Genoeg dokters die zelf ook morfine verslaving hebben te vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je bedoeld die dokter die cpr uitvoerd op een bed?Die had vast aandelen bij die apotheek ofzo, een dokter had zoiets moeten stoppen natuurlijk
Hij was idem verslaafd geraakt aan pijnstillers helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was gewoon een junk maar dan onder doktertoezicht.
Inderdaad. Ik zit ook te kijken.quote:
quote:
ik geloof nooit dat een arts dat afspreekt, als alles immers niet naar wens verloopt zit hij toch met de gebakken peren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
of de arts had idd iets met michael afgesproken, een soort van belofte gemaakt om hem te laten sterven denk ik. hij heeft het wel geprobeerd, maar een goede arts weet wanneer het al te laat is en de scene toch goedbedoeld te laten lijken. michael had het erg moeilijk, dat weet ik wel. qua geld, aanklachten, ziektes..die man heeft nu eindelijk zijn rust.
Daarom was ie ook zo'n tijd vermist, als ie wat had afgesproken hoefde ie niet te vluchten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
of de arts had idd iets met michael afgesproken, een soort van belofte gemaakt om hem te laten sterven denk ik. hij heeft het wel geprobeerd, maar een goede arts weet wanneer het al te laat is en de scene toch goedbedoeld te laten lijken. michael had het erg moeilijk, dat weet ik wel. qua geld, aanklachten, ziektes..die man heeft nu eindelijk zijn rust.
Wie zegt dat ie gevlucht is? Hij was onvindbaar, dat is mijn inziens niet hetzelfde als gevlucht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef wapwip het volgende:
[..]
Daarom was ie ook zo'n tijd vermist, als ie wat had afgesproken hoefde ie niet te vluchten.
Laat ik het anders zeggen, het is best wel verdacht als je terwijl de familie aan het rouwen is in het ziekenhuis, hij net dood is en jij er tussenuit naait, je auto laat staan bij het huis, en onvindbaar bent voor een dag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie gevlucht is? Hij was onvindbaar, dat is mijn inziens niet hetzelfde als gevlucht.
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:15 schreef wapwip het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, het is best wel verdacht als je terwijl de familie aan het rouwen is in het ziekenhuis, hij net dood is en jij er tussenuit naait, je auto laat staan bij het huis, en onvindbaar bent voor een dag.
Je was er bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arts heeft iets teveel naar MJ geluisterd, om daar te werken moet je zelf ook van de pot gerukt zijn.
we will see, ik durf er bijna op te wedden dat die dokter gewoon enorme fouten gemaakt heeft, is gewoon allemaal te onlogisch. Ook dat ie cpr gaat geven in een bedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Mjah. Dat laatste ging helaas ook niet altijd op voor MJ zelf...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar ja... we hebben zo'n dooddoener he?! "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Als iemand al op bed ligt ga je iemand niet eerst op de grond sleuren maar begin je meteen te reanimeren. Tenzij je een erg zacht matras hebt kan dat ook prima, mits je een goede houding kunt vinden qua reanimeren (is wel vermoeiender).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
wat bizar dat die dokter MJ op bed reanimeerde.
iedere kneus weet dat je dat op een harde ondergrond moet doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |