Haai allemaal, ik ben ook weer back in town! Ik ben dus echt wel heel erg 30 nu

Heb echt een superweekend achter de rug, mijn vriendjes en mijn lief hebben me zo verwend en het was zo gezellig! Daar kan zelfs het feit dat ik al een uur wakkerlig van de muggenbetenjeuk niets aan af doen

Man, ik ben wel wat gewend qua opgegeten worden, maar dit heb ik nog nóóit meegemaakt! Ik dacht gisterochtend eerst dat ik een raar eczeem had gekregen van een muggenbeet op mijn achillespees, maar elk eczemerig bultje is een aparte prik.. Mijn vrienden konden niet geloven wat ze zagen: alleen op mijn
enkel al zijn het er ongeveer 63! Echt waar, het is bizar.. Ik ben zó blij dat ik nu geen allergische reactie heb zoals ik vaak heb, ik zou echt niet weten wat ik moest zonder antihistamine..
Ik heb wel bijgelezen hoor, maar ik heb weinig onthouden, sorry.. Dit weet ik nog:
Huuphuup, die voeten van jou.. Mijn hemel. Doirhobbelen is inderdaad het enige devies, maar dat betekent niet dat het niet dapper is hoor

Ssserpente 28 weken!!
Asy, het is wcht superherkenbaar wat je schrijft. Ookal heb ik het nooit echt als verschrikkelijk ervaren, nu ik het niet meer zo erg heb merk ik wel hoe beperkend het eigenlijk was. Ook bij mij is het dus minder geworden, dus hou hoop, het komt écht goed

happy, zo misselijk..

Rocka en iemand wiens naam ik kwijtben, minder als 100 en 50 dagen, whoooeee! Spannend al wel

Innepin, LLM's zijn toch pas een LLM als ze er echt klaar me zijn enzo?

Duchess, een dikke

voor de pijn..
BJ, fijn dat de airco op je werk het weer doet en dat het hielp om tussrndoor te eten. Volgens mij is die extra pauze voor vrouwen als jij uitgevonden, dat werk van jou klinkt zo heftig! Is reanimatie nu wigenlijk niet te zwaar voor jou? Offeh, bijjullie betekent dat misschien iets anders dan voor een BHV-er?
En een

voor iedereen die ik niet heb onthouden!
Ohja, ik móet nog even zo iets liefs vertellen: ik had eigenlijk al iets gekregen voor mijn verjaardag, maar mijn lief vond dat ik iets bijzonders had verdiend omdat ik nu zwaar werk aan het verrichten ben en nu heb ik óók nog de Trollbeads-ketting gekregen die ik al heel lang wilde, maar waar ik al eeuwen te krenterig ben.. En als we dan 2 jaar getrouwd zijn over 2 weken mag ik een kraal uitzoeken