hij wordt momenteel ondervraagd door de policequote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, dus toch Demerol. Is de dokter al gevonden ondertussen?
Al een poosje, volgens mij mag die echt recht door naar de jail. Die gast heeft wat missers gemaakt zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, dus toch Demerol. Is de dokter al gevonden ondertussen?
quote:Coming Soon ... Coroner's Press Conference
Posted Jun 26th 2009 2:05PM by TMZ Staff
UPDATE: It has been delayed until around 2:45 PT -- stay tuned.
't krijgt vast nog wel een staartjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blijkbaar is M.J. niet de enige die Wacko was, de dokter ook dus..
wordt die nog ergens uitgezonden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:02 schreef Felixa het volgende:
Persconferentie uitgesteld tot 23.45 uur onze tijd.
[..]
Misschien is het wel zo'n Yomanda figuur, die doen alles homeopatisch..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
wat bizar dat die dokter MJ op bed reanimeerde.
iedere kneus weet dat je dat op een harde ondergrond moet doen..
ow fijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo'n Yomanda figuur, die doen alles homeopatisch..
Wie weet hoe lang die man al met hem aan het kwakzalven wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blijkbaar is M.J. niet de enige die Wacko was, de dokter ook dus..
Nou...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
whoaaaaah, they say i should go to rehah... but i said no?
Maar da's inderdaad een pittig apotheek-rekeningetje ja!quote:Michael was treated for addiction to painkillers, including Demerol, at the Betty Ford Clinic.
Waarschijnlijk wilde hij gewoon die hele toko kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Maar da's inderdaad een pittig apotheek-rekeningetje ja!
Je bedoeld die dokter die cpr uitvoerd op een bed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was gewoon een junk maar dan onder doktertoezicht.
Ja, hij schijnt dood te zijn ofzoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben geen fan van hem, verre van dat zelfs, maar het is toch raar dat ie er ineens niet meer is.
Genoeg dokters die zelf ook morfine verslaving hebben te vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je bedoeld die dokter die cpr uitvoerd op een bed?Die had vast aandelen bij die apotheek ofzo, een dokter had zoiets moeten stoppen natuurlijk
Hij was idem verslaafd geraakt aan pijnstillers helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was gewoon een junk maar dan onder doktertoezicht.
Inderdaad. Ik zit ook te kijken.quote:
quote:
ik geloof nooit dat een arts dat afspreekt, als alles immers niet naar wens verloopt zit hij toch met de gebakken peren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
of de arts had idd iets met michael afgesproken, een soort van belofte gemaakt om hem te laten sterven denk ik. hij heeft het wel geprobeerd, maar een goede arts weet wanneer het al te laat is en de scene toch goedbedoeld te laten lijken. michael had het erg moeilijk, dat weet ik wel. qua geld, aanklachten, ziektes..die man heeft nu eindelijk zijn rust.
Daarom was ie ook zo'n tijd vermist, als ie wat had afgesproken hoefde ie niet te vluchten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
of de arts had idd iets met michael afgesproken, een soort van belofte gemaakt om hem te laten sterven denk ik. hij heeft het wel geprobeerd, maar een goede arts weet wanneer het al te laat is en de scene toch goedbedoeld te laten lijken. michael had het erg moeilijk, dat weet ik wel. qua geld, aanklachten, ziektes..die man heeft nu eindelijk zijn rust.
Wie zegt dat ie gevlucht is? Hij was onvindbaar, dat is mijn inziens niet hetzelfde als gevlucht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef wapwip het volgende:
[..]
Daarom was ie ook zo'n tijd vermist, als ie wat had afgesproken hoefde ie niet te vluchten.
Laat ik het anders zeggen, het is best wel verdacht als je terwijl de familie aan het rouwen is in het ziekenhuis, hij net dood is en jij er tussenuit naait, je auto laat staan bij het huis, en onvindbaar bent voor een dag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie gevlucht is? Hij was onvindbaar, dat is mijn inziens niet hetzelfde als gevlucht.
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef wapwip het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, het is best wel verdacht als je terwijl de familie aan het rouwen is in het ziekenhuis, hij net dood is en jij er tussenuit naait, je auto laat staan bij het huis, en onvindbaar bent voor een dag.
Je was er bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arts heeft iets teveel naar MJ geluisterd, om daar te werken moet je zelf ook van de pot gerukt zijn.
we will see, ik durf er bijna op te wedden dat die dokter gewoon enorme fouten gemaakt heeft, is gewoon allemaal te onlogisch. Ook dat ie cpr gaat geven in een bedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Mjah. Dat laatste ging helaas ook niet altijd op voor MJ zelf...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Als iemand al op bed ligt ga je iemand niet eerst op de grond sleuren maar begin je meteen te reanimeren. Tenzij je een erg zacht matras hebt kan dat ook prima, mits je een goede houding kunt vinden qua reanimeren (is wel vermoeiender).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
wat bizar dat die dokter MJ op bed reanimeerde.
iedere kneus weet dat je dat op een harde ondergrond moet doen..
Door vooral domme mensen. Ik vind nog steeds dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Dat laatste ging helaas ook niet altijd op voor MJ zelf...
Die werd vrijgesproken en nog stééds vond de halve wereld hem schuldig.
Ik hoop dat hij het nu beter heeft.quote:Wel triest net op CNN om allemaal stukjes uit interviews met hem achter elkaar te zien waarin hij toch zo eenzaam en liefdeloos en ongelukkig overkomt.
Een goede hulpverlener start meteen met de reanimatie en geeft iemand anders opdracht hulp in te schakelen. Zoals ik het lees (en het telefoontje beluister) is dat ook gebeurd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef Flow3r het volgende:
een goede arts had meteen 911 gebeld ipv zelf klooien en wachten tot iemand anders ein-de-lijk ging bellen
Mijn vader is hier in nederland bij zijn hartstilstand toch echt van zijn bed gerukt om op de grond gereanimeerd te worden. Die hebben ze ook een uur gereanimeerd voordat ze hem overleden verklaarde. Hoorde later wel dat ze vaak zo lang doorgaan met reanimeren voor de familie die er bij aanwezig is. Zodat ze niet het gevoel kunnen krijgen dat er te kort gereanimeerd is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Als iemand al op bed ligt ga je iemand niet eerst op de grond sleuren maar begin je meteen te reanimeren. Tenzij je een erg zacht matras hebt kan dat ook prima, mits je een goede houding kunt vinden qua reanimeren (is wel vermoeiender).
ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Dat laatste ging helaas ook niet altijd op voor MJ zelf...
Die werd vrijgesproken en nog stééds vond de halve wereld hem schuldig.
Wel triest net op CNN om allemaal stukjes uit interviews met hem achter elkaar te zien waarin hij toch zo eenzaam en liefdeloos en ongelukkig overkomt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:25 schreef peaceman het volgende:
Door vooral domme mensen. Ik vind nog steeds dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Ah dus toch voor de familie. Ik dacht al zoiets, dat ze zoiets wel eens doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:25 schreef Swingding het volgende:
[..]
Mijn vader is hier in nederland bij zijn hartstilstand toch echt van zijn bed gerukt om op de grond gereanimeerd te worden. Die hebben ze ook een uur gereanimeerd voordat ze hem overleden verklaarde. Hoorde later wel dat ze vaak zo lang doorgaan met reanimeren voor de familie die er bij aanwezig is. Zodat ze niet het gevoel kunnen krijgen dat er te kort gereanimeerd is.
Hier hebben al die persmensen nou uren op staan wachten...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker chaotische persconferentie, met zo'n domme fancy ringtone op de achtergrond..
Daarmee is nog steeds niet bewezen dat je schuldig was.quote:
Het kan ook wel, alleen het hoeft niet mits je een fatsoenlijk matras hebt. Ik hoef, als verpleegkundige, mijn patiënten niet uit bed te rukken om te beginnen. Wel moet het bed laag en een eventueel AD-matras leeg (zit vaak een speciale (draai)knop op) Qua reanimeren is het overigens wel de meest comfortabele houding, op bed lijkt me minder handig gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:25 schreef Swingding het volgende:
[..]
Mijn vader is hier in nederland bij zijn hartstilstand toch echt van zijn bed gerukt om op de grond gereanimeerd te worden. Die hebben ze ook een uur gereanimeerd voordat ze hem overleden verklaarde. Hoorde later wel dat ze vaak zo lang doorgaan met reanimeren voor de familie die er bij aanwezig is. Zodat ze niet het gevoel kunnen krijgen dat er te kort gereanimeerd is.
Nee precies. Misschien heeft ie wel gedacht dat het op die manier sneller over zou waaien omdat hij geen trek had in een lang slepend gebeuren, ook als hij het niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarmee is nog steeds niet bewezen dat je schuldig was.
Ik heb al doorgezapt, ik lees het morgen allemaal wel weer. Je kan er helemaal niks mee, alles wordt door elkaar gevraagd. Die gast verstaat zelf de helft van de vragen niet, kan of wil ze niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hebben al die persmensen nou uren op staan wachten...
Op de helft kan hij geen antwoord geven en geen enkele vraag is voor ons te verstaan
Gebeurt inderdaad wel vaker. Ook bij reanimaties in het openbaar gaan ze vaak door met reanimeren tot in de ambulance, om het publiek het idee te geven dat er nog hoop is terwijl die persoon al is overleden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het kan ook wel, alleen het hoeft niet mits je een fatsoenlijk matras hebt. Ik hoef, als verpleegkundige, mijn patiënten niet uit bed te rukken om te beginnen. Qua reanimeren is het overigens wel de meest comfortabele houding, op bed lijkt me minder handig gaan.
Dat doorgaan kan ik me voorstellen, volgens mij wordt dat idd meer gedaan. Al hangt het er wel van af of er wordt gedefibrilleerd of alleen gereanimeerd. Bij de eerste heb je sneller door dat ies niet meer gaat dan bij de laatste.
Nou zijn bed was toch redelijk hard te noemen, sliep echt niet lekker dat bed, en de ambulancemedewerkers zaten naast hem met hem te praten over wat ze zouden gaan doen aan zijn klachten toen hij wegzakte. Die hebben geen 2x getwijfeld en hebben hem toch echt eerst op de grond gelegd. Hij werd gedefibrileerd én gereanimeerd zonder resultaat helaas.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het kan ook wel, alleen het hoeft niet mits je een fatsoenlijk matras hebt. Ik hoef, als verpleegkundige, mijn patiënten niet uit bed te rukken om te beginnen. Wel moet het bed laag en een eventueel AD-matras leeg (zit vaak een speciale (draai)knop op) Qua reanimeren is het overigens wel de meest comfortabele houding, op bed lijkt me minder handig gaan.
Dat doorgaan kan ik me voorstellen, volgens mij wordt dat idd meer gedaan. Al hangt het er wel van af of er wordt gedefibrilleerd of alleen gereanimeerd. Bij de eerste heb je sneller door dat ies niet meer gaat dan bij de laatste.
Nee paar miljoen dokken doe je omdat er niets aan de hand is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarmee is nog steeds niet bewezen dat je schuldig was.
Tja met zwart wit denken kom je niet verder dan jouw conclusie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee paar miljoen dokken doe je omdat er niets aan de hand is.
Nogmaals... misschien is hij wel verkeerd geadviseerd en was hij naïef.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1+1=2 maar goed bij MJ gelden andere regels ineens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja met zwart wit denken kom je niet verder dan jouw conclusie.
beschuldig (1) + bewijs (1) = veroordeling (2) ja dat klopt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1+1=2 maar goed bij MJ gelden andere regels ineens.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
beschuldig (1) + bewijs (1) = veroordeling (2) ja dat klopt.
Nou.... vertel het maar... wat klopt er van mijn rijtje niet met jouw suggestieve opmerkingen?
De discussie is zinloos omdat jij geen bewijzen hebt, enkel zaken die mogelijk zouden kunnen wijzen op... En helaas voor jou is bewijs voor de meeste mensen nog altijd doorslaggevend.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze discussie is verder zinloos maar dat die gozer al jaren van de pot gerukt was, is publiek geheim.
quote:Lisa Marie: 'Michael voorspelde zijn dood'.
Michael Jackson's ex-vrouw Lisa Marie Presley heeft in een afscheidsbrief onthuld dat de zanger zijn eigen dood heeft voorspeld.
Op haar My Space-pagina heeft Lisa Marie een afscheidsbrief achtergelaten.
Hij wist het
"Jaren geleden hadden Michael en ik een diep gesprek over het leven. Ik kan me niet het exacte onderwerp herinneren, maar hij vroeg mij naar de omstandigheden van mijn vaders dood."
"Op een gegeven moment onderbrak hij me, hij staarde me aan en hij zei op een rustige manier: "Ik ben bang dat ik op dezelfde manier zoals hij zal eindigen."
Ik heb geprobeerd om hem van het idee af te brengen, waarop hij zijn schouders ophaalde en knikte, alsof hij zeker wist dat het zo zou eindigen."
"Veertien jaar later zie ik op de tv het nieuws: een ambulance bij zijn huis, de menigte bij de poorten, de verslaggeving, de mensen buiten het ziekenhuis, de oorzaak van zijn dood dat mij ineens het gesprek met Michael deed herinneren."
"Hij voorspelde zijn einde, net als zijn dierbaren en ik dat deden, maar wat ik niet had kunnen voorspellen is dat het zoveel pijn zou doen nu het ook is gebeurd. De persoon die ik niet heb kunnen helpen wordt nu overgedragen aan de lijkschouwer in L.A. en ligt op hun autopsietafel."
"Ik ga nu vertellen wat nooit eerder is gezegd, maar ik wil de waarheid voor eens voor altijd naar buiten brengen."
"Onze relatie was geen "schijnvertoning", zoals werd gemeld in de pers. Het was inderdaad een ongewone relatie, waarbij twee bijzondere mensen die geen "normaal leven" kenden, elkaar vonden, misschien met een verdachte timing van zijn kant."
"Toch geloof ik dat hij van me hield zoals hij van iedereen hield, en ik hield heel veel van hem."
"Ik wilde hem 'redden'. Ik wilde hem redden van het onvermijdelijke dat nu heeft plaatsgevonden."
"Zijn familie en zijn geliefden wilden hem ook redden maar wisten niet hoe ze dit 14 jaar geleden moesten doen. Wij waren allemaal bezorgd. Zie hier het resultaat. Maar toen ik hem destijds wilde redden verloor ik ook bijna mezelf."
"Hij was namelijk een ongelooflijk dynamisch krachtig en machtig persoon die niet mag worden onderschat. Als hij dit talent gebruikte het voor iets goeds, dan was het fantastisch, maar als hij het voor iets slechts gebruikte, was het ook erg SLECHT."
"Middelmatigheid is niet iets dat in Michael Jackson zou zijn opgekomen."
"Ik werd erg ziek, raakte emotioneel/geestelijk uitgeput in mijn missie om hem te redden van zijn zelfdestructieve gedrag en van de vreselijke vampieren en bloedzuigers altijd bij hem in de buurt bleven."
"Het was gewoon teveel voor me."
"Ik had mijn eigen kinderen nog om voor te zorgen, ik moest wel een beslissing nemen."
"Het was de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten nemen, weglopen en hem aan zijn lot overlaten, hoeveel ik ook van hem hield."
"Na de scheiding ben ik paar jaar geobsedeerd geweest door de vraag wat ik nog had kunnen doen voor Michael. Ik ben ook een paar jaar boos geweest op de hele situatie."
"Daarna werd ik onverschillig, tot vandaag."
"Ik zit hier kapot van verdriet, kijkend naar de grootste mislukking in mijn leven, kijkend naar het nieuws. Het scenario dat zich op 16 augustus, 1977 afspeelde met mijn vader, gebeurt nu weer met Michael, iets dat ik nooit weer had willen meemaken."
"Michael was een geweldig persoon en ik ben gelukkig dat ik de vele ervaringen en jaren samen met hem heb gedeeld."
"Ik hoop dat hij verlost is van zijn pijn, druk en onrust. Hij verdient het om vrij te zijn van alle ellende en ik hoop dat hij naar een betere plek gaat. Ik hoop ook dat iedereen die zich schuldig voelt om zijn lot, zich realiseert dat hij nu wel eindelijk vrij is."
"De wereld verkeert in shock, maar op een of andere manier wist hij precies wat zijn lot was. Hij kreeg gelijk."
"Ik moest dit echt kwijt. Bedankt voor het luisteren."
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
De discussie is zinloos omdat jij geen bewijzen hebt, enkel zaken die mogelijk zouden kunnen wijzen op... En helaas voor jou is bewijs voor de meeste mensen nog altijd doorslaggevend.
Dat hij een vreemde gozer was, zal niemand ontkennen denk ik, maar daar ging het niet over.
Doet me denken aan dat mopje:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze discussie is verder zinloos maar dat die gozer al jaren van de pot gerukt was, is publiek geheim.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat mopje:
Marc Dutroux ontmoet Michael Jackson in New York. Marc loopt op Michael af en zegt vol bewondering: "Ik ken jou, jij bent Michael Jackson. Ik heb al je cd's!"
Met een blik van herkenning antwoordt Michael: "Ik ken jou ook! Jij bent Marc Dutroux.. Ik heb al je video's!!!"
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals... misschien is hij wel verkeerd geadviseerd en was hij naïef.
quote:Jackson proclaimed his innocence, and criticized the media coverage. Jackson's friends and legal advisers took over his defense and finances, persuading him to settle the allegations out of court.
Dat dus.. In april was ik in Engeland en stonden de kranten bol van het nieuws dat Jackson weigerde naar Londen te komen voor repetities voor de concerten, hij wilde niet reizen ivm swine flu. Toen zei ik al 'of hij zegt alles af of hij is voor die tijd dood'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef Meds het volgende:
Ik denk een goed getimede en prima uitgevoerde actieve euthanasie
Inderdaad... en daar bovenop nog eens het (amerikaans) gekwijl over hoe het haar levensmissie was hem te 'redden' en vervolgens direct excuses zoekt waarom ze na 2(!) jaar al weer bij hem weg liep.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n flauwekul zo'n uitspraak van Lisa Marie Presley, dat hij dan 14 jaar een keer gezegd zou hebben op die manier dood te gaan. Dat hij dan zijn dood voorspeld zou hebben. Iedereen zegt zoveel dingen in zijn leven.
Kijk Farrah Fawcett daar eenzaam op haar wolkje zitten.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat mopje:
Marc Dutroux ontmoet Michael Jackson in New York. Marc loopt op Michael af en zegt vol bewondering: "Ik ken jou, jij bent Michael Jackson. Ik heb al je cd's!"
Met een blik van herkenning antwoordt Michael: "Ik ken jou ook! Jij bent Marc Dutroux.. Ik heb al je video's!!!"
de tweede keer heeft hij dat niet gedaan en dat heeft hem 2 jaar procederen gekost, wat het resulataat daarvan was is ook bekend, 2 jaren van negatieve publiciteit en energie...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n flauwekul zo'n uitspraak van Lisa Marie Presley, dat hij dan 14 jaar een keer gezegd zou hebben op die manier dood te gaan. Dat hij dan zijn dood voorspeld zou hebben. Iedereen zegt zoveel dingen in zijn leven.
Sneu he, misschien kan ze met die Belgische aanpappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk Farrah Fawcett daar eenzaam op haar wolkje zitten.
Als het je echt interesseert lees dan eens wat meer over de zaken:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja het is net hoe je naar zo een wereldgebeurtenis kijkt.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)s_terug__.html?p=1,2quote:Ex Michael Jackson: 'Ik wil mijn kinderen terug!' van onze redactie
AMSTERDAM - Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael Jackson, gaat de strijd aan met Katherine, de moeder van de overleden King of Pop. Ze wil de volledige voogdij over haar kinderen Prince Michael Junior (12) en Paris Michael Katherine (11).
De kids verblijven momenteel bij Katherine. Volgens Brian Oxman, de woordvoerder van de familie Jackson, wil ze voorlopig voor haar kleinkinderen blijven zorgen.
Maar Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael, is het daar niet mee eens. "Ze wil de volledige voogdij. Als het nodig is, stapt ze binnenkort naar de rechtbank. Ze is het nooit eens geweest met Michael's manier van opvoeden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun.
Vervolgt: "Debbie gaat er alles aan doen om te voorkomen dat Katherine de voogdij krijgt. Ze weet dat het geen makkelijke opgave is, want Michael's moeder gaat niet zomaar afstand doen van haar kleinkinderen. Maar Katherine vier binnenkort haar tachtigste verjaardag en Debbie wil niet dat haar kinderen binnenkort ook nog eens afscheid moeten nemen van hun oma."
Vrienden van de zanger vinden echter dat Debbie geen enkel recht van spreken heeft. "Ze heeft haar kinderen amper gezien na de geboorte. Michael heeft ze grootgebracht." In 1999 tekende de ex van de zanger een contract en deed zij afstand van haar ouderlijk gezag. In ruil daarvoor kreeg ze van Jackson negen miljoen dollar, een huis in Beverly Hills en een auto. Maar in 2003, toen Michael werd beschuldigd van kindermisbruik, stapte ze naar de rechter en kreeg de gedeeltelijk de voogdij terug.
Rowe is drie jaar getrouwd geweest met Jackson. De zanger kreeg later nog een kind: Prince Michael II, maar het is nog steeds onduidelijk wie de moeder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |