Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
danny is een reptilian en in 2012 zal alles duidelijk worden!!!11
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree." #allmightygod
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Snap niet dat jouw "nieuw topic" knopje het nog steeds doet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Op vrijdag 26 juni 2009 21:32 schreef Noorseviking het volgende: TS is een laffe hond die zijn aantal posts verborgen houdt.
Laten we gaan tellen in zn at
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.