Inderdaad wel een goede zet. Kan hij niet aanhaken aan het niveau kan je hem mooi terugsturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Huren met optie tot koop is in ieder geval the way to go ...
Nu mag deze knakker laten zien of hij het niveau aankan. Tegen Ajax was Borac Cacak helemaal nergens en die club zelf stelt ook al niet zoveel voor. Maar wie weet ...
Laat Dudek maar blijven zitten waar hij zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Inderdaad wel een goede zet. Kan hij niet aanhaken aan het niveau kan je hem mooi terugsturen.
Zo, nu dus alleen Dudek nog even binnenhalen en dan Cisse even kopen en we worden kampioen!11!!!
Nee, hij hoopt dat die optie wordt gelicht zegt hij. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar de speler gaat er al van uit dat die optie wordt gelicht.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dat die optie wordt gelicht zegt hij. Dat is iets anders.
quote:‘Dat is mijn persoonlijke ambitie. Daarnaast ben ik naar Rotterdam gekomen om kampioen te worden. Misschien dit jaar al, maar anders het seizoen erop.’
Hij heeft het er over dat als het eerste seizoen geen kampioenschap gehaald wordt dan het 2e seizoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kampioen worden = goed spelen. Goed spelen = optie gelicht zien worden.
(logischer wijs dan).
quote:
Echt werkelijk de regels daarboven. Selectief lezen is makkelijk hequote:Feyenoord huurt Ignjatovic voor één seizoen en heeft tevens een optie tot koop bedongen. De Servische verdediger is vol vertrouwen dat het niet bij één seizoen in De Kuip zal blijven. ‘Ik zal honderd procent geven om de trainer en de clubleiding te overtuigen dat ze me definitief vast moeten leggen’, zei hij.
Het was ook een grapje, zie de PI.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Echt werkelijk de regels daarboven. Selectief lezen is makkelijk he
Ik mis de "dit-is-een-grappige-post" PI?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik mis de "dit-is-een-grappige-post" PI?
Matig sjimz, matig. Ik had meer van je verwachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een troll poging maar daar slaag ik als Joderator zelfs niet eens in.
Maakt me niet uit wie hem als eerste zag, Beenhakker en Been zullen hem beoordeeld hebben.quote:
Met een optie tot koop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Een huurovereenkomst van 1 jaar? Klinkt niet alsof ze veel vertrouwen in 'm hebben. Of het schiet echt niet op met die investeerder.
Maar goed Been krijgt wat ie zo graag wou.
Feyenoord heeft (hoop ik) geleerd van z'n fouten en legt niet zomaar elke buitenlandse aankoop voor 4 jaar vast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Een huurovereenkomst van 1 jaar? Klinkt niet alsof ze veel vertrouwen in 'm hebben. Of het schiet echt niet op met die investeerder.
Ik vind het juist erg verstandig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |