abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70413484
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat zal ik sowieso nooit doen. Maar op NED3 is wel een leuke docu.
Nee, ik vind het ook een beetje te ver gaan.. maar ik zit er wel nog over te denken. Heel raar, ik zou normaal nooit aan zoiets denken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:10:31 #77
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70413548
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

Het kwalijke is dat deze leugenachtige, want in scène gezette, podiumcultuur van erotiek, seks, eeuwige jeugd en onbegrensde vrijheid niet alleen onder artiesten haar monsters baart, maar ook onder hun fans. Het is een cultuur die haaks staat op een duurzaam en waardig leven, waarin wel sprake is van echt geluk en oprechte liefde en trouw. Maar die cultuur bleef niet geïsoleerd in concertzalen en achter dranghekken opgesloten. Ze is als het ware al dansend doorgedrongen tot de zolderkamertjes van Nederlandse jongeren, en tot de huiskamers van hun oudere geestverwanten.
Bron: http://www.refdag.nl/artikel/1418852/The+King+of+Pop.html
OMG
pi_70413564
Je bent nu waarschijnlijk ook nog wat emotioneel door zijn plotselinge dood. Als je het serieus wil zou ik er nog een paar maanden mee wachten. Tot zover de wijze raad van DrDentz.
pi_70413580
Mooie docu.
Noot noot.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:11:43 #81
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70413588
Hmmm, kids naar zijn moeder zeggen ze, maar Debbie Rowe heeft al een statement gerelease waarin ze het over "my children" heeft.
Anna Nicole Smith iemand?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70413599
Die gereformeerden met hun verhaal over waardig leven. Bah.
pi_70413641
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Je bent nu waarschijnlijk ook nog wat emotioneel door zijn plotselinge dood. Als je het serieus wil zou ik er nog een paar maanden mee wachten. Tot zover de wijze raad van DrDentz.
Jep, doe ik ook. Ik kan nog helder denken, ik heb ook nog geen zelfmoord gepleegd.

Toch vind ik het ook wel wat hebben. Een mooi eerbetoon, want hij is echt een deel van m'n leven geworden. Ik heb de afgelopen jaren dat ik fan ben elke dag wel Michael Jackson gedraaid. Elke dag heb ik wel minstens een filmpje gekeken van hem, maakt niet uit wat. Elke dag heb ik wel nummers van hem gezongen en als een malle gedanst. En nu? Pffff
pi_70413864
P. Diddy, Chris Brown, The Game, Boyz II Men, Usher, Mario en Polow Da Don hebben een nummer uitgebracht ter ere van Mike:

pi_70413871
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Die gereformeerden met hun verhaal over waardig leven. Bah.
Ze zetten het naar hun hand maar gedeelte van het verhaal is zeker waar, MJ was een product.
pi_70413909
Vreemd. Ben nooit echt fan geweest (al vind ik z'n muziek best aardig) maar kreeg net wel even een brok in m'n keel toen ik 'you are not alone' hoorde met beelden van hem.
-
pi_70413941
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:13 schreef Rnnz het volgende:

[..]
Toch vind ik het ook wel wat hebben. Een mooi eerbetoon, want hij is echt een deel van m'n leven geworden. Ik heb de afgelopen jaren dat ik fan ben elke dag wel Michael Jackson gedraaid. Elke dag heb ik wel minstens een filmpje gekeken van hem, maakt niet uit wat. Elke dag heb ik wel nummers van hem gezongen en als een malle gedanst. En nu? Pffff
Vooral blijven doen, hij mag dan overleden zijn maar zijn nummers en zijn gave blijven altijd...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70413950
Het is nooit echt mijn favoriete artiest geweest, maar het is en blijft een legende. En zijn nummers luisteren vaak toch lekker weg. Een echte innovator, op het gebied van muziek, dans en clips, dood. It's a damn shame.

R.I.P.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_70413979
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:24 schreef Triptamine het volgende:
Het is nooit echt mijn favoriete artiest geweest, maar het is en blijft een legende. En zijn nummers luisteren vaak toch lekker weg. Een echte innovator, op het gebied van muziek, dans en clips, dood. It's a damn shame.

R.I.P.
Eens. Het is uniek hoe 1 persoon heel de popmuziek van 20 jaar later nog steeds beinvloed heeft.
-
pi_70413989
Met die tributes zul je doodgegooid worden verwacht ik. Liedjes, hele albums, concerten, maar het kan me allemaal gestolen worden. De echte MJ is er niet meer en er is ook niks meer om naar toe te leven wat dat betreft. 't Zal stil worden in het 'centrale MJ-topic'.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:27:16 #91
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70414056
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze zetten het naar hun hand maar gedeelte van het verhaal is zeker waar, MJ was een product.
Geworden misschien. Maar in de eerste plaats was het wel degelijk een zanger en danser- en dus een groot artiest.
pi_70414087
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Eens. Het is uniek hoe 1 persoon heel de popmuziek van 20 jaar later nog steeds beinvloed heeft.
Inderdaad, Er blijven weinig echte (wereld)artiesten meer over nu MJ ook dood is.
pi_70414093
Onzin, we praten al jaren topics vol zonder dat er iets gebeurt.

Ik verwacht ook dat de komende paar jaren meer materiaal van Michael uit zal komen dan dat er in zijn hele carriere is uitgebracht.
pi_70414124
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Geworden misschien. Maar in de eerste plaats was het wel degelijk een zanger en danser- en dus een groot artiest.
Nee hoor eerst kindster en daarna solo met de meest grote budgetten voor videoclips.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:30:48 #95
123170 alors
zlata1234
pi_70414148
Dat concert net op Cultura was echt vet
know'm sayin?
word? word.
pi_70414151
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Met die tributes zul je doodgegooid worden verwacht ik. Liedjes, hele albums, concerten, maar het kan me allemaal gestolen worden. De echte MJ is er niet meer en er is ook niks meer om naar toe te leven wat dat betreft. 't Zal stil worden in het 'centrale MJ-topic'.
Ik zou wel een coveralbum willen zien met allerlei covers van Stevie Wonder, Prince, Madonna, Bruce Springsteen enz.
pi_70414179
Luister nu even Smooth Criminal, toch vreemd wel dat ie er niet meer is. Maar ik denk ook niet dat ie gelukkig was.
pi_70414180
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik zou wel een coveralbum willen zien met allerlei covers van Stevie Wonder, Prince, Madonna, Bruce Springsteen enz.
Zoiets gaat zeker wel komen.
-
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:32:18 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70414195
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee hoor eerst kindster en daarna solo met de meest grote budgetten voor videoclips.
kom op zeg. Een product is iets wat gefabriceerd wordt. Quincy fabriceerde geen Michael Jackson, die hielp en begeleide hem. Maar zoals jij het zegt, had het ook Pietje Snot uit Hoeverlaken kunnen zijn.
pi_70414216
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:28 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Inderdaad, Er blijven weinig echte (wereld)artiesten meer over nu MJ ook dood is.
Is gewoon grote onzin, MJ was een product van platenmaatschappijen, die zijn achterhaald net als zovele ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')