Oh, wat gaaf een zwembad! Wat heerlijk met dit weer!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Of naar de mijneFeestje in m'n zwembad
![]()
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het waterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Kom maar langsMaar no way dat ik daar die sloot in ga
Dat vind ik eng hoor
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Als je naar een recreatieplas gaat zwemmen ook wel vissenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
Nee, ik ben veel te bang dat er een dikke bacterie heerst en het uitgesteld wordt, of Sjakie zelf besluit eerder te komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, heb je de kaartjes al gedrukt?
ik heb geen idee maar denk wel dat het een septemberkind gaat worden.
ik weet het eigenlijk niet,quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk! Hoelaat moet jij? Wij om 13.30!
Ik weet niet wanneer Tan dr echo heeft, heeft ze dat al wel gemeld dan?
Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef Urla het volgende:
Lijkt me wel heel apart om gewoon al een datum te weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |