abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 09:58:30 #176
18860 sindell
Seriously
pi_70469894
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:
Hier niet te genieten.
Erg veel moe en misselijk.
Gelukkig niet overgeven. Auto rijden is ook al geen pretje zijn we achter gekomen.
En dat slapen...... hoop dat dat snel beter word zeg.

Verder voel ik me helemaal zo raar vandaag.
Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
Zo herkenbaar, evenals de verhalen van Happy en Asyniur.
Ik ben ook voornamelijk misselijk en moe. 's Ochtends overgeven, gelukkig kan ik daarna eten door de opluchting. Ik heb ook wel momenten dat ik het gewoon echt even niet leuk vindt, maar ik hou er maar aan vast dat het met een weekje of 5 echt over is.

De twijfels zijn ook wel herkenbaar, is het niet te vroeg, hadden we hier wel aan moeten beginnen, kan ik dat allemaal wel?... Ook normaal denk ik. Maar wel zeer vervelend.
pi_70470386
Jeetjejom gefeliciteerd met jullie dochter Leuke naam!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:21:26 #178
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70470480
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:29 schreef ymme het volgende:

Verder voel ik me helemaal zo raar vandaag.
Ben ik wel een goede moeder? Kan ik het wel aan? De twijfels beginnen toe te slaan, niet normaal zeg.
Is dit normaal?
Vrij 'normale' gevoelens... ik heb het zelf ook nog steeds dat ik gewoon helemaal overwelmd wordt met dat soort emoties.... zo van ik moet dadelijk gewoon voor een baby zorgen, kan ik dat wel, dadelijk ben ik een slechte moeder, dadelijk snap ik mijn kind niet, etc., etc. Ik heb ook helemaal niets met andere kinderen (buiten familie om), dus aahgrrrr
We hebben afgelopen weekend een box opgehaald en die staat hier nu in de kamer, wie weet dat ik door veel exposure er aan ga wennen

Maar ik verwacht dat als je net als ik een beetje met huidige mama'\s gaat praten daarover dat je erachter komt dat vrijwel iedereen zich zo heeft gevoeld, zelfs toen de kleine er was... Maar dat is ook mijn tip: lekker babbelen met mensen over dat soort gevoelens....Soms rust er toch nog een taboe op dat soort dingen, tegenwoordig moet alles zo perfect hè...

* Takkembah schrijft weer een crappy nacht op de lijst erbij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70470559
Blijkbaar heb ik vandaag gewoon een depri dag.
Mijn vriend belde net dat zijn broer (mijn zwager) zo blij was voor ons.
En ik kon alleen maar zeggen, oh leuk. Kort en meer niet.

Moet vanmiddag werken, maar ook helemaal geen zin in. Ziek melden is ook geen optie.
Wil me niet zomaar ziek melden. En bah.... hopelijk is het morgen al weer anders.

Sorry dat ik hier loop te klagen hoor.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:28:00 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70470673
Jeetjejom en Jeetjeman gefeliciteerd met jullie kleine meiske! Jorja
is dat net als Sarah van CSI? Leuke naam

En even een snelle voor alle aanstaande moekes die het zwaar hebben nu.

En ook een voor alle aanstaande moekes die gewoon relax doorstekkeren.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 juni 2009 @ 10:30:45 #181
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70470755
Ach, een beetje klagen hoort bij de achtbaan van emoties.

Ik weet nog dat ik in het begin liep en toen nergens anders meer wilde zijn dan thuis. Werd ook heel vijandig als iemand op bezoek kwam. Ik ben toen ook wel eens naar huis gegaan van mijn werk, alleen maar omdat ik thuis wilde zijn

Het hoort er allemaal bij, ik heb mezelf wel eens uit zitten lachen (zo van: wat doe j e weer belachelijk) en op een ander moment mezelf zitten vervloeken (boehoe zo ben ik helemaal niet)
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 29 juni 2009 @ 10:33:36 #182
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70470855
Nu bij de tweede stel ik me dezelfde vragen af als bij de eerste. Zit iets tegen dan is het gelijk 'Kan ik dit wel, wil ik dit wel en vooral HOE DAN!?!!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70470871
Ik normaal ook niet. Ben de vorlijkheid zelf.
En meestal erg positief over dingen.

Zullen de hormonen wel doen.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:49:16 #184
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70471322
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu bij de tweede stel ik me dezelfde vragen af als bij de eerste. Zit iets tegen dan is het gelijk 'Kan ik dit wel, wil ik dit wel en vooral HOE DAN!?!!'
Aahgrr bij de tweede ook? Ik had een beetje gehoopt dat als we ooit voor een tweede zouden gaan, die gevoelens dan niet meer zo waren ... Eigenlijk nooit rekening mee gehouden...

Net weer een heerlijk moment, dat zij lekker ligt te rommelen, en dan denk ik weer ik wil haar zooooo graag leren kennen
Alexa en Seth zijn lief
pi_70471369
Poppedein alweer 32 weken

Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 juni 2009 @ 10:54:50 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70471486
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Poppedein alweer 32 weken

Ik ben weer goedgegekeurd bij de vk! Baarmoeder was nu goed te voelen, iets onder mn navel en baby had een hartslag van 140 per minuut
ohjaaaa poppedein 32 weken! ik wist dat ik iets vergat net

fijn dat je goedgekeurd bent poppejanske! Wat ga je hard, binnenkort alweer 20 weken toch?

Oeh ik heb vandaag mn 50 dagen mijlpaal zoooo dichtbij ineens! En morgen 33 weken. Jeuh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 juni 2009 @ 10:57:45 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70471570
Yep bij de 2e begint die hormonale achtbaan gewoon weer opnieuw. Wel iets anders omdat de vraag "kan ik wel voor een kindje zorgen?" vervangen wordt door "Kan ik straks wel voor 2 kindjes zorgen?"

Oh en ik zie nu dat JeetjeJom bevallen is Gefeliciteerd met je dochter
pi_70471608
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef huuphuup het volgende:

Oeh ik heb vandaag mn 50 dagen mijlpaal zoooo dichtbij ineens! En morgen 33 weken. Jeuh
33 weken! Echt hoor, wat gaat dat hard ineens! Zo zaten we in het najaar nog met een grote club in het vorige topic, nu lopen de meesten daarvan hoogzwanger. Echt leuk!

Ik inderdaad alweer bijna 20 weken, over 2 weekjes

Over dat kopen, ik heb echt al een heleboel gekocht. Maar mag van mezelf nu geen kleertjes meer kopen totdat ik weet wat het gaat worden. Wil ook nog een paar echt jongens/meisjessetjes.
En leuke ledikantlakentjes ga ik binnenkort eens voor shoppen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70472046
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef Stiemie het volgende:
Yep bij de 2e begint die hormonale achtbaan gewoon weer opnieuw. Wel iets anders omdat de vraag "kan ik wel voor een kindje zorgen?" vervangen wordt door "Kan ik straks wel voor 2 kindjes zorgen?"
en ook bij een derde vliegt die achtbaan gewoon door

Poppejans bijna 20 weken

Ik ben vorige week maandag bij de vlos geweest maar mag nu begin augustus pas weer
  maandag 29 juni 2009 @ 11:33:08 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70472602
Van hoeveelste week tot hoeveelste week kun je de combinatie test ook alweer laten doen? Mocht het allemaal goed blijken volgende week maandag, dan zat ik te denken dat we van begin week 9 tot eind week 11 op vakantie zijn. Is die test in de 13e week (dus vanaf dat ik 12 weken ben) nog te doen?
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 11:39:21 #191
5428 crew  miss_sly
pi_70472782
Combinatietest is nekplooimeting en bloedtest. De nekplooimeting gebeurt in week 12: tussen 12w0d en 12w6d. De bloedtest is een beetje afhankelijk van het ziekenhuis. In het VU werd het bloed bij mij afgenomen in week 10 of 11 ofzo, maar je hoort ook dat het afgenomen moet worden op de dag van de nekplooimeting. Even vragen bij je vk om te horen wat hun protocol is.

Lekker even op vakantie samen, happy!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70472835
Wat gaan jullie toch snel!

JeetjeJom van harte met jullie dochter!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 29 juni 2009 @ 11:59:16 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70473512
Allemaal mijlapelen!
32 weken! 33 weken! nog 50 dagen! hartslag van 140 bpm

Helemaal goed!

Twijfels of je het allemaal kan zijn heel normaal, hoor! Wacht maar tot het kind er uit is dan wordt het pas leuk! waarom huilt hij/zij? eet hij/zij wel genoeg? slaapt hij/zij wel genoeg? plast/poept hij/zij wel genoeg? is het niet te warm / koud voor de kleine?

en weet je, uiteindelijk komt het helemaal goed! zolang je je gevoel volgt en hulp durft te vragen indien nodig, moet het wel erg raar lopen wil het niet goed gaan.
het feit dat je je zorgen maakt is al een indicatie dat je straks goed voor de beeb zult zorgen.

pff, was ik blij dat het kraakt gister, vandaag ben ik als de dood om weer vast te schieten. heb ZO'N bandenpijn, en ik voel die rug weer vastschieten. ben 13 weken! **insert scheldwoord*** ik wil niet weer met 16 weken bij de fysio zitten! ik weiger!
pfff, kan wel janken...
maar ja, stress schiet me ook in mn rug, dus ook oppassen voor vicieuze cirkels en zo...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:04:17 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70473710
Jeetjejom, gefeliciteerd met je meiske! Kan me voorstellen dat het allemaal schrikken was zeg, en natuurlijk zijn wij allemaal blij voor je

BJ, jah, ik snap natuurlijk wel dat je niet aan iemand die dood aan het gaan is gaat zeggen "nou, sorry meneer, maar dit kan ik eventjes niet. Sorry hoor.." maar ik vroeg het me gewoon af, ik vond reanimatie echt een heel zwaar onderdeel van de BHV en omdat mijn lief ook net de BHV-cursus heeft gedaan hadden we het er vandeweek nog over hoe het zou zijn om iemand te moeten reanimeren als je zwanger bent.. Wel fijn dat je zo kunt genieten van je werk, dan is het denk ik ook niet erg als het zwaar is. Is de reanimatie nog gelukt btw?

Happy, ik ben altijd wel de pisang wat muggen betreft hoor, maar muggebeten in deze mate van hoeveelheid heb ik echt nog nooit bij elkaar gezien. Kan best dat het ook met zwanger zijn te maken hebben misschien.. Ik dacht, ik doe Huuphuup even na, maar dan heb ik geen vocht in mijn voetjes maar gewoon héél veel rare vlekken:

Zo is de andere kant van mijn enkel ook zo ongeveer.. Dit zijn er dus al zo'n 63.. Mijn andere been en rug zijn ongeveer zo:

Maar gelukkig zitten er maar een paar op mijn armen, handen en buik en hebben ze mijn gezicht helemaal met rust gelaten

Davinia, ik probeer héél erg niet te krabben aan die enkel, maar heb vanmorgen toch wel wakkergelegen van de jeuk.. Maar nog steeds geen allergische reactie, dus En jij mag vanmiddag weer kijken?? Jeej, leuk!! Veel plezier! [edit]Oh, bah, niet huilen.. Dikke voor de pijn, balen joh [/edit]

FTA, hoe kon ik jou nu vergeten in mijn eerste post? Ben heel blij voor je dat je nu weer meer beweging voelt, houden zo!

Ymme, ik ken dat gevoel. Eerst wil je niets liever dan zwanger worden, ben je het eenmaal poep je in je broek en vraag je je af waarom je hier ooit aan bent begonnen. Ik kan het niet, ik zal het niet, het gaat vast mis.. Maar dat is bij mij gelukkig een beetje afgezakt nu, hopelijk gaat het snel over bij jou!

Duchess, fijn van de bank, minder van de pijn.. En ja, waterijs!! Ik ga zo naar de super en een berg calippo's en raketjes aanschaffen hoor, ik heb het nu al niet meer!

Huupje, wat ga jij ook hard 'ineens'

Poppedein, whoohoo, dat is een mooie mijlpaal indeed

Poppejansje ook weer goedgekeurd, helemaal hoera

En dan ga ik nu maar eens douchen en dan boodschapjes halen, mijn ouders, broer en nichtje komen vanavond nog eten ter ere van mijn 30e.. Nóg meer verwennerij!!
3!
  maandag 29 juni 2009 @ 12:05:12 #195
95408 Incantrix
pi_70473737
Woops, verkeerde knopje..
3!
pi_70473860
Icantrix, weet je zeker dat dat van de muggen is? Heb je ze op heterdaad betrapt?

Oh hoi allemaal
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 12:09:03 #197
5428 crew  miss_sly
pi_70473863
Incantrix, die bulten Dat zijn er echt belachelijk veel! Word je niet gek van de jeuk? MIsschien van die anti-jeuk creme halen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 juni 2009 @ 12:14:11 #198
95408 Incantrix
pi_70474024
Hi Sorbootje Ja, ik weet zeker dat het muggebeten zijn. Ze voelen precies zo en op mijn armen en rug heb ik een paar keer een mug betrapt waarvan precies zulke bultjes zijn gekomen. Als je van dichtbij kijkt zie je in elk bultje ook wel het gaatje waar de mug geprikt heeft zeg maar, dus het is tamelijk zeker dat het wel echt állemaal muggebeten zijn. Ik kon alleen eerst niet geloven dat dat het geval was, eerst dacht ik eczeem

Miss_Sly, ik heb nu van die azaron uit een tubetje en het helpt op de één of andere manier beter dan wanneer ik niet zwanger ben. Da's ook wel fijn, want ik weet niet of andere producten wel mogen nu. Mijn antihistaminepillen zijn nu sowieso uit den boze (heb hele zware ook nog eens), dus ben allang blij dat ze allemaal klein zijn en niet aan blaarvorming doen
3!
pi_70474065
Wooow! Incantrix! Wat een berg! Hoeveel muggen heb je wel niet op je kamer!? Arme jij!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70474376
Ik wilde van alles hier neerzetten maar weet het niet eens meer

Maar hier lopen we nog steeds dom door. Giga last van de warmte enzo maar ja gewoon binnen blijven met de waaiers aan. Kan niet wachten tot de bevalling eindelijk begint maar aan de andere kant word het nu toch wel beetje eng allemaal. En ik wil helemaal niet bevallen als het zo warm is hier in huis.

Vanavond gaan we een ander bed halen nog ff snel. Bed dat we nu hebben kraakt als de t*ring en kan er slecht van slapen al een paar nachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')