Een ander heel raar iets, want lidocaine is allang vervangen door een ander medicijn wat de overdosis tegenwerkt. Naar het schijnt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die arts had toch juist een injectie met lidocaine toegediend na de hartstilstand, in een poging de boel weer aan de gang te krijgen?
Edit: quote gevonden:
[..]
Er was lidocaine aangetroffen begreep ik inderdaad. Of dat uberhaupt op de juiste manier en in de juiste hoeveelheid is toegediend weten we nog niet (toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die arts had toch juist een injectie met lidocaine toegediend na de hartstilstand, in een poging de boel weer aan de gang te krijgen?
Misschien om te wachten tot er familie aanwezig was om hem officieel dood te verklaren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Flow3r het volgende:
maare, de geruchten waren toch eerst dat ie in COMA lag?
was dat een leugen dan?
volgen mij had ik ook ergens gelezen dat de ambulancebroedes bij aankomst al niks meer konden doen en dat ie al overleden was? vanwaar dat coma verhaal dan?
Die wás verdwenen, maar inmiddels weer terecht hoor!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Conrad Murray zijn arts is zomaar verdwen uit het niks. Las ik ergens in de telegraaf ..dat muisje krijgt nog een staartje wacht maar af.
Dat zei CNN..maar hij bleek half 12 nederlands tijd daar 14.26 amerikaanse tijd zijn overleden. Dus toen wij hier om 01.00 zaten te fokken was ie al dood.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Flow3r het volgende:
maare, de geruchten waren toch eerst dat ie in COMA lag?
was dat een leugen dan?
volgen mij had ik ook ergens gelezen dat de ambulancebroedes bij aankomst al niks meer konden doen en dat ie al overleden was? vanwaar dat coma verhaal dan?
Oh dat heb ik niet gelezen.. is hij schuldig die arts?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wás verdwenen, maar inmiddels weer terecht hoor!
Kan zijn dat die arts te trots was om 911 er meteen bij te halen. Dat hij als cardioloog dat varkentje zelf wel kon wassen. Of hij wilde het in eerste instantie niet omdat het een high profile patient betrof. En wie weet was het al vaker voorgekomen dat MJ een hartstilstand kreeg en is het daarna steeds weer goedgekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:53 schreef Flow3r het volgende:
't blijft inderdaad 'n vreemde zaak dat er niet meteen naar 911 gebeld is...
Dus dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Felixa het volgende:
Ben ook benieuwd of we ooit de échte waarheid zullen weten, of er geen dingen zullen worden achtergehouden of verbloemd zullen worden.
Ik vraag me af of we dat ooit gaan weten, zoals Felixa ook al opmerktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen.. is hij schuldig die arts?
quote:Ex Michael Jackson: 'Ik wil mijn kinderen terug!'
AMSTERDAM - Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael Jackson, gaat de strijd aan met Katherine, de moeder van de overleden King of Pop. Ze wil de volledige voogdij over haar kinderen Prince Michael Junior (12) en Paris Michael Katherine (11).
De kids verblijven momenteel bij Katherine. Volgens Brian Oxman, de woordvoerder van de familie Jackson, wil ze voorlopig voor haar kleinkinderen blijven zorgen.
Maar Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael, is het daar niet mee eens. "Ze wil de volledige voogdij. Als het nodig is, stapt ze binnenkort naar de rechtbank. Ze is het nooit eens geweest met Michael's manier van opvoeden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun.
Vervolgt: "Debbie gaat er alles aan doen om te voorkomen dat Katherine de voogdij krijgt. Ze weet dat het geen makkelijke opgave is, want Michael's moeder gaat niet zomaar afstand doen van haar kleinkinderen. Maar Katherine vier binnenkort haar tachtigste verjaardag en Debbie wil niet dat haar kinderen binnenkort ook nog eens afscheid moeten nemen van hun oma."
Vrienden van de zanger vinden echter dat Debbie geen enkel recht van spreken heeft. "Ze
heeft haar kinderen amper gezien na de geboorte. Michael heeft ze grootgebracht." In 1999 tekende de ex van de zanger een contract en deed zij afstand van haar ouderlijk gezag. In ruil daarvoor kreeg ze van Jackson negen miljoen dollar, een huis in Beverly Hills en een auto. Maar in 2003, toen Michael werd beschuldigd van kindermisbruik, stapte ze naar de rechter en kreeg de gedeeltelijk de voogdij terug.
Rowe is drie jaar getrouwd geweest met Jackson. De zanger kreeg later nog een kind: Prince Michael II, maar het is nog steeds onduidelijk wie de moeder is.
Dus zij wil haar eigen 2 kids en die jongste dan?quote:
De reden dat niemand daarop antwoord is dat niemand het weetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:23 schreef bloodymary het volgende:
WIE IS DAAR DE MOEDER VAN?????
Ja, sorry maar ik heb het de afgelopen dagen al zes keer gevraagd.
Nee dat zei ik net ook al ..arme kinderen met een sip smile.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dus zij wil haar eigen 2 kids en die jongste dan?
Je kunt toch drie broertjes en zusjes niet zomaar uit elkaar halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |