nee ok dat dat wel duidelijk isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, daar dacht ik ook niet bepaald aan...
Avondquote:
Voelt meneer zich te goed om goeden avond te zegenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voelt meneer zich te goed om goeden avond te zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
jaa en mij een bacoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:doe mij nog maar een biertje dan
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
DjaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed??
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jaaa maar.... jaaa maar... pfff ok ik loop zelf welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je pakt zelf maar weet waar het staat
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar.... jaaa maar... pfff ok ik loop zelf wel
hoiiiquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
HoiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
jaa maar.... jaaa maaar.. pfff ok dan voor een kusjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
neem je dan voor mij gelijk een biertje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |