abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:36:52 #251
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75669936
Mijn bovenburen zijn 3 maanden in Iran. De rust...
Als ze terug zijn hebben ze een uitnodiging bij de woningbouw.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  maandag 28 december 2009 @ 14:13:26 #252
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76139755
Ik heb gelukkig geen last van mijn buren.

Aan de ene kant woont een oud stel van 75-80 en aan de andere kant een wat oudere man. Onder mij woont een oudere vrouw en boven mij een jong stel.

Geen geluidsoverlast echt helemaal niks. Af en toe een praatje maken met de oudjes over zus en zo.. Kon het niet beter treffen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76140324
We kregen van beide buren een kerstkaart. Verder hebben alle buren aan de oneven kant van de straat zich stuk gebeten de dolly dots playback act van mijn vriendin op het straatfeest, en de hierdoor veiliggestelde overwinning van de even kant heeft ons ook veel aanzien gegeven in de straat (aan onze kant iig). Dit was ook wel nodig, want mijn versie van "smoke on the water" kon geen echte potten breken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 28 december 2009 @ 21:35:50 #254
285093 Pruikmans
Bob Ross schopt kont!
pi_76158261
Hier in 3333 geen last van de buren.
Woon in een complex van drie verdiepingen van elk 10 appartementen/flats.
Woon op een hoek op de tweede verdieping.
Direct naast me een vrouw die "een beetje simpel" is en doodbang dat iemand last van haar heeft, heerlijks stil dus
Alleen heeft ze een erg irritant hondje (bijnaam Decibello), blaft/keft alles bij elkaar als hij ook maar iets ziet, maar dat doet hij enkel buiten.
Binnen hoor ik nooit wat van haar noch haar hondje
Direct boven me een vrouw die als ik haar zie enkel verklaart zo blij te zijn dat ze me nooit hoort.
Ik, single man van 30 met voorliefde voor metal en duistere gitaar dingetjes, heb altijd in een rijtjeshuis gewoond en het was dus even aftasten hoe hard de stereo aan kan voor het last geeft voor andere.
Kennelijk gaat het goed en is het pand niet gehorig aangezien de boven-buuf nog steeds blij is me niet te horen
Onder woont volgens mij een ouder stel, nooit gezien/gehoord/gesproken eigenlijk, er brand licht dus ze zijn er wel.
Voor de rest heerlijk rustig, hoor nooit wat en iedereen is erg sociaal hier, praatje pot, "hoe bevalt het?", "het is hier zo heerlijk rustig" en zo maar meer niet
Prima dus
pi_76158883
oh, pruikmans, wat ben ik nu jaloers!!!! wat heerlijk lijkt me dat
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 28 december 2009 @ 21:57:20 #256
285093 Pruikmans
Bob Ross schopt kont!
pi_76159354
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef simmu het volgende:
oh, pruikmans, wat ben ik nu jaloers!!!! wat heerlijk lijkt me dat
Als ik zo het topic hier eens doorlees prijs ik mezelf ook eigenlijk wel gelukkig
Nu weet ik niet wat er overdag gebeurt, ben en overdag tussen 06:00 en 18:00uur eigenlijk nooit, behalve nu ik vakantie heb.
En toch is het een allegaartje hier in het pand, van alles en nog wat.
Singles, gezinnetjes met (kleine) kinderen, 65+'ers, autochtoon en allochtoon.
Alles is eigenlijk koop, behalve mijn simpele buuf wat nog huur is.
  maandag 28 december 2009 @ 22:02:29 #257
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76159581
Met de buren prima, alleen helaas een huisgenoot gehad die enorm asociaal was. Geluidsoverlast, drugs dealen in huis, etc. Die had voor de trein mogen komen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76161582
Mijn bovenburen die ik een paar posts omhoog bedoelde zijn al de hele week weg. Wat een rust!
  maandag 28 december 2009 @ 23:09:38 #259
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76163011
Nieuwbouw ( 2009 ) appartementencomplex ( senioren ), winkels onder mij, links naast mij een bejaarde vrouw van in de 70, rechts niks. boven mij een bejaard echtpaar, ook ergens in de 70.
Ikzelf ben in de 30. De meesten ken ik hier wel, met niemand ruzie.
Verder een rustige omgeving hier, ik woon in een dorpje met slechts 4300 inwoners.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_76163120
De buren die ik had waren echte zeikerds, om 4 uur smiddags dacht ik leuk even keyboard te spelen, nee hoor, meneer moest zeiken want het stond te hard(had boxjes van 10 watt per stuk dus wat zeur je...)
Buren die ik nu heb, Hebben we totaal geen last van, al speel ik om 3 uur snachts nog keyboard op mijn nieuwe boxjes(oude target SRG-s120 ) dan nog zeuren ze niet!
pi_76170003
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Braddie het volgende:
De buren die ik had waren echte zeikerds, om 4 uur smiddags dacht ik leuk even keyboard te spelen, nee hoor, meneer moest zeiken want het stond te hard(had boxjes van 10 watt per stuk dus wat zeur je...)
Buren die ik nu heb, Hebben we totaal geen last van, al speel ik om 3 uur snachts nog keyboard op mijn nieuwe boxjes(oude target SRG-s120 ) dan nog zeuren ze niet!
of je neemt een koptelefoon
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_76177670
Tot nu toe heb ik hele relaxte onderburen! Ik moest laatst puin storten door stortkokers, maar er ging iets gruwelijks mis, waardoor er twee kokers tegen de ramen van de onderburen kletterden, ze kwamen alleen naar buiten om te vragen of het zo wel ging lukken!? 3

Lag ook wat puin in de tuin etc.. en we doen alles in overleg.
pi_76178456
Ik was best blij toen mijn muziekverslaafde buurman z'n huis te koop zette.
Nu de nieuwe al drie maanden aan 't boren is, begin ik m'n mening enigszins bij te stellen.
Volgens mij staat er geen muur meer overeind in dat huis.
De buren aan de andere kant horen we gelukkig niet.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:43:22 #264
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_76183414
Sinds begin dit jaar woont er tegenover mij een of ander tokkie achtig wijf met 3 honden die naar elke bewegende molecuul blaffen alsof ze gemarteld worden. Ook fijn is dat dat mens de hele lente, zomer en herfst haar balkondeuren wagenwijd open heeft staan zodat je die pokke herrie extra goed kan horen.

Een keer wat van gezegd, dus zij me vertellen dat ze het ook allemaal vervelend vond dat die beesten zo blaffen, maar de dagen erna hoorde ik haar die honden gewoon met opzet opnaaien zodat ze juist flink tekeer gingen. Overige bewoners irriteren zich er ook aan, maar zijn te bang om er wat van te zeggen.

Verder hebben de bovenburen 2 kinderen die de hele dag rondjes door het huis rennen. En de onderbuurman die om de zoveel tijd een soort karaoke avond heeft met indianengezang. Tot middernacht.

Tijd om iets te zoeken met zo min mogelijk buren.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:53:53 #265
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_76183838
Ik heb nieuwe buren, zij woonden eerst vrijstaand en nu rijtjeswoning.
De eerste 3 weekenden vond zij het normaal om haar schreeuwende kind rond 7 uur sochtends de straat al bij elkaar te laten gillen.
Toen ik er iets van zei kreeg ik te horen dat ik me niet moest aanstellen want dit is een kindvriendelijke buurt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:25:24 #266
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_76194179
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nieuwe buren, zij woonden eerst vrijstaand en nu rijtjeswoning.
De eerste 3 weekenden vond zij het normaal om haar schreeuwende kind rond 7 uur sochtends de straat al bij elkaar te laten gillen.
Toen ik er iets van zei kreeg ik te horen dat ik me niet moest aanstellen want dit is een kindvriendelijke buurt.
wat heb je gezegt? dat je dat graag zo wilt houden maar geen garanties kunt geven als het zo doorgaat ?

Wat die onderburen van mij betreft... zou niet gek zijn als er daar een tetter van een lawine op hun dak donderd.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_76942269
Rondom geen buren
  maandag 18 januari 2010 @ 12:37:58 #268
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_76960595
Ik heb hele aardige buren. rechts van mij een oudere vrouw. ze speelt accordeon, dat hoor je nog weleens door de muren heen als je in de bijkeuken bezig bent. Maar geen last van. Supermens!
Links van ons zijn sinds 2 jaar nieuwe buren. En dat is een hele verbetering met wat er eerst zat. deze zijn spontaan, jong, lief. leuk voor de kinderen ook. ja super!
(de vorige was een chagerijnige vent, + een wijf dat het wat hoog in dr bol had, en 2 verwende kids...bleh)
pi_76960981
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef MillFreak het volgende:
Rondom geen buren
Dat is de hoofdreden waarom ik meedoe aan de loterij
  maandag 18 januari 2010 @ 22:36:20 #270
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_76989738
Vanaf 1 februari heel blij . De aan cocaïne verslaafde buurvrouw verhuisd en in de woning komt een vriendin van mijn onderburen wonen. Met mijn onderburen ben ik al wat jaren bevriend, dus kan niet beter.
pi_76991412
In Nederland wonen we veel te dicht op elkaar.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 07:54:31 #272
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_76998454
Mijn buren zijn lief kinderachtig
Deden sneeuwruimen en hebben toen heel veel sneeuw voor mijn tuinuitgang gedumpt. Mocht ik eerst bergbeklimmen voordat ik bij mn auto kon komen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 08:47:18 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_76998964
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren zijn lief kinderachtig
Deden sneeuwruimen en hebben toen heel veel sneeuw voor mijn tuinuitgang gedumpt. Mocht ik eerst bergbeklimmen voordat ik bij mn auto kon komen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:41:09 #274
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_77022883
Mijn buren zijn... ze kunnen totaal niet uitslapen en worden dus al vroeg wakker dan begint het knallen met deuren. Het zijn weliswaar mensen op leeftijd maar rekening houden met elkaar.... . Je kunt een deur ook rustig sluiten...maar nee hoor BAM met die deur. Kortom mijn buren zijn . Oja ook even leuk om te vermelden het zijn flats uit het jaar 0.
Waving.....can be positive or negative!..:)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:42:20 #275
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_77022945
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:06 schreef leukvoorlater het volgende:
In Nederland wonen we veel te dicht op elkaar.
Een feit (helaas)
Waving.....can be positive or negative!..:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')