nee ok dat dat wel duidelijk isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, daar dacht ik ook niet bepaald aan...
Avondquote:
Voelt meneer zich te goed om goeden avond te zegenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voelt meneer zich te goed om goeden avond te zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
jaa en mij een bacoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:doe mij nog maar een biertje dan
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
DjaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed??
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jaaa maar.... jaaa maar... pfff ok ik loop zelf welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je pakt zelf maar weet waar het staat
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa maar.... jaaa maar... pfff ok ik loop zelf wel
hoiiiquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
HoiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
jaa maar.... jaaa maaar.. pfff ok dan voor een kusjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
neem je dan voor mij gelijk een biertje mee
jaaaaa ook lekker hoorquote:
Als dat alles isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa maar.... jaaa maaar.. pfff ok dan voor een kusje
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hier vangen danquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gang
Wat zul je een goeie relatie hebben met je burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ohw vertel.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef STING het volgende:
Morgen maar eens een fotoshoot maken van m'n nieuwe karretje
Doordeweeks welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zul je een goeie relatie hebben met je buren
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaa je wilt nie weten joh... er is me hier toch een vette party aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat maakt je ook zo'n gezellig mens
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
asjequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat maakt je ook zo'n gezellig mens
quote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:46 schreef djayzz het volgende:
Heb ik nog leuke dingen gemist terwijl ik leuke dingen aan het doen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:46 schreef djayzz het volgende:
Heb ik nog leuke dingen gemist terwijl ik leuke dingen aan het doen was?
ohw echt.... sorry had ik gemist was er vanmiddag niet... mooi wagentjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al even gepost, vandaag m'n nieuwe auto opgehaald:
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs![]()
quote:
Nou ja, misschien heb ik wat tofs "gemist"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuke dingen missen terwijl je met leuke dingen bezig was? of was je met de was bezig en vind je dat leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hahahah jaa feest geluiden natuurlijk hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor geluiden krijgen je buren dan in het weekend te horen?
Ooh.... Oenz, oenz, oenz.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahah jaa feest geluiden natuurlijk he
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien heb ik wat tofs "gemist"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is mooi ben wel een Fok!junkie maar zelf ik mis dingen
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
We kunnen wel proberen andere geluidjes te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahahah jaa feest geluiden natuurlijk he
ja dat soort geluiden... en van harder.. harder... ga door ga door...quote:
En ik ben niet eens uitgenodigd op zo'n feestje. Schandalig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat soort geluiden... en van harder.. harder... ga door ga door...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hallloo ik vroeg net nog of je ook kwam feesten... je moet wel opletten hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:54 schreef STING het volgende:
[..]
En ik ben niet eens uitgenodigd op zo'n feestje. Schandalig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa hallloo ik vroeg net nog of je ook kwam feesten... je moet wel opletten he
jaaa hoezo sommige muziek-nummers moet je gwn wat harder zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo verlies ik het kleine beetje gezonde verstand dat ik nog had viel van schrik van de bank
Zodat je die diepe bassen goed kunt horenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa hoezo sommige muziek-nummers moet je gwn wat harder zetten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa hoezo sommige muziek-nummers moet je gwn wat harder zetten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa hoezo sommige muziek-nummers moet je gwn wat keiharder zetten
jaaa bas moet je niet horen die moet je voelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef STING het volgende:
[..]
Zodat je die diepe bassen goed kunt horen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, t'is alweer een tijdje geleden. Nou moet ik weer een tent gaan afbouwen.
daar is ie weerquote:
En dit is een goed moment om maar weer onder die koude douche te stappenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa bas moet je niet horen die moet je voelen
quote:
Inderdaaad, zodat je die stoten goed in je lijf voelt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa bas moet je niet horen die moet je voelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef Sp00k13 het volgende:
kom net uit me werk is hier het feestje??![]()
mag ik 2 baco's ik moet nog wat inhalenquote:
Ik ga nie slapen vanacht... ik ga de hele nacht dansenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
en jij danst nog door zie ik? Goedzo!
jaaaa lekker doe mij er ook nog eentje... me glas is leegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mag ik 2 baco's ik moet nog wat inhalen
hou je nog wat energie over??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga nie slapen vanacht... ik ga de hele nacht dansen
Met iemand anders of alleen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaaad, zodat je die stoten goed in je lijf voelt.
Lang leve muziek
niemand wil komen... dus ik moet het weer alleen opknappenquote:
kan morgen nog de hele dag energie bijslapenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hou je nog wat energie over??PP komt er ook nog aan
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
olaquote:
Zou ik niet zo hard roepen met deze maloot aan de ander kant van het netquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niemand wil komen... dus ik moet het weer alleen opknappen
niemand wil komen? daar geloof ik helemaal nix vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niemand wil komen... dus ik moet het weer alleen opknappen
Is echt zoooquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:08 schreef STING het volgende:
[..]
niemand wil komen? daar geloof ik helemaal nix van
neuh dat kan helemaal niet maar ze moeten wel langs je buren zien te komen natuurlijkquote:
Omdat ik geen adres heb ben al rondjes aan het rijdenquote:
Die zijn al oud... en om te kopen met een biertjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
neuh dat kan helemaal niet maar ze moeten wel langs je buren zien te komen natuurlijk
hahaha zijn ze snel tevredenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die zijn al oud... en om te kopen met een biertje
hahaha jij welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Omdat ik geen adres heb ben al rondjes aan het rijden
quote:
heb je zo een internetbuffel van kpn dan met een donglequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Omdat ik geen adres heb ben al rondjes aan het rijden
Moet ik weer weggaan?quote:
quote:
Waar ga je dan naar toe?quote:
hahaha dat is erg handigquote:
doet mij aan mijn oma denken..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef STING het volgende:
Niet mijn artiest, maar wel een mooi nummer
Meisjes plagen....quote:
slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
quote:
slaapze en niet slaapdansen he hahahaquote:
*checkt pm nog geen adres* Nog maar een rondje danquote:
Slaap zachtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen.. heb mij vandaag wel goed vermaakt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Jack ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
and I just can't think of anything else I'd rather do,..then to hear you sing...sing my nameeee
sexy love and the things we dooooo ohw I love making love to you
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
jack????quote:
nee dusquote:
quote:
nee is uit liedje van Ne-yo.... wat ik net postequote:
ik ken helemaal geen jackquote:
ik dacht idd dat het bekend voor kwam, maar valt dus mee/tegenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee is uit liedje van Ne-yo.... wat ik net poste
quote:
trustequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik dacht idd dat het bekend voor kwam, maar valt dus mee/tegen
trutse: W
ga je nu al???quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Dames, heren ook, ik ga maar es slapen. Het was weer retegezellig.
Chao.
Zie je wel Carooltje, er komt wel degelijk iemandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
schrok al rij ik voor niks die kant op
jaaaa die komt al bijna 2 uur nouquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je wel Carooltje, er komt wel degelijk iemand
Slaap lekker, Amigoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Chao.
Is ook verdomd lastig overal aanbellenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa die komt al bijna 2 uur nou
is in ieder geval geen vroegtijdige lozing danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
slaapsequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Chao.
hell, da's lang.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Trainingquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:29 schreef STING het volgende:
[..]
hell, da's lang.![]()
bij mij duurt dat maar een paar seconden
Jep. Ben doodmoe. Morgen weer feesten he?quote:
ok.. ok... ga dan maarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Ben doodmoe. Morgen weer feesten he?
Maar ik spreek je snel weer.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef STING het volgende:
[..]
Of Carooltje kan gewoon heel goed dansen![]()
Interesting.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:32 schreef Sp00k13 het volgende:
nou carooltje heeft weer heel wat "losgemaakt"
Meer dan interessant zal het ook niet wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef STING het volgende:
[..]
Of Carooltje kan gewoon heel goed dansen![]()
Interesting.
ik krijg altijd de schuld hierquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:32 schreef Sp00k13 het volgende:
nou carooltje heeft weer heel wat "losgemaakt"
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik krijg altijd de schuld hierhaha
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en terecht mij een beetje gek maken
Struikel bijna er overquote:
niet doenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet doenstraks bezeer je je nog
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kom je nu mee voor me derden been weer tot rust is duurt wel even
zou die clubs nog wel in mogen??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en dat van feestgeluiden en muziek
Eeeeeej Sedan.... doe jij mee dansen? ik wil nog niet naar bedje toequote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en dat van feestgeluiden en muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Waarom ligt er nog geen vrouw in m'n bed?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeeeej Sedan.... doe jij mee dansen? ik wil nog niet naar bedje toe
omdat je me niet gevraagd hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ligt er nog geen vrouw in m'n bed?
Nou hup jullie twee, adres uitwisselenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ligt er nog geen vrouw in m'n bed?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nou hup jullie twee, adres uitwisselen
Sedan wil alleen maar trio's .... en ik wil niet delen... dussssquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nou hup jullie twee, adres uitwisselen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die geeft ze toch niet weg
quote:
Voor jij wil hij vast wel een uitzondering makenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sedan wil alleen maar trio's .... en ik wil niet delen... dussss
jaaa halllooooo... ik ben een vrouwquote:
neeee hoor doet ie nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef STING het volgende:
[..]
Voor jij wil hij vast wel een uitzondering maken
niet mompelen in gezelschap, dat erg onbeleefdquote:
Dus datquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:52 schreef STING het volgende:
Oh oh oh, al die woorden, maar geen daden.
als ik niet mompel sla je nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet mompelen in gezelschap, dat erg onbeleefd
quote:
+10quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:52 schreef STING het volgende:
Oh oh oh, al die woorden, maar geen daden.
quote:
hahahahaha wel afwisselen he anders word het eentonigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]nog eentje die graag met de zweep krijgt
jaaa nog eisen ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahahahaha wel afwisselen he anders word het eentonig
ik denk ik kauw het even voorquote:
oehhh stiekem .... geilquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon stiekem doen natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahahahaha wel afwisselen he anders word het eentonig
tja soms gebeuren dingen gewoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat was niet de bedoeling rechts links rechts links weer een verloren avond/nacht
quote:
quote:
jaaa geil zijn we wel....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:dat stiekeme gedoe je bent geil of je bent het niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa geil zijn we wel....
Had het ook niet over SedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |