Oh, dat is toch wel serieus ernstig te noemen.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:52 schreef eleusis het volgende:
tvpje, ik kende deze reeks niet, beter opletten
Heb daar familie wonen.quote:Op maandag 29 juni 2009 05:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Thailand weer een dode, al drie in totaal dus.
quote:Op maandag 29 juni 2009 06:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoelijk komt er nu geen echte outbreak want ik denk niet dat iemand de WHO nog serieus neemt
Familie van de struisvogel he?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoelijk komt er nu geen echte outbreak want ik denk niet dat iemand de WHO nog serieus neemt
Nee, maar vertel eens waarom het een epedemic is?quote:Op maandag 29 juni 2009 07:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Familie van de struisvogel he?
Omdat de voorwaarden die in de vorige eeuw hiervoor opgesteld zijn behaald zijn wellicht?quote:Op maandag 29 juni 2009 07:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar vertel eens waarom het een epedemic is?
Omdat Klikquote:Op maandag 29 juni 2009 07:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar vertel eens waarom het een epedemic is?
Was de eerste de beste die ik kon vinden hier op mn werkquote:
Een bord ter grootte van Texas dan toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Was de eerste de beste die ik kon vinden hier op mn werkMaar het geeft aan dat die griep dus over de hele wereld gaat, en het dus een pandemie is. Dat het nu allemaal (nog) meevalt is ook al zo vaak voorbij gekomen, maar daar zal meneer met zijn bord voor z'n kop ook wel overheen gelezen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |