Alle geslachtsziektes die met de geboorte worden overgedragen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Oh, wat voor ziektes moet ik aan denken?
Kun je specefieker zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Alle geslachtsziektes die met de geboorte worden overgedragen.
En aan zijn hoofd te zien heeft ie ook de varkensgriepquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Alle geslachtsziektes die met de geboorte worden overgedragen.
Ik heb geGoogled] maar daar zat geen SOA tussen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
AIDS enzo, maar als je je zorgen maakt zou ik naar de huisarts gaan.
Volgens mij nemen ze mn vraag te serieus! Ben wel blij dat zich zo een zorgen maken om mijn gezondheid!quote:
Dit is dan ook een heel serieus forum!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze mn vraag te serieus! Ben wel blij dat zich zo een zorgen maken om mijn gezondheid!
Ik wil ook een chickie hossele in zo een topic net als jijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:11 schreef chiboi het volgende:
topic was er al slotje.. gelieve daar in posten..![]()
Kan je ziektes oplopen door sex met maagd?
daar heb je skills voor nodig..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik wil ook een chickie hossele in zo een topic net als jij
gast je gaat toch geen chicks hosselen in de KLB, daar komen alleen maar zeikwijven..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Die kan ik hier oefenen, voordat ik voor het echte werk ga in de KLB!
Daar kom je nu mee? Ik had het kunnen weten, ver uit de oven, ik stootte lekker diep. Vol tegen de bakvorm aan! Dit hadden ze bij de EersteHulp nog niet eerder meegemaakt zeiden ze..quote:
waar moet ik dan zijn? Jij komt over als een kenner!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:24 schreef chiboi het volgende:
[..]
gast je gaat toch geen chicks hosselen in de KLB, daar komen alleen maar zeikwijven..
Erg tegenstrijdig. Dus ik kan 1 iemand genezen met mijn gebroken lans? (zie mijn eerdere post)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef beelz het volgende:
Nee, sex met een maagd geneest juist ziektes als AIDS.
Maar dat verkleint mijn kans op liefdesgebied toch niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:23 schreef Rollo het volgende:
Op basis van de OP: Ja, psychische stoornis + levenslang minderwaardigheidscomplex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |