Dusniet krijg ik pas over 6 maanden als ik in vaste dienst kom. En btw, heb zelfs al vandaag op mn eerste dag al wat verkocht, plus, targets zijn voor iedereen bij elkaar, er zijn geen persoonlijke targets.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS ik hoop dat je weet waar je aan begint. Je krijgt in de KPN winkel targets(aantal verkopen halen), vooral in de eerste maand. wanneer je deze targets niet haalt word je er als nog uitgeflikkerd! daarom is het verloop van werknemers zo groot bij dit soort winkels. maar laat het de pret niet drukken...
Dat maakt niet uit, ik heb een vaste baanquote:
??quote:
Heel redelijk op me 18e hoor, heb in de zoektocht ook meerde baantjes voor 4 euro per uur (minimumloon) geweigerdquote:
Euh jah een vaste baan voor 6 maanden he vriendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik heb een vaste baan![]()
![]()
![]()
Al werk ik voor al qaida, zal me een worst wezen
Tering...werkelijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel redelijk op me 18e hoor, heb in de zoektocht ook meerde baantjes voor 4 euro per uur (minimumloon) geweigerd
Echt, 4,03 euro per uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tering...werkelijk?
Op eens snap ik waarom er zoveel criminele jongeren zijn...Heel logisch zelfs.
Alleen jijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Tof.
Krijgen wij nu allemaal korting?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Nee iedereen die morgen zegt dat hij van fok is, krijgt namens mij 25% korting bovenop de landelijke kortingactie![]()
Echt waar
Die quote ik even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die niet van fok is ook btw![]()
Goh, het is een landelijke actie, je krijgt 25% korting als het 25 graden word. Iedereen dus.quote:
Nu al beginnen met verkooppraat...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die niet van fok is ook btw![]()
(als het morgen 25 graden word)
Zo waarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:28 schreef Appletree het volgende:
Nu hoef je niet meer elke dag je goedkope pasta te eten.Dus gefeliciteerd.
Tja je hebt het of je hebt het niet hequote:
Begint met 20-25 uur per week, gaat meer worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:44 schreef BoerBert het volgende:
8 euro op die leeftijd is lekker hoor. Hoeveel uur per dag/week maak je nu?
Leuk dit soort reactiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:26 schreef shadowflash het volgende:
Nice , heel netjes hoor![]()
jij mag blij zijn.
wow mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
Proficiat. Ik verdiende 13EUR/u op mijn 18.
Wat is dan nou ook weer een EURquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
dus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
Protip: wil je meer verdienen en zie je er jong uit, dan kan je altijd nog proberen jezelf te prostitueren in het lokale park, of eventueel je organen te verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Semisane het volgende:
8 euro per uur...![]()
![]()
![]()
Nou...gefeliciteerd dan maar hoor.
Dusniet krijg ik pas over 6 maanden als ik in vaste dienst kom. En btw, heb zelfs al vandaag op mn eerste dag al wat verkocht, plus, targets zijn voor iedereen bij elkaar, er zijn geen persoonlijke targets.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS ik hoop dat je weet waar je aan begint. Je krijgt in de KPN winkel targets(aantal verkopen halen), vooral in de eerste maand. wanneer je deze targets niet haalt word je er als nog uitgeflikkerd! daarom is het verloop van werknemers zo groot bij dit soort winkels. maar laat het de pret niet drukken...
Weinigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Eugene_Van_Leemhuyzen het volgende:
Ewa regel baantje voor mij oke hagob?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef delano.888 het volgende:
Ben vandaag, net gehoord (een week nadat ik geslaagd ben voor mijn diploma) aangenomen bij een KPN winkel voor 8 euro netto per uur (ben 18) en ben als enige uit 5 aangenomen die ze gesproken hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo blij![]()
![]()
![]()
Ja ik weet het, onzintopic, maar dat mag dus hier blijkt uit:
Niet blij mogen zijn op fok :(
Blijheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Update na 1e dag:
[..]
Dusniet krijg ik pas over 6 maanden als ik in vaste dienst kom. En btw, heb zelfs al vandaag op mn eerste dag al wat verkocht, plus, targets zijn voor iedereen bij elkaar, er zijn geen persoonlijke targets.
Verder nu even wat ik echt wil zeggen:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Wat een geweldige eerste dag:
-Alleen maar aardige mensen gesproken.
-Alle collega's zijn echt top![]()
-Loon is niet 8 euro rond maar 9 euro 20 netto.
-Ga 25 uur per week werken (5 dagen van 12 tot 5).
-Krijg reisgeld terug.
-Krijg 150% op zaterdag.
-Het is gewoon zon geweldig en vrolijk leuk baantje, ben echt zo happy![]()
![]()
![]()
Waar woon je? We kunnen best extra mensen gebruiken dan heb ik makkelijker vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:44 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ewa regel baantje voor mij oke hagob?
verwachte reacties:
mensen die OP quoten![]()
Neehoor, jij ookquote:
+die 30% korting van jou hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, jij ook![]()
Maar zou even wachten tot het een keer 30 graden is, krijg je 30% korting
Ook goed, krijg je wel alleen korting van mij en niet van de winkel hequote:
Ik wil nou toch graag ooit eens weten of jij nou man of vrouw bent eigenlijkquote:
ik heb toch een profielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil nou toch graag ooit eens weten of jij nou man of vrouw bent eigenlijk
Ja, maar:quote:
"e:geslacht: Vrouw

murpquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
&
[ afbeelding ]
Maakt het voor mij alleen maar onduidelijker
als mod lieg je nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, maar:
[..]
&
[ afbeelding ]
Maakt het voor mij alleen maar onduidelijker
quote:geslacht: Vrouw
En die foto is???quote:
Ik hoop toch echt dat jij niet diegene op de foto bent dan als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef murp het volgende:
[..]
IK BEN TOCH EEN VROUW, WAT LUL JE NOU...
jij denkt toch niet dat dit topic lang openblijft door al het SC?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat jij niet diegene op de foto bent dan als je een vrouw bent
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef murp het volgende:
[..]
jij denkt toch niet dat dit topic lang openblijft door al het SC?![]()
en waarom zou ik liegen over de foto? wat is daarmee?
start een onderzoek en hou me op de hoogtequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor
Ok, foto is een man, jou geslacht is een vrouw, klopt gewoon niet, ik wil graag weten wie je nou echt bent
Zo weer naar me werk btw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |