Als het je echt interesseert lees dan eens wat meer over de zaken:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja het is net hoe je naar zo een wereldgebeurtenis kijkt.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)s_terug__.html?p=1,2quote:Ex Michael Jackson: 'Ik wil mijn kinderen terug!' van onze redactie
AMSTERDAM - Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael Jackson, gaat de strijd aan met Katherine, de moeder van de overleden King of Pop. Ze wil de volledige voogdij over haar kinderen Prince Michael Junior (12) en Paris Michael Katherine (11).
De kids verblijven momenteel bij Katherine. Volgens Brian Oxman, de woordvoerder van de familie Jackson, wil ze voorlopig voor haar kleinkinderen blijven zorgen.
Maar Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael, is het daar niet mee eens. "Ze wil de volledige voogdij. Als het nodig is, stapt ze binnenkort naar de rechtbank. Ze is het nooit eens geweest met Michael's manier van opvoeden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun.
Vervolgt: "Debbie gaat er alles aan doen om te voorkomen dat Katherine de voogdij krijgt. Ze weet dat het geen makkelijke opgave is, want Michael's moeder gaat niet zomaar afstand doen van haar kleinkinderen. Maar Katherine vier binnenkort haar tachtigste verjaardag en Debbie wil niet dat haar kinderen binnenkort ook nog eens afscheid moeten nemen van hun oma."
Vrienden van de zanger vinden echter dat Debbie geen enkel recht van spreken heeft. "Ze heeft haar kinderen amper gezien na de geboorte. Michael heeft ze grootgebracht." In 1999 tekende de ex van de zanger een contract en deed zij afstand van haar ouderlijk gezag. In ruil daarvoor kreeg ze van Jackson negen miljoen dollar, een huis in Beverly Hills en een auto. Maar in 2003, toen Michael werd beschuldigd van kindermisbruik, stapte ze naar de rechter en kreeg de gedeeltelijk de voogdij terug.
Rowe is drie jaar getrouwd geweest met Jackson. De zanger kreeg later nog een kind: Prince Michael II, maar het is nog steeds onduidelijk wie de moeder is.
Bronquote:Arts Michael Jackson nam afscheid van patiënten
AMSTERDAM - Conrad Murray, de arts van de overleden Michael Jackson, stuurde elf dagen geleden een afscheidsbrief naar zijn patiënten.
In de brief schrijft Murray dat er 'iets bijzonders' op zijn pad is terechtgekomen. "Ik moet deze kans grijpen, daarom heb ik met pijn in mijn hart besloten dat ik de praktijk voorlopig ga verlaten. (...) Uiteraard staat uw gezondheid altijd voorop en ga ik op zoek naar een geschikte vervanger."
Vervolgt: "De praktijk blijft in mijn handen. Ik blijf betrokken bij mijn patiënten, maar dan van een afstand. Ik vind het moeilijk om iedereen achter te laten, maar mijn vertrek is niet definitief."
Dr. Conrad Murray nam na Michael's dood de benen, maar kwam vrijdag weer boven water. Binnenkort moet hij een verklaring afleggen bij de politie, omdat hij de King op Pop het middel Demerol voorschreef. Een van de geruchten is dat Michael, die het middel dagelijks slikte, als gevolg van een overdosis is overleden.
Kijk zo'n bericht geloof ik dus niet. Alsof zij in de korte tijd dat hij dood is al dit soort uitspraken heeft gedaan en alsof dan ook nog eens al die vrienden zijn geinterviewd. Zo'n bericht is duidelijk puur uit de duim gezogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)s_terug__.html?p=1,2
Ze heeft ze verkocht voor 9 miljoen en een huis in Beverly Hills![]()
En het 3e kind dan![]()
Volgens dit bericht van tmz.com nam hij tijdelijk afscheid van zijn patienten omdat hij mee zou gaan naar Londen voor die hele concertreeks.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me toch een gevalletje 'met voorbedachte rade en in overleg' als ik het zo lees.
De dokter heeft 11 dagen geleden al aan zijn patiënten laten weten dat er iets bijzonders aan zat te komen waardoor hij niet meer hun arts zou kunnen zijn.
[..]
Bron
quote:Dr. Conrad Murray sent the note on his letterhead from his medical practice in Las Vegas. He says, "I am deeply saddened to leave you at this point, but please know my absence is not permanent." He continues, "In my absence, I will continue to manage the practice, and be involved as much as possible but from a distance."
The letter says "My absence is not permanent."
We're told AEG -- the company that was putting on the London concerts -- put Dr. Murray on the payroll.
Geloof je serieus dat er opzet in het spel is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de patiënten dat moesten denken ja, dat dat de reden was, die concerten.
Maar ik denk dat MJ en de doc dit samen hebben bedacht en opgezet
'Because of a once in a lifetime opportunity.'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
En HIER een scan van de brief.
(Wat een vreemd lettertype voor een arts, maar da's een kniesoor die daarop let denk ik)
Bron.quote:Michael Jackson slikte medicijnencocktail van onze redactie
AMSTERDAM - De medicijnenlijst van Michael Jackson, die donderdagnacht overleed, is op het internet verschenen. Bronnen weten het zeker: de King of Pop is gestorven aan een overdosis pillen.
De Britse krant The Sun heeft de medicijnencocktail van Jackson op hun website geplaatst. De zanger zou per dag drie verschillende pijnstillers hebben gebruikt. "Michael werd dagelijks drie keer geïnjecteerd met Demerol. Je kunt het spul vergelijken met morfine", vertelt een bron. "Zoiets mag je nooit in combinatie met andere medcijnen gebruiken, maar Michael deed dat dus wel."
De King of Pop, die vijftig jaar is geworden, slikte dagelijks:
- de pijnstillers Dilaudid en Vicodin.
- 2 milligram Soma, een spierverslapper.
- twee keer per dag 0,5 milligram Xanax, een middel tegen angstgevoelens, gespannenheid en paniekstoornissen.
- 100 milligram Zoloft, een antidepressivum
- 20 milligram Paxil, een antidepressivum. Het middel werkt ook tegen nervositeit en dwangmatige handelingen.
- Prilosec, een middel tegen maagzuur.
Jackson slikte ook medicijnen om huidkanker tegen te gaan.
"De combinatie van deze pillen is dodelijk", schrijft de krant. "Het is niet nodig om drie soorten pijnstillers te gebruiken. En Michael ging de laatste tijd al zo hard achteruit. Hij at nog maar één maaltijd per dag en durfde niet meer op de weegschaal te gaan staan."
Ook Brian Oxman, de woordvoerder van de zanger, maakte zich al lange tijd zorgen. "Ik ben het nooit eens geweest met zijn medicijngebruik. Ik heb altijd gezegd: als we Michael op een dag dood aantreffen in zijn bed, ga ik mijn mond niet houden. We gaan dit onderzoeken."
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:22 schreef Felixa het volgende:
Zoals zijn advocaat en iemand anders op CNN van de week lieten doorschemeren was hij omringd door "foute" mensen.
Mijn persoonlijke gedachtengang over dit alles is dat MJ financieel vrijwel aan de grond zat, hij door die "foute" mensen min of meer is gedwongen om die 50 concerten te gaan doen om weer wat geld in het laatje te brengen. Om hem fysiek klaar te stomen er mensen zijn aangenomen (i.i.g. Lou Ferrigno) maar dat hij het gewoon niet meer aankon. En dat hij steeds meer medicatie nodig had om hem letterlijk op de been te houden voor die repetities. En dat dat hem uiteindelijk fataal is geworden. Die man was gewoon op. Wat uiteindelijk de rol is geweest van die arts... wie zal het zeggen... misschien heeft hij om MJ uit zijn lijden te verlossen "per ongeluk" een te hoge dosis gegeven, of dat hij zachtjes werd aangespoord (met $$) om de dosis te verhogen om de pijn van MJ's blessures te verlichten zodat hij maar kon blijven repeteren... of dat MJ er zelf om heeft gevraagd, geen idee.
Dat zou mij idd niets verbazen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:22 schreef Felixa het volgende:
Zoals zijn advocaat en iemand anders op CNN van de week lieten doorschemeren was hij omringd door "foute" mensen.
Mijn persoonlijke gedachtengang over dit alles is dat MJ financieel vrijwel aan de grond zat, hij door die "foute" mensen min of meer is gedwongen om die 50 concerten te gaan doen om weer wat geld in het laatje te brengen. Om hem fysiek klaar te stomen er mensen zijn aangenomen (i.i.g. Lou Ferrigno) maar dat hij het gewoon niet meer aankon. En dat hij steeds meer medicatie nodig had om hem letterlijk op de been te houden voor die repetities. En dat dat hem uiteindelijk fataal is geworden. Die man was gewoon op. Wat uiteindelijk de rol is geweest van die arts... wie zal het zeggen... misschien heeft hij om MJ uit zijn lijden te verlossen "per ongeluk" een te hoge dosis gegeven, of dat hij zachtjes werd aangespoord (met $$) om de dosis te verhogen om de pijn van MJ's blessures te verlichten zodat hij maar kon blijven repeteren... of dat MJ er zelf om heeft gevraagd, geen idee.
Zo kwam the King of Rock and Roll ook aan z'n einde...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:33 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet normaal wat die gast allemaal slikte?
Yep, met dat verschil dat Elvis moddervet was en Michael broodmager. Allebei even slecht voor je hart dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef Arcee het volgende:
Zo kwam the King of Rock and Roll ook aan z'n einde...
quote:Kort na de eerste berichten over de dood van popster Michael Jackson, dacht zoekmachine Google onder aanval te liggen. Het aantal zoekopdrachten was plotseling zo groot dat in eerste instantie gedacht werd dat het wel moest gaan om een automatisch gegenereerde aanval, aldus het bedrijf vrijdag.
Daardoor kregen veel mensen ongeveer een half uur geen zoekresultaten te zien, maar een pagina waarop stond dat hun opdracht leek op een aanval en daarom niet uitgevoerd kon worden. "De piek in zoekopdrachten rond Michael Jackson was zo groot dat Google News in eerste instantie dacht aan een automatische aanval", aldus het internetbedrijf.
en dat is een amerikaans arts?... fake brief lijkt mij..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
En HIER een scan van de brief.
(Wat een vreemd lettertype voor een arts, maar da's een kniesoor die daarop let denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |