Hadden we toendertijd ¤4.5 miljoen?quote:Sunderland Consider Move For Moa Abdellaoue
The Black Cats have reportedly been scouting the Norwegian striker...
29 Jun 2009 11:07:55
Although a number of names are being linked to Sunderland, reports from the north east of England suggest that a deal for Mohammed Abdellaoue may not be too far off as scouts came back with favourable reports on the player.
The 23-year-old scored the winner as Valerenga beat Bodo/Glimt last week, and Steve Bruce is now apparently weighing up a deal, according to the Sunderland Echo.
'Moa', who is Moroccan through descent, has been with Valerenga since late 2007 and has previously attracted interest from Manchester United and Feyenoord.
Steve Bruce is eager to add to his striking options, with moves for Eidur Gudjohnsen and Darren Bent, among others, also being mooted. Abdellaoue has an excellent scoring record in his native Norway, although he is yet to score for the national team.
A transfer fee of around ¤4.5 million was reported to have been agreed between Valerenga and Feyenoord last January and it is likely a similar fee would see Sunderland acquire the striker.
Wat een kop heeft die jongen ook hè?quote:
Waarschijnlijk niet, want hij is nog steeds te koop. Denk dat Feyenoord gewoon heeft geinformeerd.quote:
Valt wel mee, hij moet alleen niet zo'n arrogante bek trekken.quote:
Extreem triest dat we ons dit uberhaupt af moeten vragen. Waar Ajax 45 miljoen kan besteden vinden wij 4,5 miljoen veel.quote:
Je houdt er wel van om olie op je eigen vuur te gooien, of niet? Met posters zoals jij heeft het Feyenoord topic geen trolls nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Extreem triest dat we ons dit uberhaupt af moeten vragen. Waar Ajax 45 miljoen kan besteden vinden wij 4,5 miljoen veel.
Het is geen troll. Ik vind het écht triest. Alsof de koning op straat geflikkerd is en moet bedelen bij arbeiders.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om olie op je eigen vuur te gooien, of niet? Met posters zoals jij heeft het Feyenoord topic geen trolls nodig
Geen woorden maar daden? Van zelfmedelijden word je echt niet beter. De tijd om de schouders eronder te zetten is aangebroken. Zet je realisme-bril op en kijk naar de mogelijkheden, niet naar de onmogelijkheden!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is geen troll. Ik vind het écht triest. Alsof de koning op straat geflikkerd is en moet bedelen bij arbeiders.
Ja-ha, dit weten we nu wel knul. Ga nu maar weer in de zandbak spelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Extreem triest dat we ons dit uberhaupt af moeten vragen. Waar Ajax 45 miljoen kan besteden vinden wij 4,5 miljoen veel.
Niets zelfmedelijden. Feyenoord moet beter worden en mag NOOIT meer in deze situatie terecht komen. Als Ajax in deze situatie zat had ik hetzelfde gezegd (al had ik er dan de humor nog wel van ingezienquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden? Van zelfmedelijden word je echt niet beter. De tijd om de schouders eronder te zetten is aangebroken. Zet je realisme-bril op en kijk naar de mogelijkheden, niet naar de onmogelijkheden!
Liever een open deur intrappen dan erlangs lopen. Je moet eerst zo'n open deur open maken en op gaan ruimen voordat je verder kunt (om nog maar even wat metaforen te blijven gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind jou net Peter Bosz soms. Met je open deuren.
Moet je voortaan maar nadenken voordat je iets zegt.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef heiden6 het volgende:
Sjimz, wil je mijn post niet inhoudelijk aanpassen alsjeblieft? Haal hem dan maar helemaal weg, zoals het er nu staat bedoelde ik het niet.
Je kunt het ook gewoon anders formuleren. Je kunt je post zelf nog aanpassen trouwens.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef heiden6 het volgende:
Sjimz, wil je mijn post niet inhoudelijk aanpassen alsjeblieft? Haal hem dan maar helemaal weg, zoals het er nu staat bedoelde ik het niet.
Kom op zeg, als ie nou een andere user die ziekte toewenste ofzo ok, maar dit is wel heel overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je voortaan maar nadenken voordat je iets zegt.
Kan niet nadat een mod hem heeft geedit.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon anders formuleren. Je kunt je post zelf nog aanpassen trouwens.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan niet nadat een mod hem heeft geedit.
Allemaal leuk en aardig dat moralistisch gelul, niet met ziektes schelden, okee, zal het niet meer doen, maar het lijkt me niet heel onredelijk dat je niet mijn post zo gaat aanpassen dat het iets heel anders betekent. Niet zo kinderachtig zeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je voortaan maar nadenken voordat je iets zegt.
Tja, je moet onderhand toch weten dat sommige zinnen op VBL niet worden toegelaten.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als ie nou een andere user die ziekte toewenste ofzo ok, maar dit is wel heel overdreven.
Ik vond het in de context waarin hij dat woord gebruikte niet zo heel erg. Volgens mij was niet eens iemand het opgevallen als je het niet weggehaald had.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, je moet onderhand toch weten dat sommige zinnen op VBL niet worden toegelaten.
Oh ja, ......kop moet wel kunnen en ......lul niet zeker?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vond het in de context waarin hij dat woord gebruikte niet zo heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |