Dan zijn er toch nog mensen die albums kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
En alle MJ albums uitverkocht. Hoe hypocriet. Mensen die MJ nu ineens tof vinden ofzo, nu hij dood is.
Je snapt duidelijk de essentie van dit topic niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef Bakkerbier het volgende:
Jaja het is me wat
die arme michael
ga maar huilliehuillie doen over hoe erg het allemaal is op www.michaeljacksonforum.com (ofzo)
Leer lezen blindiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef Bakkerbier het volgende:
Jaja het is me wat
die arme michael
ga maar huilliehuillie doen over hoe erg het allemaal is op www.michaeljacksonforum.com (ofzo)
Hij had wel een vreemd hoofd op het laatst, maar om nou te zeggen dat die op Freek de Jong lijkt.. Dat is wel erg crue hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Inderdaad, al die hypocriete mensen die eerst hem af gaan zitten kraken en doen alsof ie een soort freek is,
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had wel een vreemd hoofd op het laatst, maar om nou te zeggen dat die op Freek de Jong lijkt.. Dat is wel erg crue hoor.
Ik heb hier nog dit originele singeltje van hem liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef Ruud het volgende:
Ik heb Thriller op LP.
* Ruud slingert Marktplaats aan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had wel een vreemd hoofd op het laatst, maar om nou te zeggen dat die op Freek de Jong lijkt.. Dat is wel erg crue hoor.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft iedereen liggen. Kom jij maar eens net als ik [een diehard verzamelaar] aan een Chinese op krantenpapier geperste plaat van Off the Wall [of: Tahong go nyi ong yong mak!]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef Ruud het volgende:
Ik heb Thriller op LP.
* Ruud slingert Marktplaats aan.
Ik heb de ingelijste Gold - Award van Thriller 250 .000 verkocht sealed liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die heeft iedereen liggen. Kom jij maar eens net als ik [een diehard verzamelaar] aan een Chinese op krantenpapier geperste plaat van Off the Wall [of: Tahong go nyi ong yong mak!]
Fan van niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef Djeez het volgende:
Ik heb nog een zeldzame collectors item. Een MJ-Barbiepop.Met setjes kleding uit verschillende clips, en verschillende cassettes die je in zijn rug kunt prikken met volledige songs van die videoclips. Zijn maar duizend van gemaakt, ik zal hem morgens es op Marktplaats zetten...
Legedarischequote:
VINYL SINGLE VAN DE LEGEDARISCHE ZANGER MICHAEL JACKSON
THE JACKSONS A KANT: SHAKE YOURBODY
B KANT :that,s what you get
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:35 schreef Djeez het volgende:
Ik heb nog een zeldzame collectors item. Een MJ-Barbiepop.Met setjes kleding uit verschillende clips, en verschillende cassettes die je in zijn rug kunt prikken met volledige songs van die videoclips. Zijn maar duizend van gemaakt, ik zal hem morgens es op Marktplaats zetten...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:06 schreef Pacmaniac het volgende:
http://cgi.ebay.com/Michael-Joseph-Jackson-1958-2009-Domain-name-for-sale_W0QQitemZ110407452559QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item19b4cc078f&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A3|66%3A2|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50
500 k voor een domeinnaam (geregistreerd door een Nederlander)
quote:I don`t know how to make the website but i am sure someone can do that good with this domain name
We gonna miss you Michael Joseph Jackson!!
Dat forum is aardig overgenomen zo te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef Bakkerbier het volgende:
Jaja het is me wat
die arme michael
Is er iets mis met mijn topic dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat forum is aardig overgenomen zo te zien.
Ik wens ze snelle botkanker toe, zodat het snel uitzaai, en ze nog hoop hebben via een chemokuur en ze dan kaal door het leven gaan en dat ze alsnog bezwijken aan botkanker, voor lul staan en toch nog dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
Inderdaad, al die hypocriete mensen die eerst hem af gaan zitten kraken en doen alsof ie een soort freak is, en nou gaan zitten janken en zeggen dat ze grote fans van hem waren en er ook nog eens een slaatje uit proberen te slaan..... die mensen die wens ik langzame bot-kanker toe
Gewoon even een Zeeman shirt ondertekenen met een valse handtekening en op eBay zetten. Er zullen zat mensen zijn die daar intrappen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kutzooi ik heb helemaal niets om te verpatsen van die gast.
Nee ik wil er niets met te maken hebben en hopenlijk issie snel weer vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Gewoon even een Zeeman shirt ondertekenen met een valse handtekening en op eBay zetten. Er zullen zat mensen zijn die daar intrappen.
Dan zijn ze genept want bijna elk nummer op een MJ album werd single.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:50 schreef Noortje. het volgende:
Je hebt ook mensen die nu ineens de albums kopen omdat ze misschien toch wel willen weten wat voor geweldige muziek hij dan wel niet gemaakt heeft. Mensen die tot nu toe alleen de singles kennen bijvoorbeeld.
De bekendste dan. Billy Jean, Thriller etc. Ik snap het op zich best.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zijn ze genept want bijna elk nummer op een MJ album werd single.
Ik kan je wel vast uit die droom halen. Michael Jackson wordt niet vergeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee ik wil er niets met te maken hebben en hopenlijk issie snel weer vergeten
Droom maar verder dan want dat wassie al ruim 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan je wel vast uit die droom halen. Michael Jackson wordt niet vergeten.
Vandaar alle media-aandacht de afgelopen tijd en het mediacircus rond zijn dood.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Droom maar verder dan want dat wassie al ruim 10 jaar geleden.
*proest*quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
En dit domein dan: http://www.sitedeals.nl/d(...)nl-vanaf-5-50-a.html
![]()
![]()
Volgens jou is Michael Jackson al jaren vergeten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Droom maar verder dan want dat wassie al ruim 10 jaar geleden.
Een failliete wereldster die het loodje legt dat is even nieuws en daarna wordt het vergetelheid want zo bijzonder is zijn muziek niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vandaar alle media-aandacht de afgelopen tijd en het mediacircus rond zijn dood.
Ja alleen nog in de roddelbladen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens jou is Michael Jackson al jaren vergeten?
Wow, jij bent nog eens dom.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja alleen nog in de roddelbladen.
Het is wachten op Ron Bransteder nu.
Michael Jackson niet bijzonder?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een failliete wereldster die het loodje legt dat is even nieuws en daarna wordt het vergetelheid want zo bijzonder is zijn muziek niet.
Ik wou ook een reply op hem geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |