veel beter dan 12.30 uur.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef INViCTuS het volgende:
Vitesse nec staat gepland 16:30. dat had ik ook liever om 14:30 gehad.
Wou dat trucje ook doen maar ze schreven het al af , kon het geld van de spaarrekening weer terugstorten en dat terwijl ik geeneens rood kan staan , maar inmiddels ligt de seioenskaart al weer hier.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef DeVinger het volgende:
Fokking geldwolfen. Seizoenskaart afgeschrevenHad expres mijn geld telkens op spaarrekening gezet en gezorgd dat er niet meer dan 160 op mijn rekening kwam omdat ik het geld nu echt niet kan missen en ik de seizoenskaart toch al binnen had
Belt mijn pa dat hij handmatig 200E op mijn rekening heeft gezet (krijg het normaal de 5e vd maand) omdat hij van rekening gewisseld was oid, ik direct kijken en ja hoor
Ik was te laat
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:44 schreef -J-D- het volgende:
Financiele perikelen hebben zich verplaatst van club naar supporters?
Nee en die krijgt ie waarschijnlijk ook niet. Las op het forum dat ie zou vertrekken maar is vergeten overschrijving aan te vragen, dus traint ie nog mee...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef DeVinger het volgende:
heeft die Gravenbeek al een acontract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |