vandaar mijn verwarringquote:The following people can act as “certiiers:”
■ Lawyer
■ An Embassy, Consulate or High Commissioner of the
■ Chartered Accountant country of issue of the document
■ Notary Public
■ Director, Oficer or Manager of a regulated inancial
■ Member of Judiciary services business (e.g., Bank Manager) operating in an
■ Senior Civil Servant equivalent jurisdiction to Germany*
■ Actuary
In de Gouden Gids, bij de N van Notaris.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
okee. voor mij o nieuw. ik ga eens onfromeren her en der.
dus gemeente en notaris. hoe kom ik in godsnaam aan een notaris?
35 euro vragen sommigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
En dat laatste kun je ook bij een notaris laten doen. Heb het ook een keer nodig gehad, hoefde er niet eens voor te betalen
Bij de klantenservice van WireCard (lijkt op wat jij omschrijft) gaven ze aan dat ik zoiets ook bij een bank kan laten doen. Heb dit alleen nog niet zelf uitgeprobeerd maar een keer langs gaan of een keer bellen en je weet het hequote:Op zondag 28 juni 2009 05:09 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
35 euro vragen sommigen![]()
dus eerst rondvragen
gemeente is het makkelijkst
Actuary = Actuariaat/Actuaris in het nederlandsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:38 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
Dus je hebt iemand met status nodig zoals een notaris of advocaat die ze kunnen bellen en vragen of het wel idd een echt en niet gefotoshopped ID-bewijs is.
■ Lawyer -advocaat
■ An Embassy, Consulate or High Commissioner of the
■ Chartered Accountant country of issue of the document- ambassade, commisaris van de koningin
■ Notary Public=notaris
■ Director, Oficer or Managerof a regulated inancial
■ Member of Judiciary services business (e.g., Bank Manager) operating in an
■ Senior Civil Servant equivalent jurisdiction to Germany*
■ Actuary -? zo laat werkt mijn engels niet zo best meer sorry
Indien het gaat om de kaart die ik denk dat het is, dan is het een debitcard ipv creditcard.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef Ps2K het volgende:
godver wat een gezeik voor een credit card.. je weet dat je ook gewoon een bank kunt binnenlopen en daar een aanvragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |