Wat is meldtplicht?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:46 schreef miss_sly het volgende:
mijlpalen
Chan 33 weken, wat lang he
Ssserpente, 28 weken, het schiet echt op
Nijna, wat rot dat je zo weinig energie hebt. Laat je wel zo nu en dan even weten hoe het gaat?
BJ, fijn dat het wat beter ging op het werk. En dat de airco het weer doet, met dit weer geen luxe!
Duchess, hopelijk slaat de fysio snel aan, zodat je minder pijn hebt. Zo vervelend en dan ook nog dit weer. Sterkte
Davinia,fijn dat je kraakten mijn nagels groeien ook sneller. Had ook geen zin om ze te knippen, dus heb ze een tijdje goed lang gehad. Werd alleen wat lastig met lenzen uit doen, dus heb ze toch maar geknipt.
panda, bijna meldpilcht!
Thanksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Ik wil alle zwangeren even heel veel succes wensen met deze hitte! Hou vol!!
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Dit geldt natuurlijk niet voor innepin, die is nog hartstikke pril, dus die heeft pas meldplicht vanaf 2 dagen voor de bevalling (achteraf vast te stellen)
Fijn dat het ietsjes beter ging na het slapen Asyniurquote:Op zondag 28 juni 2009 18:34 schreef Asyniur het volgende:
Jullie zijn allemaal liefen na een uurtje geslapen te hebben vanmiddag gaat het weer een beetje beter.
Ik had gewoon niet gedacht dat het zo'n impact zou hebben. Ik ben blij om te horen dat het echt iets van de eerste 12-14 weken is...
Respect voor de mensen die een fysiek zware baan hebben en/of nog (kleine) kindertjes hebben rondlopen.![]()
Ik heb in elk geval besloten om het na de eerste echo over 2,5 week maar te vertellen op mijn werk, zodat ik tenminste extra pauze kan nemen.
Heel herkenbaar Asy! Hier ook erg moe. Het weekend was heerlijk op de boot, maar vooral geslapen, gelegen, geluierd. Maar ik zit me nu al zorgen de maken over de komende werkweek.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:34 schreef Asyniur het volgende:
Jullie zijn allemaal liefen na een uurtje geslapen te hebben vanmiddag gaat het weer een beetje beter.
Ik had gewoon niet gedacht dat het zo'n impact zou hebben. Ik ben blij om te horen dat het echt iets van de eerste 12-14 weken is...
Respect voor de mensen die een fysiek zware baan hebben en/of nog (kleine) kindertjes hebben rondlopen.![]()
Ik heb in elk geval besloten om het na de eerste echo over 2,5 week maar te vertellen op mijn werk, zodat ik tenminste extra pauze kan nemen.
Ja het was heerlijk op het water, was regen voorspeld, maar het was heerlijk op de Vinkeveense plassen. Heerlijk gezwommen en zoals gezegd: vooral niets gedaanquote:Op zondag 28 juni 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Welcome Back Happy! Was het leuk?
Vervelend van de misselijkheid.
Pijn in je liezen kon dat niet gewoon van bandenpijn komen? Ik heb eigenlijk nauwelijks last gehad van bandenpijn, alleen in het begon een enkele keer bij het opstaan van de wc vooral ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |