quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:57 schreef snoopy het volgende:
Zo, het komt hier in 1x met bakken uit de hemel
Volgens mij had hij het over 30 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:55 schreef Stout het volgende:
Hier liggen ze gelukkig alle twee, een zelfs dik in pyamamaar die denkt natuurlijk ook dat hij eskimo is
![]()
Hoe warm was het boven ?
Lust geen koffie : neem nog wel een waterijsje
schieten! morgen fazant op de bbqquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over 30 gradenMaar Christan kennende was dat wel een tikkie overdreven
![]()
't Wordt donker hier. Het regent en het onweer lijkt er toch aan te komen. Dus misschien trekken we zo de stekker van het interneter maar weer uit.
En er staat een fazant te krijsen voor het raam
Koorts is iets minder en ze ligt weer in d'r eigen bedje voor het eerst sinds 3 dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, wat jammer kim. Hoe is het nu met Lilah?
huh?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:02 schreef marike77 het volgende:
spuit 333311.....
oewwwwwww Stonerrock! Kyuss, brant bjork, monster magnet, fu manchu![]()
![]()
![]()
net dankzij vorige topic orange goblin ontdekt! dank is groot....
Gelukkig wel aan het opknappen dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Koorts is iets minder en ze ligt weer in d'r eigen bedje voor het eerst sinds 3 dagen.
Ja gelukkig wel! Zeker met dit weer is een koortsig kind tegen je aangeplakt echt een garantie voor een hele nacht niet slapen. In dit geval twee nachtenquote:
buienradarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:09 schreef dutchie het volgende:
O shit, buienradar checken dus..
Ben wat dingetjes voor mijn Iphone aan het installeren. Nog leuke appl. iemand?
Dingen die ik ab-so-luut moet hebben?
Tweetdeck, belstatus, nu.nl, ebay, file info, shazam, iSushi, ProPol, Darkroomquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga maar eens lekker douchen!
Jahaaaa, daar zaten jullie echt op te wachten he, die mededeling!![]()
dan hoop ik dat het bij jullie ook wat afkoelt en je een nachtje oed kunt slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Zeker met dit weer is een koortsig kind tegen je aangeplakt echt een garantie voor een hele nacht niet slapen. In dit geval twee nachten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
Het rommelt hier al de hele avond, maar nog wel droog. Klinkt altijd zo knus vind ik![]()
Alleen hoor ik nu wel e.e.a. trillen in huis bij de rommels en er zijn geen tv-zenders meer
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef PM-girl het volgende:
De buienradar kost wel geld he dames, op de iPhone!!
Het installeren is gratis, maar voor het gebruik (verzenden van bits oid) betaal je wel. Dat las ik althans op internet, dus het is vast waar!![]()
Ik heb hem voor de zekerheid maar gedelete, liep toch al niet soepel.
Ja, maar internetgebruik is kosteloos op de iPhone. Dus het is wat sneaky van buienradar om geld in rekening te brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:22 schreef dutchie het volgende:
Lijkt me ook logisch, je maakt immers verbinding voor de laatste update toch?
Darkroom? Klinkt euh... duister.
maar op internet via je computer hoef je er toch ook niet voor te betalen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:22 schreef dutchie het volgende:
Lijkt me ook logisch, je maakt immers verbinding voor de laatste update toch?
Darkroom? Klinkt euh... duister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |