Ja klopt, ik ben ik het begin wat te makkelijk omgegaan met mensen toelaten ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik zie trouwens allemaal namen in die PM-lijst staan die ik helemaal niet ken. Gaat zo het effect ervan niet verloren?
Misschien door hem zelf je verzoek te pm'en.. zoveel mods lezen hier niet mee, en er is geen policy reden waarom die afbeelding niet zou mogen. Ik vind sowieso dat we iets te ver aan het doorslaan zijn met de geheimhouding enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Remake het volgende:
Kan iemand die afbeelding van wibies verwijderen?
Dat geheimhouden lijkt mij cruciaal voor het succes...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Vind het juist wel tof, dat geheimhouden, gewoon lache,
alleen sommige lurkers kunnne het niet uitstaan.
expressquote:
Succes!!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:46 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben alleen voor het bieren ik weet zeker dat jupiler hiero in mstrich goedkoper dan 8,99 is te vinden
Je komt nooit in die AH topics, maar je ziet het in je active topics en je dacht, kom ff naaien die gasten daar?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:13 schreef CySt het volgende:
In het AH topic gaat men nu druk aan de slag met PM-lijstjes vanwege paranoia om het meelezen van het AH-HK. Ik vind dat een wat vreemde gang van zaken op een publiek forum, wat vinden de moderators hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |