abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70419914
Een beschuldiging betekent nog niet dat de beschuldigde partij ook daadwerkelijk schuldig is.
pi_70419923
Als er een echte virusuitbraak is op deze wereld, werkt natuurlijk geen een vaccinatie, behalve in Hollywood. Dat men nu schermt met miljoenen aan vaccinaties is om de televisiekijker op zijn gemak te stellen.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het veel te vol is op deze aarde.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 27-06-2009 12:01:15 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:56:55 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70419967
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:54 schreef intoxicated het volgende:
Uiteraard, want elke complottheorie is waar
Dit is geen complot ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:01:52 #24
52357 Lambiekje
pi_70420064
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef JohnDope het volgende:
Als er een echte virusuitbraak is op deze wereld, werkt natuurlijk geen een vaccinatie. Dat men nu schermt met miljoenen aan vaccinaties is om de televisiekijker op zijn gemak te stellen.

Overigens ben ik het er wel mee eens dat het veel te vol is op deze aarde en dat het in principe helemaal niet zo'n slecht idee is om de wereld bevolking te halveren, want op de dat zal de levensduur van de mensheid op de lange termijn een stuk rekken.
Waarom kunnen mieren dan wel functioneren op deze aarde. Hun biomassa is zoveel meer dan biomassa van alle mensen bij elkaar?

Iets zegt me dat strekking niet klopt dat we geen 6 miljard mensen kunnen voeden. Dat komt puur omdat we patenten, copyrights en bedrijven als Monsanto hebben.

Wij als Americaan/Europeaan gooien meer dan de helft van ons voedsel in de prullenbak omdat het 'zogenaamd' over datum is. Er wordt zo ziekelijk over geproduceerd.

Ook weer zo iets omdat wij op biobrandstof moeten rijden, wat technisch gezien milieuondervriendelijker is dan reguliere benzine. ten koste gaat van de voedselvoorziening van de derdewereld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:03:31 #25
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70420096
Ze zullen vast zitten te bibberen
pi_70420102
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is geen complot ...
Hoe WEET je dat?
Ik heb je wel eens zien reageren dan 'we' gemanipuleerd worden, door overheden, instanties, bankiers, media etc etc. Wie zegt mij nou dat JIJ niet degene bent die gemanipuleerd wordt?
pi_70420138
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

Wij als Americaan/Europeaan gooien meer dan de helft van ons voedsel in de prullenbak omdat het 'zogenaamd' over datum is. Er wordt zo ziekelijk over geproduceerd.
Wat stel je dan voor? Dat ik m'n eten opstuur naar de hongeren?

Ik betaal toch voor m'n eten? Als ik mijn kaas of melk te lang in de koelkast laat staan en het raakt over datum, dan begint het te schimmelen en smaakt het ranzig. Stel jij voor dat we dit gewoon moeten opeten omdat ze ergens anders honger lijden? Of wat?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:06:17 #28
52357 Lambiekje
pi_70420151
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Ze zullen vast zitten te bibberen
Het gaat niet omdat ze moeten bibberren. Dat hebben ze allang in gecalculeerd.
Het gaat er om dat de massa eindelijk doorkrijgt dat Medische Wereld van top tot teen, tot op het bot, grootst mogelijke bedrog is.
pi_70420191
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom kunnen mieren dan wel functioneren op deze aarde. Hun biomassa is zoveel meer dan biomassa van alle mensen bij elkaar?
Omdat je een groep mieren in principe als 1 genetische machine moet zien. Daar heb je geen eigenwijzen en betweters.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:09:14 #30
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70420201
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat er om dat de massa eindelijk doorkrijgt dat Medische Wereld van top tot teen, tot op het bot, grootst mogelijke bedrog is.
Niemand geeft er een fuck om. We hebben het veel te goed om ons druk te maken over dat soort beschuldigingen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:09:42 #31
52357 Lambiekje
pi_70420207
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:05 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? Dat ik m'n eten opstuur naar de hongeren?

Ik betaal toch voor m'n eten? Als ik mijn kaas of melk te lang in de koelkast laat staan en het raakt over datum, dan begint het te schimmelen en smaakt het ranzig. Stel jij voor dat we dit gewoon moeten opeten omdat ze ergens anders honger lijden? Of wat?
Veel van ons voedsel komt uit de derdewereld. Maar de plaatselijk bevolking ziet er niets van. Met dat gestolen voedsel gaan wij het vervolgens weggooien om dat het over tijd is. Of omdat er andere lekkerdere dingen in de koelkast moet.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:10:31 #32
52357 Lambiekje
pi_70420228
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:09 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Niemand geeft er een fuck om. We hebben het veel te goed om ons druk te maken over dat soort beschuldigingen.
Ondertussen heeft wel 1:4 kanker en zit dagelijks een derde van de bevolking aan medicatie.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:12:21 #33
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70420262
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ondertussen heeft wel 1:4 kanker en zit dagelijks een derde van de bevolking aan medicatie.
Zeg jij. En al was het zo, kennelijk zitten ze er niet mee.
pi_70420276
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veel van ons voedsel komt uit de derdewereld. Maar de plaatselijk bevolking ziet er niets van. Met dat gestolen voedsel gaan wij het vervolgens weggooien om dat het over tijd is. Of omdat er andere lekkerdere dingen in de koelkast moet.
Wat is 'veel'? De tomaten die ik koop komen gewoon uit NL. De melk en het brood wat ik drink/eet ook.

Het voedsel is niet gestolen, ik koop mijn voedsel. En als mijn voedsel OM WAT VOOR REDEN DAN OOK over datum is en niet te eten is, dan gooi ik het gewoon weg.

Maar als jij een alternatief voor dat laatste hebt, dan hoor ik het graag.
pi_70420369
Wat is nou eigenlijk het verhaal? want volgens die - permanent bezopen - Dalai Lama annex stripfiguur, zijn linkse intellectuele volgelingen en legio andere religieuzen, is er leven na de dood en schijnt het echte leven pas na de dood te beginnen.

Dus als ik het zo relativeer, dan hoeven die intellectuele volgelingen van de Dalai Lama allemaal geen vaccinatie.
pi_70420538
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:09 schreef vanhal het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dat is het vaccin tamiflu dodelijk? Of begrijp ik dat verkeerd?
Tamilfu is een virusremmer, geen vaccin
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:22:02 #37
52357 Lambiekje
pi_70421757
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:12 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat is 'veel'? De tomaten die ik koop komen gewoon uit NL. De melk en het brood wat ik drink/eet ook.
Tomaten is dan misschien een product dat we zelf kunnen verbouwen. maar zo belachelijk veel producten komen uit Egypte, Nieuw Zeeland, Argentinië om maar elke dag van het jaar de producten te hebben.
Dat is gewoonweg bezopen.
quote:
Het voedsel is niet gestolen, ik koop mijn voedsel. En als mijn voedsel OM WAT VOOR REDEN DAN OOK over datum is en niet te eten is, dan gooi ik het gewoon weg.
De grondstoffen om ons voedsel te maken is gewoon gestolen uit de derde wereld. Die wurgcontracten kan je niet zien als fair trade. Wij betalen er voor maar dat de doen de kindermisbruikende Unilever niet...
quote:
Maar als jij een alternatief voor dat laatste hebt, dan hoor ik het graag.
Alternatief is dat we niet elke dag zo veel keus moeten hebben in onze koelkast. En meerdere dagen hetzelfde eten om minder te hoeven weg te gooien.
pi_70422275
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:22 schreef Lambiekje het volgende:

Tomaten is dan misschien een product dat we zelf kunnen verbouwen. maar zo belachelijk veel producten komen uit Egypte, Nieuw Zeeland, Argentinië om maar elke dag van het jaar de producten te hebben.
Dat is gewoonweg bezopen.

De grondstoffen om ons voedsel te maken is gewoon gestolen uit de derde wereld. Die wurgcontracten kan je niet zien als fair trade. Wij betalen er voor maar dat de doen de kindermisbruikende Unilever niet...

Alternatief is dat we niet elke dag zo veel keus moeten hebben in onze koelkast. En meerdere dagen hetzelfde eten om minder te hoeven weg te gooien.
Vroeger, toen mijn opa mijn leeftijd had, was er niet zo veel keuze als we nu hebben. Dat we nu wel de keuze hebben, is onderdeel van een ontwikkeling. Denk je niet dat de landen die nu niet zoveel keuze hebben niet graag de keuze zouden willen hebben? Ik snap je punt verder wel, maar ik zie de keuze in producten die we nu hebben niet zo negatief als jij. Ik begrijp ook niet helemaal waarom je de mate van keuze in voedsel die wij hebben zo negatief ziet. Misschien kun je eens goed uitleggen waarom je er zo'n kijk op hebt?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:10:41 #39
239498 Saphire
Eigenzinnig Atheïst
pi_70422959
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vandaar dat iedereen je vierkant uitlacht.
Verbieden is Verboden, Moralisme is Gezeik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:16:49 #40
52357 Lambiekje
pi_70423111
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef Saphire het volgende:

[..]

vandaar dat iedereen je vierkant uitlacht.
En dat is precies het probleem. Medicatie is doodsoorzaak #4. Volgens mij wil men bedonderd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')