quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ja watte, zie in kuttopic, slotjequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef opastokvis het volgende:
gewoon een ban een keer verdienen is ook wel eens leuk he.
quote:
quote:
Nee Klonkquote:
quote:
quote:
ik zie het wel gebeuren nu ja, zou dit dan eindelijk een naamtopic opleverenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren nu ja, zou dit dan eindelijk een naamtopic opleveren
Eens, kut huwelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hebben thuis waarschijnlijk niets te zeggen en botvieren hun frustraties hier op ons! Kutvolk.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hebben thuis waarschijnlijk niets te zeggen en botvieren hun frustraties hier op ons! Kutvolk.
je dacht toch niet dat je mocht kiezen he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen we die lijers kielhalen of vierendelen?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef plank_ het volgende:
[..]
yup, als vliegen op een hoop verse stront
ex-mods zijn nóg kutter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne, wat een nietszeggende kutuserin.
kut us erin?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:
Userin, een vrouwelijke user. Ik vond het wel een goede vondst.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen zijn dood en moeten klootzakken
sliertjes en bonkjes, goftedomme.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Je moeder is één grote kut, zelfs een lucifer in een afvalcontainer gooien werkt bevredigender.quote:
Iquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder is één grote kut, zelfs een lucifer in een afvalcontainer gooien werkt bevredigender.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
weetje wat pas kut is, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
Hellquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
weetje wat pas kut zou zijn, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
weetje wat pas kut zou zijn, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
Waarom stuur je dan een pm met "Ik wil je. NU" naar mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dank je voor je verleidelijke PM, maar ik heb al een relatie
Wie niet sjimz, wie niet.quote:
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relatequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan een pm met "Ik wil je. NU" naar mij.
Waarom zou je - out of the blue - mij zo'n pm sturen danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate
Selectief lezen huh?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate, morgen misschien?
Heeft dat plankje niet nog een klein beetje ruimte voor nog een spieker . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate
Selectief lezen huh?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heeft dat plankje niet nog een klein beetje ruimte voor nog een spieker . .
Ik verbaas mij hier meer over dan over de dood van Michael Jackson.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Djahani het volgende:
Wat een blauw topic.
Volgens mij zijn de mod's het eens met TS.
als het jouw mening is kunnen we het er moeilijk mee oneens zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik verbaas mij hier meer over dan over de dood van Michael Jackson.
Dit is echt Breaking News.
Maar als het mijn mening is om het een topic te openen over hoe lekker Froukje Janssen is en dat dit goed is... Dan komt er een slotje op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het jouw mening is kunnen we het er moeilijk mee oneens zijn.
Nee. Tot over een week.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Mag ik hier zonder problemen zeggen dat ik een klere-mega-tyfus-hekel aan SwarmaHoer heb?
Ja daaag echt niet hequote:
Zonder problemen toch een probleem hebben met Swarmahoerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Mag ik hier zonder problemen zeggen dat ik een klere-mega-tyfus-hekel aan SwarmaHoer heb?
Zolang je daarna maar tien Onze Vaders en en vijf Wees Gegroetjes doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Duhh, dat is toch logischquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je daarna maar tien Onze Vaders en en vijf Wees Gegroetjes doet.
Swarmahoer is toch Moslimquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je daarna maar tien Onze Vaders en en vijf Wees Gegroetjes doet.
Ik zei toch ook niet dat hij slim was . . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de combinatie van zn nick maakt hem eerder heiden.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:14 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat hij slim was . . .
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder is één grote kut, zelfs een lucifer in een afvalcontainer gooien werkt bevredigender.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:56 schreef Klonk het volgende:
kutje, dat vraag je in het FB topic van B&H
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zonder problemen toch een probleem hebben met Swarmahoer
quote:
Ja wat nouquote:
Dat zei m'n moeder altijdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het wordt steeds kutterder . . .
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ja wat nouHet wordt steeds kutterder . . .
quote:
Het SC café is gezelliger . . . Ga je mee ? Paul tapt biertjes . . .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het SC café is gezelliger . . . Ga je mee ? Paul tapt biertjes . . .
quote:
Geen ouderwets reltopic dus. Geen opstandige users? Geen multibans die uitgedeeld worden?quote:
Lag in de lijn der verkrachtingen . . .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Lag in de lijn der verkrachtingen . . .
quote:
Dat is duidelijk . . . De vraag is echter: " Zijn ze nog maagd . . ? "quote:Moderators zijn kut
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Dat is duidelijk . . . De vraag is echter: " Zijn ze nog maagd . . ? "
quote:
Nope, de multibans zijn op . . . sJimszsszszszsz heeft ze vergeten te bestellen. . . Gebeurd vaker als 't ie ongesteld is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen ouderwets reltopic dus. Geen opstandige users? Geen multibans die uitgedeeld worden?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, de multibans zijn op . . . sJimszsszszszsz heeft ze vergeten te bestellen. . . Gebeurd vaker als 't ie ongesteld is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder altijd
Brrrrrrrrrrr
Sterf snel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef crimeboss het volgende:
kun jij de criminele wereld aan meld je dan snel aan ok
word de sterkste maffia en doee aan misaden en steel auto's
De eerste 20 aanmeldingen ontvangen 10000000000 cash
DUS SNEL AANMELDEN
veel succes .
doen he
Valt zwaar tegen eerlijkgezegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen ouderwets reltopic dus. Geen opstandige users? Geen multibans die uitgedeeld worden?
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:
wow, wie deed die ninja stealth actie?
Respect!
Jouw moederquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:
Respect!
sjimz, is dit het officiële nachtbagger topic?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:44 schreef sjimz het volgende:
Respect!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw moeder.
Die moet wel héél oud zijn.
quote:
Reïncarnatie enzoot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
sjimz, is dit het officiële nachtbagger topic?
quote:
Euy, niets tegen sjimz hè. Er zijn twee mods die je niet af mag kraken. Sjimz omdat hij je dan headshot, isdatzo omdat die van mij is. Dus een welgemeende foei!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, de multibans zijn op . . . sJimszsszszszsz heeft ze vergeten te bestellen. . . Gebeurd vaker als 't ie ongesteld is.
Gaaf, kan jij qouten met tien vingers ?quote:
Ik zocht, maar ik kon ze niet vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Euy, niets tegen sjimz hè. Er zijn twee mods die je niet af mag kraken. Sjimz omdat hij je dan headshot, isdatzo omdat die van mij is. Dus een welgemeende foei!
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Onzin voor je leven!"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nu is 't genoeg geweest. Schop dit topic maar naar ONZ.
Puicke reeks was dat trouwens, fokkers unreallen. Waarom leeft dat niet meer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Euy, niets tegen sjimz hè. Er zijn twee mods die je niet af mag kraken. Sjimz omdat hij je dan headshot, isdatzo omdat die van mij is. Dus een welgemeende foei!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Gaaf, kan jij qouten met tien vingers ?
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Puicke reeks was dat trouwens, fokkers unreallen. Waarom leeft dat niet meer?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zocht, maar ik kon ze niet vinden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het jouw schuld was, sjimz.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:56 schreef Klonk het volgende:
kutje, dat vraag je in het FB topic van B&H
quote:
quote:
quote:
Sjimz kreeg alleen maar opbouwende kritiek omdat hij anders niet door z'n periode komt en Isdatzo krijgt al helemaal geen kritiek omdat zijn kut is geamputeerd. . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze is dood idzquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jouw moeder.
Die moet wel héél oud zijn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is dood idz
Hartstikke dood!
Doder dan MJ
Wat, ze komt alweer bijna terug, zo dood!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het jouw schuld was, sjimz.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Isdatzo krijgt al helemaal geen kritiek omdat zijn kut is geamputeerd. . .
quote:
Zo'n vermoeden had ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is dood idz
Hartstikke dood!
Doder dan MJ
Wat, ze komt alweer bijna terug, zo dood!
Kijk maar uit met die scherpe mesjes. . . Je hebt zo een cut in je muts.quote:
En de helft van MJ is nog nepper dan mijn liefde voor jou, dus dat zal wel niet zo vlot vergaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is doder zijn dan MJ niet zo'n prestatie. Die kerel leefde jaren net boven het randje, nu leeft hij net onder het randje.
dat is toch al een hele stap, een echt iemand in plaats van je teddybeer waar je een gaatje in hebt gemaaktquote:
In hoeverre je een forumuser een 'echt iemand' kan noemen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is toch al een hele stap, een echt iemand in plaats van je teddybeer waar je een gaatje in hebt gemaakt
Stoere kut. . . Daar hou ik van . . .quote:
Ff weer terug naar de kutten . . . Oké ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus jij geeft andermans lul een naam?
Als het geslachtsdeel indruk maakt. Anders is het gewoon pa ling (piem0lnamen zijn vaak chinees bij mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus jij geeft andermans lul een naam?
Rel, waar?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
Heerlijk vrijdagavondreltopic (met driedubbele woordwaarde en drie dubbele letterwaarde op beide v's).
Welk reltopic?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
Heerlijk vrijdagavondreltopic (met driedubbele woordwaarde en drie dubbele letterwaarde op beide v's).
Straks in het centrum van Assen. . . Want ik ga zo stappen in de TT-nacht . . .quote:
Je caps lock staat aan . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef .txt het volgende:
Jullie zijn @#@% JOVD @!##@%^)^* HUILLIES !!!
Da's geen rel, da's cultuur . . .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ff weer terug naar de kutten . . . Oké ?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:03 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Stoere kut. . . Daar hou ik van . . .
Als je dit een rel noemt, dan is die categorie opeens wel heel erg uitgebreid gewordenquote:
Als we uitgebreid zijn dan gaan we over op naaien. Oké?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je dit een rel noemt, dan is die categorie opeens wel heel erg uitgebreid geworden
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Maar dames, en yvonne, nadat mijn kut uitvoerig is besproken heb ik een trieste mededeling voor jullie. Tim gaat douchen en naar bed. Tim is dan ook al vanaf 6 uur op
En Tim vind het genant in de derde persoon te praten.
Kusjesvieleliebegeitjeslufuall nntbwjnmk <3 und such.
quote:
Tuurlijk wel, gaat prima hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Djahani het volgende:
isdatzo, ik heb dus ff je fobo gekeken![]()
En hoe kan je nou in godsnaam met zo een grote camera-lens een foto maken, dan heb je toch geen evenwicht?
Heb je daarvoor al een vrouwelijk persoon in gedachten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als we uitgebreid zijn dan gaan we over op naaien. Oké?
Moet Plank_ nog even overtuigen van mijn skills . . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je daarvoor al een vrouwelijk persoon in gedachten?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]ZAl ik nu zeggen dat ik hem er expres heb ingedaan voor jou?
Shiiiiit! Hij leeft weer!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zoveel verschil met eerder vandaag zal het toch niet uitmaken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract van 50 concerten en daar is god niet mild in.
Overdosis pijnstillers?quote:
Geen slotje?quote:
Nee, nog niet. Ik ben door m'n slotjes heen van deze ochtend. Ik mag er niet meer zoveel zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |