Bij mij duurde dit een week, bij een vriend van me duurde het een maand en bij een ingame maat duurde het zo'n 3 weken. Maar ik deed het het recenst, paar maand terug.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef Blistering het volgende:
Iemand ervaring met het Blizzard account retrieval proces? Moet het ook eens doen met een oude account van mij, maar echt geen idee hoeveel tijd daar overheen kan gaan. Week? Maand?
Als iemand dit recent heeft gedaan, plx answer.
lol, iemand die al rechtstreeks op een huntard aflooptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:39 schreef jagga het volgende:
Ben inmiddels lvl 48 nu en heb gisteren tot nog toe de langste / leukste PvP-battle tot nog toe gehad.
Ik liep van Gadgetzan naar Zul Farrak (mijn vriendin zou mij even erdoorheen rennen, voor wat quests)
Ik ben Gadgetzan nog niet uit of ik kom een nelf druid tegen. ik spring van mijn mount, hunters mark en ctrl+1, concussive shot.
Hij krijgt door dat hij aangevallen word, en doet cat-form en loopt op mij af. FoutjeFrost trap.
Hij staat vast en gewoon om te zieken doe ik /rude![]()
![]()
serpent sting + aimed shot (crit)+ arcane arrow(crit+ volley = dood
Ik doe nog eens /rude naar zijn lijk.
Ik kom aan bij Zul farrak, blijkt er een Rogue en een Pally te staanPally= frost trap
Rogue snel gekilled en Toen moest die pally nog. Ik heb echt alles naar hem afgevuurd en gegooid wat ik had, maar uit eindelijk toch gewonnen
De Pally was zonder twijfel het moeilijkst, Hij maakte alleen de grote fout door al best snel zijn bubble-zooi te gebruiken. Ik deed dusdanig veel dmg dat hij zichzelf wel moest healen, en ik hem maar bestoken met al mijn rommel![]()
<3 hunter
Of gewoon Bear Charge + Bash omdaarna alsnog te rooten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol, iemand die al rechtstreeks op een huntard afloopten dan ben je een druid, doe je het zonder een hot op jezelf te casten in catform
Root, Bearform, Feral Charge
Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Bij mij duurde dit een week, bij een vriend van me duurde het een maand en bij een ingame maat duurde het zo'n 3 weken. Maar ik deed het het recenst, paar maand terug.
Mjah ik had ook als mijn twijfels over hemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol, iemand die al rechtstreeks op een huntard afloopten dan ben je een druid, doe je het zonder een hot op jezelf te casten in catform
Root, Bearform, Feral Charge
Zodra ik een huntard tegen kom met me pally marco ik meteen me shield met onehand sword, omdat het wel even duurt voordat ik bij hem ben, en zodra ik in de buurt ben begin ik meteen te nukenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Mjah ik had ook als mijn twijfels over hem
Hij leek ook niet echt te kunnen beslissen of hij weg wou rennen of mij aan wilde vallen aangezien hij de hele tijd heen en weer liep, terwijl ik hem gewoon af kon picken met ranged, beetje vaag
Ik lijk in zo'n beetje elke pvp gelegenheid, van dit soort "minder goede" lui tegen te komen
Ik wil een uitdaging verdomme! Pally's zijn bijv leuk om mee te battlenis tenminste nog een uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |