Echt he...
Ik was zonet in een VoA25 pug, want de guild had al VoA25 gedaan. RL zocht nog mensen dus in tussentijd heb ik de RL gewhisperd met mijn loot suggestie: 'dat de item naar de roller gaat die (in mijn ogen) het meeste tijd en effort in z'n character heeft gestoken op dat gebied, qua achievements en gear'.
RL agreed en gaf mij ML. Dit om items te prioritizeren aan mensen die tijd in hun char hebben gestoken zodat een net-gedingde-80 in greens/blues niet wegrent met T8.5 waar andere mensen hard voor gewerkt hebben. Toen de 25 joinde heb ik het in /raid nog voorgesteld.
Meer dan de helft was het met mij oneens en ik citeer een aantal zinnen van verschillende personen:
1) i'm off guys, sorry but i dont comply/understand rulez
Ehm, wees volwassen en zeg wat je niet begrijpt of waar je het niet mee eens bent, of doe een voorstel?
2) then loot aint sorted by a fair roll but vs achivements
Een random 1-100 roll fair???
3) meaning that just bc some have a better guild / play time they have better chances
Ehm ja, dat is het hele idee erachter? Overigens mensen die dit zeggen lopen zelf nog in greens/blues met ~1k DPS, en daar denken ze Emalon mee neer te halen?
Zelfs guildies in m'n guild (hardcore raiding guild) vinden het niet erg (en zelfs fair (!)) als ze een grote upgrade verliezen vs iemand die in greens/blues loopt, "want het is toch maar een pug".
Echt he, ligt het aan mij of is heel Turalyon Alliance gewoon knotsdom?
Raiden met m'n guild komt me tegenwoordig ook de strot uit. Dramaqueens hier, lootwhores daar. Onenigheid over DKP, Yogg25 nog niet eens down (laat staan ANY hardmodes) en dan onszelf een "hardcore raiding guild" durven noemen, desondanks in daar Officer ben en RL was. Plus de 'scripted-heid/liniair-heid' van raiding begint me saai te worden. Steeds weer hetzelfde. Op de snow piles, dps heart phase, kill adds, etc etc. Ik vind het gewoon geen ruk meer aan. Het enige waar ik tegenwoordig nog mee bezig ben is PvP. PvP is tenminste een uitdaging, tegen andere spelers. Anticipate, actie + reactie.
Dan komen we bij het volgende: PvP. Man, wat is Cyclone een baggerbattlegroup zeg.

WSG/AB/EotS/SotA win ratio voor Alliance zit rond 5-10%, omdat niemand maar ook effort neemt om:
1) iets te defenden, met "incoming X to Y" shouts, 3 bases te houden in EotS (10 van de 15 rennen op de flag af in het begin),
2) ook daadwerkelijk iets daar aan te gaan doen, dus heen te gaan en te helpen, laat staan te reporten "omw" of "persons X, Y and Z, help me",
3) iets georganiseerd aan te vallen,
4) PvP gear te halen (uitzonderingen daargelaten),
5) te healen (!).
Het enige waar we nog een beetje kans mee maken is Alterac Valley (80%), met een queuetijd van gemiddeld 30 minuten (!), als het al geen Stormscale premade is. En soms mis ik world PvP (ik kom orgineel van Frostwhisper PvP server), maar meestal ook niet, als ik alts level vooral.
Daarnaast is deze battlegroup gewoon bagger voor Arena voor mijn kaliber, aangezien alle EU topspelers op Cyclone zitten. We zitten rond de 1800 2v2 en het is nu al gewoon moelijk. Rogues met dual 232 die m'n Arms maat in 2 seconden neerhalen in 1 Cheap Shot, Rets met 2200 wapen en half Uld25 hardmode-gear die mijn twoshotten, etc.
Ik zit echt serious te overwegen om te migraten naar Vindication of Blackout (samen met mijn arena maat), en daar lekker rustig aan Glad halen met 2200 2v2 en gewoon competitief PvPen in plaats van telkens keer op keer met z'n allen keihard geowned worden omdat de rest van de Alliance niet (zie lijstje boven). En om een keer wat anders in arena tegen te komen dan Rogue/Priest of Rogue/Mage.
[ Bericht 1% gewijzigd door SharQueDo op 04-07-2009 20:37:02 ]