abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70414120
Michael Jackson heeft veel liedjes gemaakt, waarvan een deel ook in allerlei games te spelen zijn, zoals SingStar en Guitar Hero: World Tour

Bewijs hier je laatste eer aan Michael door één van zijn liedjes te spelen in een willekeurige game naar keuze!

Ik moet bij "Beat it" altijd terug denken aan Leipzig, waar ik Guitar Hero: World Tour voor het eerst gespeeld heb. Er waren pas een paar tracks beschikbaar en de enige die we allemaal kende was Beat it, die we dus ook een keer of drie gespeeld hebben daar.

Let niet op de slechte score, ik heb het spel nog geen week...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:35:51 #2
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_70414298
Alsof er nog niet genoeg MJ topics zijn
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_70414505
Kijk ik snap best dat het een schok is voor sommige mensen, maar er zijn ook een beetje grenzen... ik vind het zelf ronduit absurd dat we weken al dan maanden geen enkel nieuws rondom MJ lijkt te zijn en nu bij zijn dood is het overal letterlijk en figuurlijk. Ik vind het sneu dat zijn dood zowat gehypt wordt, laat de man toch in vrede ruste na al die jaren van moeite en tegenslag.
pi_70414647
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef koffiegast het volgende:
Kijk ik snap best dat het een schok is voor sommige mensen, maar er zijn ook een beetje grenzen... ik vind het zelf ronduit absurd dat we weken al dan maanden geen enkel nieuws rondom MJ lijkt te zijn en nu bij zijn dood is het overal letterlijk en figuurlijk. Ik vind het sneu dat zijn dood zowat gehypt wordt, laat de man toch in vrede ruste na al die jaren van moeite en tegenslag.
Er is steeds nieuws en geruchten geweest rond zijn concerten en gezondheid de afgelopen tijd hoor. Dat de Nederlandse media daar weinig aandacht aan bestede maakt het niet minder nieuws.
pi_70414691
Komop mensen, een beetje ontopic! Dit topic staat niet voor niets in games natuurlijk...
pi_70414809
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Er is steeds nieuws en geruchten geweest rond zijn concerten en gezondheid de afgelopen tijd hoor. Dat de Nederlandse media daar weinig aandacht aan bestede maakt het niet minder nieuws.
Dit is zoeken naar tegenbewijzen, het feit blijft dat bij lange na het nivo van aandacht besteden bij iedereen en alles ongeevenaard is in vergelijking met wat ervoor zijn dood was. En dat is precies waar ik naar verwijs.

Anyways, iets meer ontopic:
Ik kan me herinneren dat er een MJ arcade game was lang geleden, zo'n spelkast. Iemand enig idee hoe de game precies heet en of dat verkrijgbaar ergens is?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:56:17 #7
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70414817
ja , maar... ik heb geen GH:WT en geen Singstar met MJ liedjes...
Ook geen Sega met Smooth Criminal game....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70414903
Die was er idd ook nog!

zaterdag 27 juni 2009 @ 01:00:21 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70414929
Ik heb me afgetrokken bij de atari ST versie van beat it.
Ter verdediging, ik deed alsof ik 9 was.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')