Ja, want het is natuurlijk onmogelijk dat mensen echt iets voor elkaar voelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef longinus het volgende:
Omg, de snelle weg naar een verblijfsvergunning, lekker laten wachten die gast, en hou werk en prive gescheiden.
Het is heel goed mogelijk dat je ware gevoelens hebt, kan ook dat het door intensief contact in het verleden een bevlieging is. beter is het om het eerst met haar huidige vriend uit te zoeken voor je gaat avonturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk onmogelijk dat mensen echt iets voor elkaar voelen..
Is dat niet juist wat het is, dat je nog nooit wat met hem hebt gedaan waardoor juist die spanning ontstaat die je opgewonden maakt? Hoe ging dat bij je huidige vriend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Badara het volgende:
Dit heb ik bij die ander dus wel... terwijl ik daar nog nooit ook maar iets mee gedaan heb! .
Dit is t m dus... Je lichaam is verder aan t kijken en dat is verwarrend... Hebben jullie al een paar speeltjes geprobeerd? Een standaard vibo terwijl je aan t seksen bent is een hele fijne toevoeging... Wellicht voel je je anders als je wat meer genot krijgt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Badara het volgende:
Hierdoor snap ik nog minder waarom ik dan niet opgewonden van hem raak. Dit heb ik bij die ander dus wel... terwijl ik daar nog nooit ook maar iets mee gedaan heb! Hier raak ik van in de war.
Ik weet niet of jullie nog meer gerichte informatie nodig hebben. Zo ja; vraag gerust.
Als dat zo was had ik er echt geen 1.5 jaar mee rond gelopen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Re het volgende:
gras, groener, overkant...
gewoon die 7 jaar wegflikkeren, makkelijk zat, blijkbaar is je huidige sexleven alleen genoeg om lekker over te stappen
je kan altijd nog je baan opzeggen natuurlijk als je met je client ervantussen gaat...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef Badara het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik er echt geen 1.5 jaar mee rond gelopen...
Ook dit. Je moet je cliënt overdragen aan een ander. Sowieso als je eerst je relatie een kans wilt geven... Je zult hem misschien missen en het doet waarschijnlijk pijn, maar het is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:17 schreef N.icka het volgende:
Lekkere casemanager ben jij . Elke hulpverlener weet dat als je gevoelens voor een client krijgt je deze dircet moet overdragen aan een collega
Dit kan je je baan kosten
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:17 schreef N.icka het volgende:
Lekkere casemanager ben jij . Elke hulpverlener weet dat als je gevoelens voor een client krijgt je deze dircet moet overdragen aan een collega
Dit kan je je baan kosten
Maar dan heb je niet dat gesprek met hem. En anders vraag je of je overgeplaatst mag worden;quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Badara het volgende:
Wat betreft dat casemanagen; als casemanager heb ik absoluut geen intensief contact met de cliënt!
Ik heb hooguit 1 keer per kwartaal een kort gesprekje met ze. Ik 'manage' alleen de zorg en huisvesting (zorgen dat ze op de goede plek terecht komen, bij de juiste begeleiding)
Niemand draagt bij ons over vanwege het minimale contact dat je met de mensen hebt.
Wanneer deze cliënt onder de supervisie van mijn collega zou staan, zou ik hem evenveel zien als nu.
dus gebaseerd op een kort gesprekje van een paar minuten per kwartaal zit je nu te denken om er eens flink overheen te gaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Badara het volgende:
Wat betreft dat casemanagen; als casemanager heb ik absoluut geen intensief contact met de cliënt!
Ik heb hooguit 1 keer per kwartaal een kort gesprekje met ze. Ik 'manage' alleen de zorg en huisvesting (zorgen dat ze op de goede plek terecht komen, bij de juiste begeleiding)
Niemand draagt bij ons over vanwege het minimale contact dat je met de mensen hebt.
Wanneer deze cliënt onder de supervisie van mijn collega zou staan, zou ik hem evenveel zien als nu.
Ja TS, praat je verder noooooit met 'de andere man'?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus gebaseerd op een kort gesprekje van een paar minuten per kwartaal zit je nu te denken om er eens flink overheen te gaan?
Wel of geen intensief contact is niet de maatstaf. Jouw gevoelens zijn de maatstaf. Je gaat hier over grenzen heen en dat mag je niet als hulpverlenerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Badara het volgende:
Tuurlijk niet. Ik kom hem veel op straat tegen! Dat is het probleem nou juist...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus gebaseerd op een kort gesprekje van een paar minuten per kwartaal zit je nu te denken om er eens flink overheen te gaan?
Je weet natuurlijk zelf wel dat je dit allang had moeten aankaarten bij je leidinggevende, en niet na anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef Badara het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik kom hem veel op straat tegen! Dat is het probleem nou juist...
Misschien moet ik inderdaad maar vragen om overplaatsing naar een andere locatie... dat is misschien wel het beste, aangezien ontlopen vrijwel onmogelijk is.
Ik draai het even om: zet die 7 jaar liefde af tegen de 82,3 - 26 = 66,3 jaar zonder goede seks in haar leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Re het volgende:
gras, groener, overkant...
gewoon die 7 jaar wegflikkeren, makkelijk zat, blijkbaar is je huidige sexleven alleen genoeg om lekker over te stappen
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar als ik verliefd word op een ander, dan is er iets niet goed in mijn relatie.
TS voelt niets voor haar vriend in de erotische zin desch woordsch, dus dan kan die vriend zijn best doen wat hij wil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Flashwin het volgende:
Wat doet je vriend precies fout in bed dan? Is hij klein geschapen ofzo? Ben serieus benieuwd...
Persoonlijk ben ik meer het type dat wel dr best wil doen zeg maar. Ook al ben ik niet 100% gelukkig... of eigenlijk... ik ben wél gelukkig met hem... alleen seksueel gezien niet. Ik vind het lastig om de afweging te maken tussen ons seksleven en de rest van de relatie zeg maar. Een relatie draait tenslotte niet om alleen sex. Maar ik mis het wel een beetje....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef juliana het volgende:
Als je niet 100% gelukkig bent, wegwezen, hoe lullig het ook klinkt. Het leven is te kort, dat is de afgelopen dagen weer gebleken.
Aiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Badara het volgende:
Mijzelf lukt het wel, en in vorige relaties lukte het ook prima, ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Ik ga me onwillekeurig toch beelden vormen, hoe dat er dan aan toe moet gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Badara het volgende:
hij is gewoon nogal klungelig, lomp en onhandig in bed. :\
Maar ik neem aan dat je nog niet hebt ondervonden of die andere wél goed in bed is, dus dat blijft een gok.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Badara het volgende:
Mijn vriend kan mij inderdaad geen orgasme bezorgen. (en dat heeft hij al op alle manieren geprobeerd zeg maar)
Mijzelf lukt het wel, en in vorige relaties lukte het ook prima, ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Mijn vriend is niet klein geschapen... hij is gewoon nogal klungelig, lomp en onhandig in bed. :\
Ook niet echt nee. De eerste keer vond ik eigenlijk al niet zo'n succes... maar ik dacht 'dat leer ik m wel'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
AiIs meestal wel het teken dat het iets is dat tussen jullie speelt (of juist niet). Heb je aan het begin van je relatie wel seksuele spanning gehad?
Ah, echte hardcore sex dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Badara het volgende:
Garisson; nou ja inderdaad... krijg je bijvoorbeeld ineens een elleboog in je gezicht of een voorhoofdbotsing en dergelijke... afzetten met je elleboog in iemand zijn dij-vlees is ook niet erg prettig etc.
Wow da's wel wat anders dan nét even naast de clit of je oor die getongd wordt door gebrek aan lichtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Badara het volgende:
[..]
Ook niet echt nee. De eerste keer vond ik eigenlijk al niet zo'n succes... maar ik dacht 'dat leer ik m wel'.
Maar na 7 jaar gaat het nog niet beter, ondanks dat hij heel erg zijn best doet / en heeft gedaan.
Garisson; nou ja inderdaad... krijg je bijvoorbeeld ineens een elleboog in je gezicht of een voorhoofdbotsing en dergelijke... afzetten met je elleboog in iemand zijn dij-vlees is ook niet erg prettig etc.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Je kunt ook gewoon sekstherapie gaan volgen, wat al meerdere keren is geopperd.
Maar daar blijk je niet aan te willen. Stiekem wil je toch een andere vent batsen?
Ik heb alles gelezen en ik kan het nergens vinden hoor. Ik lees alleen maar dat je vriend zo klungelig is en dat je er met hem over gepraat hebt, maar verder zie ik je op geen een reactie ingaan waar het woord sekstherapie in voorkomt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Badara het volgende:
Wat is dit nou weer voor lullig en kleinerend gedoe.
Als je beter had gelezen had je al lang gezien dat ik sekstherapie juist een GOED idee vond.
Lees even als je wilt reageren....
Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was. Sekstherapie kan wel helpen denk ik, maar de kans dat het vanaf dan geweldig wordt is niet bijster groot.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef Revolverheld het volgende:
Ik geloof niet dat sekstherapie echt gaat helpen.
De seks kan er vast beter door worden, maar dan vooral in technisch opzicht, en dus NIET wat de chemie betreft. Chemie = seksMet de ene persoon heb je die lust/geilheid meteen, met de andere persoon wordt het nooit wat.
Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:12 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was.
Ik ken een stel dat seksles (het bestaatquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:02 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |