abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70477740
net even met de VK gebeld, en strepsils mogen Straks thuis er maar gelijk eentje nemen hopelijk helpt dat tegen de keelpijn.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 14:12:02 #227
5428 crew  miss_sly
pi_70477874
Duchess, dat is echt goed nieuws
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 juni 2009 @ 14:13:35 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70477926
pfff, nu zit ik dus weer op funda te koekeloeren
IK WIL OOK!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70477951
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70478060
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Duch, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

Dat met dat je aan de hartslag snel heid kan 'horen' of je een jongen of een meisje krijgt, dat is toch een bakerspraatje of niet? Ik geloof er niet zoveel in. En om hoeveel slagen zou dat gaan dan?
Nee volgens mij kunnen ze het wel horen bij sommige. Hier dcht ik eerst ook een meisje. Met de angelsound was de hartrslag van deze veel sneller dan van de oudste. Dus ik was ervan overtuigd dat het ook een ander geslacht was.

Maar vorige week bij de vlos met het hartje luisteren zei ze: Het word echt wel een jochie hoor. Heeft ty[ische jongensbillen en de hartslag van een jongen. Dus het zal wel kunnen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70478118
Vlindur dat is echt een bakerpraatje hoor

Martine beterschap!

Miss

@ Poppedein: Ja in onze eigen woonplaats, niet eens zo ver vandaan waar we nu wonen

Rocka wil je ook een ander stulpje? Dat verbouwen is niet echt op een gelukkig tijdstip Hadden jullie er zelf geen/weinig inspraak in? Nou je in ieder geval beter voor als na de bevalling lijkt mij. En moeten de buren ook mee-verbouwen? Hopelijk doen zij het dan ook voor jouw bevalling
Succes iig, je krijgt er natuurlijk wel een mooiere/betere woning voor terug
#geen
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:28 #232
190853 RockabeIIa
pi_70478144
vlindut, over het algemeen kloppen de hartjes van meisjes sneller dan die van jongens. Dat is geen bakerpraatje. Maar je kan ook een snelle jongen hebben he Zoals ik
pi_70478217
DuchessX een heel nieuw nieuwbouwhoekhuis volgend jaar. Wat super!
Wel weer een heel project, maar het zal de moeite ongetwijfeld dubbel en dwars waard zijn. En het uitzoeken van een keuken, badkamertegels, nieuwe vloer etc etc is hartstikke leuk Gefeliciteerd, ook aan Juup
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef bixister het volgende:
Xenia. fijn dat jullie gepraat hebben. hoe kijkt hij er nu tegenaan? of is dat nog niet zo ter tafel geweest.
Niet specifiek. Ik ben nog te bang iets te forceren. Maar hij is wel echt aan het bijdraaien en ik had bijna het idee dat hij het ook leuk begint te vinden. Kleine dingetjes, hij filosofeert of ze zijn ogen of mijn ogen zal hebben, hoopt op mijn neus en denkt mee over de naam enzo. En hij maakt zich druk of alles in huis wel veilig is straks. Kleine dingetjes misschien, maar ik put er hoop uit en dat voelt al zoveel fijner dan de wanhoop van de afgelopen tijd

Rocka, dat is al een hele klus als je niet zwanger bent... En dan ook nog in de zomer... Ik hoop dat het snel zal gaan en mee zal vallen. Lijkt me niet makkelijk voor je.
pi_70478224
Als ik jullie zo hoor kan het alle kanten op. Snelle jongens hihi.

Ik wacht gewoon af tot 13 augustus, dan kunnen we zien wat er in mij groeit
  maandag 29 juni 2009 @ 14:21:56 #235
190853 RockabeIIa
pi_70478243
Duchess, het is wel de bedoeling dat we hier weg gaan op den duur (eerlijk gezegd wilden we dat al maar aangezien ons huis enorm in waarde gaat stijgen door die sanering zou het echt geld weggooien zijn en aangezien we toch nog niet goed weten waar we dan wel heen willen zijn we maar gebleven... )
Verder geen inspraak, We wisten ook helemaal niet wanneer vorig jaar en anders had ik gevraagd het voor de bouwvak te doen. De hele straat is hier aan de beurt (en ws wij als allereersten). Alles moet af voor het eind van het jaar dus dan liever voor detijd als na de bevalling.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:24:06 #236
190853 RockabeIIa
pi_70478306
Oja, en hoogzwanger kan ik vast nog wel ergens logeren met peuteroonie, maar pas bevallen is dat toch al anders
pi_70478396
bij de vorige zwangerschap heeft mijn vk een gokje gewaagd, op basis van de hartslag. Wel erbij verteld dat het een soort bakerpraatje was. Maar het klopte wel!

Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering

JeetjeJom, wat mooi dat Jorja is geboren, gefeliciteerd met haar!

Poppedein, interessante mijlpaal! Scheelt weer een heel stuk!
En dat zwembad van jou klinkt ernstig fijn!

Duchess, mooi ja, dat jullie ingeloot zijn! Gefeliciteerd zeg! Leuk hoor, nieuwbouw, hebben wij hier ook. Lekker zelf alles uitzoeken enzo. Heerlijk alles naar je eigen smaak...

Davinia, dat is balen joh dat je zo'n last hebt van je bekken, nu al.... Had je dat bij Eli toen ook zo erg? En bleef dat de hele zwangerschap?

Miss Sly, ik hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt....het komt allemaal goed.

Zometeen naar de vk! Hoera, even weer ons kleintje horen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 juni 2009 @ 14:28:55 #238
190853 RockabeIIa
pi_70478479
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinkt Ik denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
pi_70478573
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Jongensbillen???? Vraag me ook wel af in welk opzicht een jongens-babybil verschilt van de meisjesuitvoering
Volgens de vlos hebben jongens meer puntige billen Ik dacht ook dat alle kontjes hetzelfde voelde.
Liefde
pi_70478760
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, een zwembad dat ernstig fijn klinkt Ik denk dat we met zijn allen naar Poppedein's tuin moeten!
Heb je zelf al enig idee wat het dit keer gaat worden Karin?
Succes straks!
Of naar de mijne Feestje in m'n zwembad

Duchess, gaaf!

Xenia Fijn, zulke genietdagen. Ik hoop met je mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70478959
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Of naar de mijne Feestje in m'n zwembad
Oh, wat gaaf een zwembad! Wat heerlijk met dit weer!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:44:17 #242
190853 RockabeIIa
pi_70479050
ons badje is wel 1.19m doorsnee incl rand dus B kan er net languit in liggen
Ik heb wel grotere maar deze is zo lekker makkelijk weg te ruimen savonds en met vullen ben je er zo klaar mee
(lam mens dat ik er ben )
pi_70479157
Ik heb een een sloot achter huis, telt dat ook als zwembad?

Nu met foto
  maandag 29 juni 2009 @ 14:49:36 #244
190853 RockabeIIa
pi_70479246
zwangeren-meet bij Vlindur!
<mental image> Allemaal bollo's daar in de plomp
pi_70479326
Kom maar langs Maar no way dat ik daar die sloot in ga Dat vind ik eng hoor
pi_70479554
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Kom maar langs Maar no way dat ik daar die sloot in ga Dat vind ik eng hoor
Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Liefde
pi_70479609
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Allemaal luchtbedjes en beentje en voetjes in het water
Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
pi_70480060
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Er zwemmen vissen in hoor! Ik laat me niet behappen door die enge beesten, Ik ga wel foto's maken op het terras, gaan jullie maar lekker poedelen
Als je naar een recreatieplas gaat zwemmen ook wel vissen
Liefde
  maandag 29 juni 2009 @ 15:14:08 #249
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70480145
Duchess, fijn van je huis!

lekker bij vlindur in de achtertuin badderen! Jeej!

karin, ja, ik zat bij de zwschap van eli al met 16wk bij de fysio, tot het eind. (40w6d laatste keer)

ben nu thuis. t ging te vast zitten en staan hielp niet en zitten al helemaal niet.
in de auto kreeg ik me toch een pijn in mn schaambeen! niet normaal! hoort dat bij bandenpijn? ik ging echt helemaal stuk!
nu is het weer weg en ben ik weer wat geschopt, dus het zal wel goed zijn, maar ik zat echt te puffenin de auto

miss, als je met jouw termijn een kilo afvalt, kan het net zo goed vocht zijn, he? of wisselende hoeveelheden vruchwater. dat hoeft geen vet en bijbehorende afvalsotffen te zijn en zo...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70480428
Duch, wat een heerlijk vooruitzicht .

Vlindur, die beesten zwemmen harder weg voor jou dan jij voor hen waarschijnlijk...
In mijn vroegere woonplaats had het zwembad gewoon een zandbodem en daar zwommen ook vissen in. Best leuk als je 's morgens als eerste was en dan boven op de glijbaan ging staan en ze allemaal zag zwemmen .

Karin, succes bij de vk. Het was er vrijdag zo benauwd in die wachtkamer... ieks .

Miss_sly, moest je nou vandaag ook naar de dietiste/verpleegkundige?

Pfff bel ik de andere verloskundige hier om kennis te maken voor het geval ik thuis wil bevallen (ik ben er nog helemaal niet uit heb ik ook maar gezegd, maar goed... bij mn oude vk kon je dat gewoon op het moment zelf besluiten zo ongeveer...:{).
Op het formulier staat dat je in week 36 een kennismakingsafspraak krijgt (ik kreeg het pas afgelopen vrijdag mee)... kan ik er over 2 weken terecht...(dan ben ik 37+4) met een beetje mazzel/pech ben ik dan gewoon al aan het bevallen...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')