abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:49:35 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70416004
ik wil mijn online creditcard upgraden naar 'Plus'. Ontepas sturen zij mij een mailtje dat ik dat kan doen en blokkeren zij mijn laatste overschrijving naar mijn acount toe.

Afijn, voor upgraden naar 'Plus' moet ik mij identificeren en een zooi meuk naar ze opsturen. Naast een kopie van mijn ID vragen ze dat ik de kopie van mijn ID moet certificeren, is dit echt nodig/ik begrijp dit niet helemaal? Ik stuur toch al een fotokopie van mijn ID waar mijn naam enzo op staat, warom willen ze weer moeilijk doen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70416028
Ik gok dat ze er een handtekening + datum op willen hebben. (Wet Identificatie bij Dienstverlening).
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:54:07 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70416067
Mijn handtekening bedoel je?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 27 juni 2009 @ 02:01:19 #4
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70416169
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn handtekening bedoel je?
Nee, die van je broek.
Feyenoord Rotterdam
pi_70416228
gewoon je krabbel + datum op het kopietje.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 02:17:16 #6
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70416397
Het was niet helemaal duidelijk in de OP. Maar op dat formulier geven zij de volgende suggesties:
quote:
The following people can act as “certiiers:”
■ Lawyer
■ An Embassy, Consulate or High Commissioner of the
■ Chartered Accountant country of issue of the document
■ Notary Public
■ Director, Oficer or Manager of a regulated inancial
■ Member of Judiciary services business (e.g., Bank Manager) operating in an
■ Senior Civil Servant equivalent jurisdiction to Germany*
■ Actuary
vandaar mijn verwarring
pi_70417247
Dus je hebt iemand met status nodig zoals een notaris of advocaat die ze kunnen bellen en vragen of het wel idd een echt en niet gefotoshopped ID-bewijs is.

■ Lawyer -advocaat

■ Chartered Accountant country of issue of the document- ambassade, commisaris van de koningin

■ Notary Public=notaris

■ Director, Oficer or Managerof a regulated inancial
■ Actuary -? zo laat werkt mijn engels niet zo best meer sorry
pi_70417736
Je kunt ook naar de gemeente gaan om een kopie te laten maken op officieel gemeente briefpapier. Kost wat maar dat is dan gecertificeerd. ZItten allerlei niet-kopieerbare afbeeldingen op etc.

N.a.v. Sanders betere toelichting:

"Het gewaarmerkt afschrift is een verklaring dat het afschrift conform het origineel is. Een dergelijk kopie kan noodzakelijk zijn voor formele transacties. Alleen in het Koninkrijk der Nederlanden opgemaakte stukken worden gewaarmerkt. Dus geen buitenlandse diploma's, e.d. Waarmerken van legitmatiebewijzen is alleen mogelijk als aan de hand van officiele bewijsstukken aangetoond kan worden dat een gewaarmerkte kopie van het legitimatiebewijs noodzakelijk is."

Kosten in Den Bosch: 8,60 euro

[ Bericht 59% gewijzigd door Neptun3 op 27-06-2009 08:57:19 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:54:07 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_70417758
Een gewaarmerkte kopie bij de gemeente kost soms geld, soms is het gratis. Wat ze dan doen is dat ze een kopietje maakt, en het meisje/jongen achter de balie tekent de kopie en zet er een stempel op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 09:23:04 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70417957
En dat laatste kun je ook bij een notaris laten doen. Heb het ook een keer nodig gehad, hoefde er niet eens voor te betalen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:52:26 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70419863
okee. voor mij ook nieuw. ik ga eens onformeren her en der.

dus gemeente en notaris. hoe kom ik in godsnaam aan een notaris?

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 27-06-2009 12:08:12 ]
pi_70420172
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
okee. voor mij o nieuw. ik ga eens onfromeren her en der.

dus gemeente en notaris. hoe kom ik in godsnaam aan een notaris?
In de Gouden Gids, bij de N van Notaris.
pi_70441204
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
En dat laatste kun je ook bij een notaris laten doen. Heb het ook een keer nodig gehad, hoefde er niet eens voor te betalen
35 euro vragen sommigen
dus eerst rondvragen

gemeente is het makkelijkst
pi_70466007
quote:
Op zondag 28 juni 2009 05:09 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

35 euro vragen sommigen
dus eerst rondvragen

gemeente is het makkelijkst
Bij de klantenservice van WireCard (lijkt op wat jij omschrijft) gaven ze aan dat ik zoiets ook bij een bank kan laten doen. Heb dit alleen nog niet zelf uitgeprobeerd maar een keer langs gaan of een keer bellen en je weet het he
  maandag 29 juni 2009 @ 01:38:31 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70466627
Ja ik ga morgen even langs mijn bank en langs het gemeentehuis.
pi_70466690
Gedoe. Vraag gewoon een CC aan bij ING of zo.
pi_70474177
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:38 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
Dus je hebt iemand met status nodig zoals een notaris of advocaat die ze kunnen bellen en vragen of het wel idd een echt en niet gefotoshopped ID-bewijs is.

■ Lawyer -advocaat

■ Chartered Accountant country of issue of the document- ambassade, commisaris van de koningin

■ Notary Public=notaris

■ Director, Oficer or Managerof a regulated inancial
■ Actuary -? zo laat werkt mijn engels niet zo best meer sorry
Actuary = Actuariaat/Actuaris in het nederlands
  maandag 29 juni 2009 @ 12:22:02 #18
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_70474244
godver wat een gezeik voor een credit card.. je weet dat je ook gewoon een bank kunt binnenlopen en daar een aanvragen?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_70475352
Ooh dat is dus gewoon een uittreksel van het bevolkingsregister!
pi_70477711
Bedoelen ze niet een digitaal certificaat van je email,bij mijn weten is er bij de H.C.C. een club die zich bezig houd met het verstrekken van deze certificaten.

Kijk eens op dit bericht!

http://www.hcc.nl/eCache/DEF/38/232.html

veel succes!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_70479975
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Ps2K het volgende:
godver wat een gezeik voor een credit card.. je weet dat je ook gewoon een bank kunt binnenlopen en daar een aanvragen?
Indien het gaat om de kaart die ik denk dat het is, dan is het een debitcard ipv creditcard.
Dus vooraf geld storten op die rekening voordat je het kan uitgeven, geen toetsing bij BKR oid en aan te vragen zonder veel gedoe.

Het plus gedeelte zorgt ervoor dat je meer mogelijkheden hebt mbt de rekening maar je moet je hier wel voor legitimeren dus

Bij een bank binnen lopen voor aanvraag van CC moet je je ook legitimeren, krijg je wel toetsing bij BKR en bij een nederlandse bank kan je geen debitcard aanvragen (toen ik er naar op zoek was)...
  maandag 29 juni 2009 @ 22:18:04 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70495302
Ik ben vandaag bij het gemneentehuis geweest, en gevraagd om een gecertificeerde kopie of 'gewaarmerkte kopie'. Thuis voor de zekerheid de eisen van Wirecard bekeken en het klopt. Kosten 10.80 in Purmerend en heb verder niet meer bij een bank nagevraagd. Wat gek dat notarissen het afentoe ook gratis willen doen. Stempel, handtekening, en naam van de tweede persoon.

Een uitreksel zou niet voldoende informatie bevatten zoals een foto.

Voorderest heb ik kopien van twee 'Utility Bills' nodig. ik vermoed de rekeningen van huur en electra bijv. Weet niet zeker of dit wel klopt. iemand?
pi_70579834
Lijkt me wel te kloppen maar ik durf het niet zeker te zeggen.
Anders bel Wirecard even, ze hebben mij eerder vriendelijk telefonisch geholpen (24 uur per dag bereikbaar) en tegen mij toen iig ook gewoon in het Nederlands.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:31:33 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70579945
'utility bills' dat klinkt wel als added comfort for your home (electra, etcetera) ik ga het gewoon opsturen klaar. en als ze gaan zeiken dan dan.. heb ik een probleem

pi_70580072
Of je stuurt de gegevens nog gewoon na
Telefoonrekening, electra e.d. zijn zaken die je ook soms moet laten zien bij het huren van een auto oid om aan te tonen dat jij daar daadwerkelijk woont. (rekening mag niet te oud zijn, soms niet ouder dan een maand bijvoorbeeld.

Maar als je het echt snel en goed wilt weten is 1 telefoontje genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')