Ooh, zo een hebben wij er ook eens gehad. Maar dat was vice versa, die had een VW busje die nooit wilde. En dan ging ie na 30 min. proberen toch maar met de motorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De beste man is nu drie kwartier zijn motoren aan het starten en ik overdrijf hiermee niet eens...![]()
Ow, nu start hij....
En weer uitgevallen![]()
Vind het toch knap dat hij het elke dag weer probeert, best een bikkel
Dat vind ik dan juist weer een normaal tijdstipquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Natalie het volgende:
Toen ik gisteravond om 22u mijn hoofd op het kussen legde hoorde ik ineens de vage klanken van een keyboard door de muren komen... Een of andere debiel van een buurman/vrouw van mij heeft er kennelijk een en ging oefenen (en goed was 't niet)...
Gelukkig was het om 23u afgelopen. Prutsers.. ga dan oefenen op een normaal tijdstip!
Ik snap dat wel. Als je zelf om 05:00 uur je bed uitmoet, is het prettig als het om 22:00 uur echt wel stil is. En sommige mensen staan daar gewoon niet bij stil. Ze zijn vaak ook echt niet te beroerd om er een beetje rekening mee te houden. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Natalie het volgende:
Toen ik gisteravond om 22u mijn hoofd op het kussen legde hoorde ik ineens de vage klanken van een keyboard door de muren komen... Een of andere debiel van een buurman/vrouw van mij heeft er kennelijk een en ging oefenen (en goed was 't niet)...
Gelukkig was het om 23u afgelopen. Prutsers.. ga dan oefenen op een normaal tijdstip!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb persoonlijk zelfs wel eens slaande ruzie gehad met een buurman van een paar deuren verderop. Toen ik hier kwam wonen was de flat net opgeleverd en was iedereen nieuw voor elkaar en ik heb m dan ook welkom geheten in mn huis en daar is een aardig goede vriendschap uit voort gekomen. Ook eten bij elkaar enz enz tot hij op een avond mn huis niet uitwilde en ik een kopstoot kreeg van hem. Tja dat moet je niet doen en heb m vervolgens mn huis uit geduwd en m een klap terug gegeven. Daarna was het mijn voordeur vooral die het moest ontgelden. Meneer komt uit een achterbuurt wijk in Den Haag en deze flat staat in een dorp. Dorps gewoontes en stads gewoontes zijn nou eenmaal anders. Ook is meneer goed in grote verhalen ophangen en is volgens hem (ook volgens zn vriendin) drugs dealer geweest en ik moet dus nu iedere keer op mn tellen passen omdat ik t lef heb gehad hem terug te slaan. 7 juli moeten we voorkomen dus ik ben benieuwd......
Naar de bak neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De bewuste buurman is aan het verhuizen op t moment!![]()
![]()
![]()
Party time![]()
![]()
Nee helaas nietquote:
Wacht even... jullie moeten ook voorkomen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas niet![]()
Het voorkomen is uitgesteld en is niet echt voorkomen maar met de officier van justitie praten. Als we onze straf accepteren dan hoeven we niet voor te komen.
Zn meisje heeft een huisje in Voorburg gekregen en daar gaan ze nu wonen.
Welkom in NLquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:22 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Wacht even... jullie moeten ook voorkomen?
Ja want ik had niet terug mogen slaan. Dat is nl ook mishandeling. Leuk he die Nederlandse wetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:22 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Wacht even... jullie moeten ook voorkomen?
Dat dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welkom in NLhij heeft terug geslagen...
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef Oblivion het volgende:
Buren aan 1 kant met jonge kinderen, leuke mensen!
Lopen ook gewoon gezellig binnen.
Schuin tegenover, rustige mensen met 2 heule grote blaffende honden...![]()
En andere kant naast ons ook hele rustige mensen , soms komen ze langs om te kijken hoe de verbouwing gaat.
Voor= geen mensen.
Achter= geen mensen.
HEERLIJK!
Kun je dat niet op zelfverdediging gooien?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want ik had niet terug mogen slaan. Dat is nl ook mishandeling. Leuk he die Nederlandse wet![]()
[..]
Dat dus
Nou niet echt. Een andere buurman was er ook en die heeft die kopstoot niet gezien omdat ik met mn rug naar hem toe stond op dat moment.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je dat niet op zelfverdediging gooien?
De truc zit er ook in om iemand wel te pijnigen, zonder dat er aantoonbaar letsel is en dat je met een plausibel verhaal op de proppen kan komen. Als we alle hufter nu eens op een eilandje zetten en ze daar hun gang laten gaan. Rottumerplaat o.i.d. lijkt me wel geschikt: er woont niemand en het kalf ieder jaar een stukje verder af.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou niet echt. Een andere buurman was er ook en die heeft die kopstoot niet gezien omdat ik met mn rug naar hem toe stond op dat moment.
Ik heb ook geen blijvend letsel achter gelaten maar mn andere buurman heeft mij wel zien slaan en de bewuste kopstoot niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
De truc zit er ook in om iemand wel te pijnigen, zonder dat er aantoonbaar letsel is en dat je met een plausibel verhaal op de proppen kan komen. Als we alle hufter nu eens op een eilandje zetten en ze daar hun gang laten gaan. Rottumerplaat o.i.d. lijkt me wel geschikt: er woont niemand en het kalf ieder jaar een stukje verder af.
Die was raak jaquote:Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef z80 het volgende:
was de kopstoot raak?
zo ja was de verwonding zichtbaar? en indien niet zichtbaar is er door de technische recherche onderzoek gedaan (deze kunnen bewijzen/aantonen dat er onderhuids wel een verwonding aanwezig is)
maar nog veel belangrijker heb je zelf aangifte gedaan van dit voorval?
en is hierbij ook een medische verklaring bijgevoegd?
indien ja dan de zaak laten voorkomen, en als verdediging aanvoeren noodweer.
maakt niet uit of er wel/geen getuigen van zijn.
zolang er maar forensisch bewijs materiaal is.
Bij mij ging de wekker om half 6quote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Als je zelf om 05:00 uur je bed uitmoet, is het prettig als het om 22:00 uur echt wel stil is. En sommige mensen staan daar gewoon niet bij stil. Ze zijn vaak ook echt niet te beroerd om er een beetje rekening mee te houden. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
dus wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die was raak ja
Stukje tand afgebroken maar verder geen schade. De technische recherche is niet langs geweest.
Ja ik heb aangifte gedaan. Geen medische verklaring aanwezig en dus ook geen bewijs.
Lastig! Overigens is een stukje tand afgebroken ook letsel. Ik zou zeker kijken of je daar nog wat mee kan doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen blijvend letsel achter gelaten maar mn andere buurman heeft mij wel zien slaan en de bewuste kopstoot niet.Daar door mag ik dus ook komen praten met de officier van Justitie.
Hij heeft een aparte smaak, maar een pop ondersteboven aan het plafond, dat noem ik artistieke humor. Ik snap niet waarom je doet alsof je je buurman niet kent Op basis van bovenstaande? Dan ben je wel erg xenofoob, wil je niet liever in Staphorst gaan wonen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef Annet00 het volgende:
Nou serieus, ik heb eens bij mijn bovenbuurman gekeken....
Hij had een bloem met daaronder kikkervisjes op een tafel staan...
In de slaapkamer hingen handboeien aan het bed, een verrekijker ( woon in n flat) en een pop... ja een echte babypop voor kids op de kop kruipend aan het plafond......
Als ik die vent nu tegen kom, dan doe ik net of ik m nie ken......:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |