Cisse officieel dus, wel een aanwinst toch? Makaay heeft z'n beste tijd ook wel gehad imo.quote:Feyenoord versterkt zich met Roda-aanvaller Cissé
EXCLUSIEF - Sekou Cissé speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. De Rotterdammers bereikten een akkoord met Roda JC en de aanvaller over een directe overgang. Feyenoord-trainer Mario Been liet weten dat de transfer dinsdag is afgerond.
'Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben', aldus Been tegen Voetbal International. 'Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.'
Cissé speelde sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wilde graag hogerop en leek dicht bij een transfer naar FC Twente. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.
Zo is het!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:04 schreef Lastpost het volgende:
Wij zitten nog in euforische stemming na de 2e winstpartij op rij onder Been hé!
Maar een groot deel van die aanvallers voldoen simpelweg niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel merkwaardig dat het weinige geld van de investeerders in een aanvaller gestoken wordt. Alsof er niet genoeg aanvallers rondlopen.
Nu nog goede aanvallers. Middenvelders hebben we inderdaad genoeg, alleen vaak ging het daarna fout vorig seizoen... Nja, op wel veel vlakken, maar dit was er 1 vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel merkwaardig dat het weinige geld van de investeerders in een aanvaller gestoken wordt. Alsof er niet genoeg aanvallers rondlopen.
Heb jij ooit wel eens de selectie van Feyenoord bekeken? We hebben misschien 2,5 aanvallers in de selectie zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Helaas ... Vorm krijg je echt niet en van die drie prutsers lusten de honden nog geen brood. Gewoon lekker ballen volgend seizoen, beetje lijntjes kweken en aan het team werken en dan lopen de contracten vanzelf af. Dat lijkt me een realistische oplossing.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu nog Slory, Hofs en Landzaat verkopen en dan nog Vorm erbij en we zijn klaar.
Vormquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vorm is echt niet betaalbaar voor Feyenoord, want het laatste wat Utrecht nodig heeft is geld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Makaay, Tomasson, Slory, Biseswar, Erasmus, Vincken, Pattinama, Schet en nu Cissé.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens de selectie van Feyenoord bekeken? We hebben misschien 2,5 aanvallers in de selectie zitten.
Hoe weet jij nou hoeveel Feyenoord uit te geven heeft?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorm is echt niet betaalbaar voor Feyenoord, want het laatste wat Utrecht nodig heeft is geld.
Slory, Erasmus, Vincken, Pattinama en Schet zijn (nog) niet Feyenoord 1 waardigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Makaay, Tomasson, Slory, Biseswar, Erasmus, Vincken, Pattinama, Schet en nu Cissé.
Dat is alles volgens mij. Niet veel ervaren krachten ook.
Goede zaak. Laat 'ie maar eens een seizoen lang fit blijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorm is echt niet betaalbaar voor Feyenoord, want het laatste wat Utrecht nodig heeft is geld.
Alleen maar goed toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe Mario wilt gaan spelen..![]()
Grote kans dat er straks grootverdieners of grote talenten op de bank zitten.
Weet ik. Daarom is het alleen maar goed dat Cissé is aangetrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Slory, Erasmus, Vincken, Pattinama en Schet zijn (nog) niet Feyenoord 1 waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |