En ik snap jouw ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:55 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik kan het nog niet aan muziek of beelden van hem te horen of te zien.
Ik fietste vandaag ergens, en luid klonk uit een huis zijn muziek. Dat vond ik al moeilijk. Ik ga later wel luisteren en kijken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, wut? Murray is al tijden de persoonlijke dokter van Michael. Waarschijnlijker is dat hij 'em aan die troep geholpen heeft.
Anna Nicole Smith kennen ze ook niet in kenkerboerenveen waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie waarschijnlijk die injecties al jaren deed en ook niet wist wat de patient al eerder aan pillen had gevreten.
Ja, hopelijk komt er wat duidelijkheid de komende dagen. Maar dat die vent op de vlucht is geslagen voor de politie is natuurlijk wel een veeg teken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke invloeden zullen waarschijnlijk vaag blijven,
Neu, gras vast voor Pruts_Piraats schoenen wegmaaienquote:
Lijkt me bijna een schuldbekentenis.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hopelijk komt er wat duidelijkheid de komende dagen. Maar dat die vent op de vlucht is geslagen voor de politie is natuurlijk wel een veeg teken.
Nou, ik ben door ervaring in het levenquote:
Weet je dat het me weinig boeit wat er precies is gebeurd? Er stond MJ een loodzware concertenreeks te wachten waar hij eigenlijk geen zin in had. Hij heeft eindelijk rust gevonden, en daar kan ik mee leven.quote:
Wat verandert het aan je leven als je het weet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, ik ben door ervaring in het levenaltijd een beetje voorzichtig...wat ik merk is dat er eerst een heleboel indianenverhalen de rondte gaan...en dat pas tijden daarna de werkelijke toedracht aan het licht komt. Dus voor mij is het afwachten..maar ik kan niet goed wachten in dit geval
Hij koos zelf voor die operaties.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef DrDentz het volgende:
Hoop dat ze de kwakzalvers die hem aan z'n gezicht geopereerd hebben dan ook eens achter slot en grendel gooien.
Een goeduitziende jongeman opereren tot hij op een blanke alcoholiste lijkt. Dat is ethisch onverantwoord.
O? Ik dacht dat ze hem dwongen?quote:
Van welke bron is dit? Toch niet de privé hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je dat het me weinig boeit wat er precies is gebeurd? Er stond MJ een loodzware concertenreeks te wachten waar hij eigenlijk geen zin in had. Hij heeft eindelijk rust gevonden, en daar kan ik mee leven.
Wil gewoon de waarheid weten..."ken" de man mijn hele leven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat verandert het aan je leven als je het weet?
Hoeveel operaties hij heeft gehad is ook speculatie, niemand wist hoe het werkelijk zat. Hij vertelde nl. toentertijd dat hij aan een huidziekte leed. (en later kreeg hij huidkanker)quote:
Er zijn genoeg redenen te bedenken om te vluchten voor de politie, ook als je niks strafbaars gedaan hebt. Misschien is die man wel enorm geschrokken en schaamt hij zich als arts zijnde voor zijn dood, om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Tijn het volgende:
Ja, hopelijk komt er wat duidelijkheid de komende dagen. Maar dat die vent op de vlucht is geslagen voor de politie is natuurlijk wel een veeg teken.
Nee joh. Om de immense kosten terug te verdienen had AEG de concerten reeks zonder de toestemming van Michael vergroot naar 50. Dat had ie zijn huidige conditie nooit gered.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Van welke bron is dit? Toch niet de privé he
En daar kan ik me enigszins wat bij voorstellen, hoe graag MJ de concerten ook had willen doen.quote:Het aantal geplande concerten werd snel uitgebreid naar vijftig, tot ongenoegen van Jackson zelf. Managers, adviseurs, concertorganisatoren en adviseurs die probeerden de naar verluidt enorme schuldenlast van de King of Pop terug te dringen, zouden de zaak uit de hand hebben laten lopen. "Ik weet niet hoe ik het ga opbrengen om vijftig shows te geven", aldus Jackson onlangs in een reactie. "Ik ben erg kwaad."
Een junk wil altijd meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij de dosis ook zelf koos
Dan nog ben je achterlijk om te vluchten. Liever jezelf schamen dan verdachte nummer 1 zijn toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen te bedenken om te vluchten voor de politie, ook als je niks strafbaars gedaan hebt. Misschien is die man wel enorm geschrokken en schaamt hij zich als arts zijnde voor zijn dood, om maar eens wat te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |