Ik woon in een flat, bovenin. M'n ene buurman zit gehuurd (het is eigenlijk een koopflat), maar die goede man is er nooit. En als ie er dan eens is, hoor ik hem nooit. Wel aardig verder, altijd wel in voor een praatje als je hem tegenkomt. Andere buurman is ook oké. Hoor ik ook nooit, maar groet altijd vriendelijk als ik 'm zie lopen. Heeft wel eens onze post uit het postvakje gehaald toen we op vakantie waren. De onderbuurman horen we eigenlijk ook nooit. Wel als ie op het balkon zit, met vrienden, maar hij praat altijd heel normaal. We ruiken zijn vanille-sigaren wel eens. Zoals nu, nu ik op het balkon zit. Maar geen last van. Ook een aardige man, en als we hem tegenkomen vraagt ie altijd: nieuwe bewoners? Hij vergeet ons elke keer, we maken blijkbaar geen indruk
De schuin-onderburen, die horen we wel goed. Die houden van Winthin Temptation en kijken die live-dvd dan ook graag. Met de bas vol open en de balkondeuren liefst ook. Ook andersoortige muziek hebben ze graag hard staan, maar niet de hele dag door. Meestal één cd lang en eigenlijk ook nooit later dan 21:00 uur.
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet... Eigenlijk valt het wel mee, het is ook echt zoals ik het omschrijf. Maar de bastonen klinken wel zo hard door dat als ik net toevallig het nieuws zit te kijken, ik mijn eigen TV wel harder moet zetten omdat Sharon den Adel een schelle stem heeft èn diepe bastonen laat produceren door haar bassist. Dat is dan wel weer jammer vind ik, en de anderhalf uur die zo'n dvd duurt is dan opeens wel lang.
Maar goed, aan de andere kant stopt ie altijd wel netjes op tijd. Soms is het wel irritant natuurlijk, maar als ik eerlijk ben is ie ook wel vaak stil. En misschien is het nieuwigheid, en heeft ie net een nieuwe sound-set. Ik laat het denk ik voorlopig maar even zo, zolang het niet erger wordt. Het is ook een beetje leven en laten leven denk ik dan maar
Oh, en de bijna-buurvrouw (zit een appartement tussen) is tof. We staan soms rustig een half uur op de gallerij te kletsen

Verder elkaar nog niet echt uitgenodigd, maar goed, we wonen er ook nog niet zo lang, dus misschien komt dat ook nog wel goed.
[b]Op
zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef
Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*