abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70410382
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Met een optie tot koop.
Ah dat was me ontgaan dan.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:44:47 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70412775
Ben benieuwd. Z'n kop heeft 'ie mee, maarja dat had Ostlund ook.
pi_70412876
Goed nieuws. Hopelijk kan hij wat laten zien.
pi_70412907
Ow ja, TC03: dit was eigenlijk een van de weinige blunders van RR die ik me kan herinneren. Meestal zitten ze goed in de buurt hoor.
-
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:58:39 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70413179
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:49 schreef Ritmo het volgende:
Ow ja, TC03: dit was eigenlijk een van de weinige blunders van RR die ik me kan herinneren. Meestal zitten ze goed in de buurt hoor.
Let er vanaf nu maar op dan, je zal zien dat ik gelijk heb.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70413273
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Let er vanaf nu maar op dan, je zal zien dat ik gelijk heb.
Geef eens 2 voorbeelden uit het verleden dan?
-
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:05:23 #57
53267 TC03
pi_70413393
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Geef eens 2 voorbeelden uit het verleden dan?
Anatoli Timoschuk staat me zo 1-2-3 bij. Verder weet ik het even niet.
pi_70413410
Hehe nou daar zaten ze ook niet ver vanaf. Iets voorbarig waren ze hoogstens. Maar dit was wel heel slecht, eerst zeggen dat er zeker geen verdediger komt deze week en daarna een andere naam noemen.

Geen enkele krant/zender zit altijd 100 % goed, soms moet je een klein gokje nemen voor een primeur.
-
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:10:51 #59
53267 TC03
pi_70413559
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:05 schreef Ritmo het volgende:
Hehe nou daar zaten ze ook niet ver vanaf. Iets voorbarig waren ze hoogstens. Maar dit was wel heel slecht, eerst zeggen dat er zeker geen verdediger komt deze week en daarna een andere naam noemen.

Geen enkele krant/zender zit altijd 100 % goed, soms moet je een klein gokje nemen voor een primeur.
Natuurlijk, maar RR spant de kroon, wel vaker. Let maar op.
pi_70413587
Ik ga opletten.
-
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:30:42 #61
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_70414144
dCler-------------Hofland---Vlaar--------Fernandez
vBronckhorst---Bahia-----Nieveld-----Tiendalli
----------------------------------Ignjatovic---Leerdam

Dat wordt toch dringen dan in de verdediging, vraag me af wie de vaste waarden worden.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:32:44 #62
53267 TC03
pi_70414206
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef H.M.Murdock het volgende:

Dat wordt toch dringen dan in de verdediging, vraag me af wie de vaste waarden worden.
Inderdaad.
pi_70414217
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef H.M.Murdock het volgende:

Alleen maar mooi. Van Vlaar moet je niet blind uitgaan, voor hetzelfde geldt ligt ie de eerste training of wedstrijd weer te kermen op de grond. Dan is het gewoon over...
-
pi_70414728
Ik schat Bahia toch wel wat hoger in dan Hofland en Ignjatovic zal ook wel boven Nieveld staan in de pikorde.
Met heel mijn hart.
pi_70414912
Nieveld heeft na die domme rode kaart sowieso nauwelijks meer gespeeld. Bahia is gewoon een basisklant denk ik, en Ignjatovic zal ook moeten spelen. Ben benieuwd, je zult toch spelers teleur moeten gaan stellen.

Nieveld kan het nog wel 1 of 2 seizoenen doen met invalbeurten maar Vlaar, Hofland, Bahia en Ignatovic zullen toch allemaal willen spelen.

Wel mooi in elk geval dat we straks waarschijnlijk een totaal anders verdediging en keeper hebben. Als je dat een beetje goed neerzet kan dat enorm veel tegengoals schelen.
-
pi_70415626
Leuk nieuws als ik thuiskom! Lijkt me een goede speler voor Feyenoord, iemand die flink de beuk erin gooit en echt WIL winnen. Aan z'n motivatie en ambitie ligt het zeker niet.
pi_70415647
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Jorwol het volgende:
Leuk nieuws als ik thuiskom! Lijkt me een goede speler voor Feyenoord, iemand die flink de beuk erin gooit en echt WIL winnen. Aan z'n motivatie en ambitie ligt het zeker niet.
Mja, dit verhaaltje zegt elke speler hoor. Zullen Lucius en Greene ook ooit gezegd hebben.
-
pi_70415719
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Ritmo het volgende:
Nieveld heeft na die domme rode kaart sowieso nauwelijks meer gespeeld. Bahia is gewoon een basisklant denk ik, en Ignjatovic zal ook moeten spelen. Ben benieuwd, je zult toch spelers teleur moeten gaan stellen.

Nieveld kan het nog wel 1 of 2 seizoenen doen met invalbeurten maar Vlaar, Hofland, Bahia en Ignatovic zullen toch allemaal willen spelen.

Wel mooi in elk geval dat we straks waarschijnlijk een totaal anders verdediging en keeper hebben. Als je dat een beetje goed neerzet kan dat enorm veel tegengoals schelen.
Bahia linksback kan ook nog altijd, maar daar is hij niet zo sterk als in het centrum.
Met heel mijn hart.
pi_70415753
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mja, dit verhaaltje zegt elke speler hoor. Zullen Lucius en Greene ook ooit gezegd hebben.
quote:
Feyenoord heeft zich versterkt met Theo Lucius. De verdediger komt over van PSV en tekent in Rotterdam een contract voor drie seizoenen. Lucius, die ook in de belangstelling stond van onder meer Anderlecht en VfL Wolfsburg, was bij PSV op de bank beland en wilde vertrekken. De drievoudig international speelde eerder voor FC Den Bosch en FC Utrecht.

"Dit was de enige club in Nederland waar ik na mijn tijd bij PSV voor wilde spelen. Ik kreeg een heel goed gevoel na de gesprekken die ik gehad heb. Feyenoord wilde me echt heel graag hebben en dat deed me goed", vertelde Lucius op de website van Feyenoord. Hij kent Feyenoord-trainer Erwin Koeman, die als assistent-coach in dienst was van PSV, goed. "Dat Erwin Koeman hier trainer is, gaf voor mij de doorslag. Ik heb in het verleden natuurlijk al een paar jaar met hem gewerkt en dat is me goed bevallen."

De 29-jarige Lucius kan op meerdere plekken uit de voeten, maar is door Feyenoord in principe gehaald als middenvelder. "Theo is op meerdere plaatsen inzetbaar en een jongen die het elftal nooit in de steek laat. Voor ons betekent hij een versterking voor de basis, maar sowieso ook om de concurrentie te verhogen op het middenveld", aldus Koeman. "Gezien zijn spel en zijn karakter past hij echt bij deze club."
Dat valt wel mee
pi_70415771
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:33 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Bahia linksback kan ook nog altijd, maar daar is hij niet zo sterk als in het centrum.
Denk dat als de Cler wegvalt, eerst Gio daar neergezet wordt.
-
pi_70415777
Waar is Jorien trouwens? Weer een ban?
-
pi_70415898
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:36 schreef Ritmo het volgende:
Waar is Jorien trouwens? Weer een ban?
Dacht nog steeds tot kerst ofzo?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:17:32 #73
185115 Juk
Misschien
pi_70417004
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef Brord_ het volgende:
Ik schat Bahia toch wel wat hoger in dan Hofland en zal ook wel boven Nieveld staan in de pikorde.
Die Ignjatovic lijkt me een zelfde soort voetballer als Bahia, dus die naast elkaar zetten werkt niet zo goed denk ik.
The only thing I fear is my MoM
pi_70417046
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Juk het volgende:

[..]

Inderdaad wel een goede zet. Kan hij niet aanhaken aan het niveau kan je hem mooi terugsturen.

Ik heb het idee dat je die constructie steeds meer ziet tegenwoordig, erg verstandig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70417083
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?

Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.

Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.

Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien. Weet iemand of dit zo is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')