abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70400950
Beste mensen,

Ik zit met een levensgroot probleem. (in mijn ogen dan)
Ik voel mij echt volledig klem gezet en weet écht NIET meer wat ik moet doen.
Als jullie mijn verhaal zouden willen lezen en een reactie zouden willen plaatsen zou ik dat zeer op prijs stellen; ik heb echt behoefte aan een objectieve kijk van buitenaf.

Sinds 5 jaar werk ik als casemanager op een AZC. Tevens ben ik alweer 7 jaar samen met mijn vriend, hebben we samen een huis etc. (geen kinderen) Onze relatie is eigenlijk erg goed. We houden veel van elkaar en ik heb veel voor hem over, ben ontzettend gek op hem. Het enige wat niet zo goed gaat in onze relatie (wat ik kan bedenken) is ons sexleven. Dat is het eigenlijk nooit echt geweest... het klikt tussen ons tussen de lakens zeg maar 'wat minder'. Verder zijn we echt maatjes en doen we alles voor en met elkaar.

Nu is het zo dat ik sinds 2 jaar een cliënt begeleid die uit Guinee afkomstig is. Deze jongen doet iets raars met mij. Van hem raak ik wel heel erg opgewonden bijvoorbeeld. Tussen ons klikt het verder ook erg goed. Begrijp me niet verkeerd; ik heb nog nooit iets met deze jongen gedaan o.i.d., zo ben ik absoluut niet en dat zou ik gewoon echt niet doen. De afgelopen weken zijn alleen mijn gevoelens voor deze jongen steeds verder toegenomen en ik zit nu echt op een punt dat ik kan zeggen dat ik verliefd op hem ben. Dit vind ik vreselijk.. ik wil mijn vriend niet kwijt en wil hem al helemaal geen pijn doen; ik HOU van hem, en dat is ten slotte een gevoel dat veel meer waard is?

De gevoelens zijn overigens wederzijds... deze jongen heeft anderhalf jaar geleden al aangegeven dat hij mij wel zag zitten. Toen kon ik me daar nog makkelijk overheen zetten en heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat hij niets van mij hoefde te verwachten. Echter, vorige week zei een andere bewoner tegen mij dat deze jongen voorbereidingen aan het treffen was om mij de liefde te verklaren, omdat hij zich na al die tijd nog steeds niet over mij heen had kunnen zetten en ik zijn ware ben. Hij had gezegd dat hij alleen mij wilde en anders niemand. Hij zou voor eeuwig op mij wachten. Volgens die andere bewoner klopt het inderdaad dat hij het al anderhalf jaar over mij heeft en dit altijd al roept.

Gisteren was het dan zo ver. Cliënt bracht mij een soort serenade en een roos en vertelde over zijn gevoelens voor mij. De tranen liepen hem over de wangen. Ik heb nogmaals uitgelegd dat hij niets van mij hoeft te verwachten maar hij zei dat hij voor eeuwig op me zal wachten. Dit heeft mij erg in de war gemaakt... ik vond het erg moeilijk want de gevoelens zijn wel degelijk wederzijds.
Ik kan voor mijzelf maar niet bepalen wat er aan de hand is. Een opvlieging is het niet echt, ik voel ook al langer voor hem... maar is het wel liefde? Of is het meer lust? Zoek ik bij hem iets wat ik bij mijn vriend niet kan vinden? (sex dus... het opgewonden raken van iemand) Ik ben volledig uit het veld geslagen en weet niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Ik ben bang dat als ik hem vaker zie, ik een misstap zal begaan en dat wil ik koste wat kost voorkomen... ik hou echt vreselijk veel van mijn vriend.
Moet ik dit met mijn vriend bespreken? Of juist niet?
Hoe laat ik die vlinders en lustgevoelens zo snel mogelijk kwijt?

Ik heb echt raad nodig!!!!!!
pi_70401034
Omg, de snelle weg naar een verblijfsvergunning, lekker laten wachten die gast, en hou werk en prive gescheiden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_70401086
Oh sorry, dat ben ik vergeten te vertellen.
Deze jongen heeft al een verblijfsvergunning.
Hij is op dit moment bezig met het zoeken naar een huisje en werk.
(dus waarschijnlijk verhuist hij wel binnen nu en een half jaar...)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:53:06 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_70401131
Tja, da's een keuze tussen kiezen voor praktisch (vriend) en je gevoel (de andere jongen).

Als je niet echt goed met je huidige vriend overweg zou kunnen, zou ik zeggen, ga er voor. Maar nu je al iets goeds hebt zou ik er maar voorzichtig mee zijn.
Hoewel, het is ook niet echt een opvlieging als het zo lang duurt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:53:34 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_70401141
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef longinus het volgende:
Omg, de snelle weg naar een verblijfsvergunning, lekker laten wachten die gast, en hou werk en prive gescheiden.
Ja, want het is natuurlijk onmogelijk dat mensen echt iets voor elkaar voelen. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_70401191
Voor een serieus advies zul je wel wat meer over je huidige situatie met je vriend moeten schetsen denk ik.
Haai
pi_70401280
Zeg, als de sexleven van jou en je partner niet naar behoren is... Hebben jullie hierover wel gepraat? Als je erg veel van je partner houdt, is bijvoorbeeld sekstherapie niet iets voor jullie? Sorry maar ik vind het zeer jammer als je die huidige relatie gaat verbreken voor een crush..
pi_70401317
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, want het is natuurlijk onmogelijk dat mensen echt iets voor elkaar voelen. .
Het is heel goed mogelijk dat je ware gevoelens hebt, kan ook dat het door intensief contact in het verleden een bevlieging is. beter is het om het eerst met haar huidige vriend uit te zoeken voor je gaat avonturen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:04:19 #9
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_70401477
Je seksleven met je huidige vriend is het probleem... Als je lang niet aan je trekken komt gaat je lichaam alvast verder kijken... Dit kan psychisch wel een klap zijn en heel verwarrend zijn want ook al wil je dat het anders is, je kan je gevoelens niet zomaar negeren...

Maar je zal in je leven wel meer mensen tegen komen die iets doen tintelen... Je moet er niet meteen van uitgaan dat dat dan ineens DE ware is, want zo zullen er wel meer zijn, zeker als je seksueel tekort gedaan wordt door je huidige partner... En seksuele aantrekkingskracht betekent ook niet dat het voor de rest klikt, je werkt in een AZC, dus je weet zelf HEEL goed dat er enorme culturele verschillen zijn die het lastig maken om langdurig bij zo iemand te blijven...

Ik weet niet wat jullie (jij en je huidige partner) geprobeerd hebben om het vuur aan te wakkeren, maar als het niet meer gaat en jullie breken, zou ik niet meteen van schoenen wisselen omdat dan je verwarring waarschijnlijk alleen maar groter is en je geen tijd hebt om alles te verwerken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_70401483
Hoe oud zijn jullie 2 en de persoon waar je een 'mogelijke' crush op hebt?

Hebben jij en je vriend weleens gepraat over jullie sexleven?
I pwn u!
pi_70401508
Bedankt voor de reacties tot nu toe, dit doet me erg goed dat jullie zo fijn meedenken.

Desgevraagd zal ik wat meer informatie geven over mijn huidige relatie.
Ik ben zelf 26 en heb een vriend van 28 jaar, we zijn 7 jaar samen. De crush is ook 26 jaar.
We hebben een riant koophuis. Mijn vriend heeft een eigen drukbedrijfje waar hij 6 dagen per week, 10 uur per dag mee bezig is. Hij is veel van huis en ik zit door mijn baan (van 24 uur) dus veel alleen thuis.
Het gehele huishouden komt op mij neer. Voor de gezelligheid en mijn affiniteit met dieren hebben we 2 honden en 3 katten waar ik veel tijd en energie in steek.
Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend buiten zijn zaak om veel tijd aan mij besteed. We doen veel leuke dingen samen, gaan 3 keer per jaar op vakantie en we hebben het zeer goed samen.
We kunnen goed praten, knuffelen veel en zijn echt geïnteresseerd in elkaar.
Over ons sexleven hebben we ook veel gepraat, hij weet ervan maar ik weet niet wat ik kan doen om meer zin te krijgen. Het is ook niet zo dat ik mijn vriend niet aantrekkelijk vind, integendeel, ik vind hem erg knap. Hierdoor snap ik nog minder waarom ik dan niet opgewonden van hem raak. Dit heb ik bij die ander dus wel... terwijl ik daar nog nooit ook maar iets mee gedaan heb! Hier raak ik van in de war.
Ik weet niet of jullie nog meer gerichte informatie nodig hebben. Zo ja; vraag gerust.
pi_70401567
Hmja, je zegt zelf al dat de relatie met je vriend veel belangrijker is dan die andere jongen (houden van - verliefdheid). Als je echt niet bij je huidige vriend weg wilt (en daar ook niet echt een reden voor is, afgezien van het sexleven) dan zou ik zeggen, stop het contact met die jongen van je werk. Hoe moeilijk dat ook kan zijn, voor jou en voor hem. Maar wil je echt een goede, lange relatie waar je echt van houdt en waar geen grote problemen zijn opgeven voor zoiets onzekers?

Ik heb makkelijk praten, niet in deze situatie zittende..

Edit:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Badara het volgende:
Dit heb ik bij die ander dus wel... terwijl ik daar nog nooit ook maar iets mee gedaan heb! .
Is dat niet juist wat het is, dat je nog nooit wat met hem hebt gedaan waardoor juist die spanning ontstaat die je opgewonden maakt? Hoe ging dat bij je huidige vriend?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:08:11 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70401574
gras, groener, overkant...

gewoon die 7 jaar wegflikkeren, makkelijk zat, blijkbaar is je huidige sexleven alleen genoeg om lekker over te stappen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:10:15 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_70401631
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Badara het volgende:
Hierdoor snap ik nog minder waarom ik dan niet opgewonden van hem raak. Dit heb ik bij die ander dus wel... terwijl ik daar nog nooit ook maar iets mee gedaan heb! Hier raak ik van in de war.
Ik weet niet of jullie nog meer gerichte informatie nodig hebben. Zo ja; vraag gerust.
Dit is t m dus... Je lichaam is verder aan t kijken en dat is verwarrend... Hebben jullie al een paar speeltjes geprobeerd? Een standaard vibo terwijl je aan t seksen bent is een hele fijne toevoeging... Wellicht voel je je anders als je wat meer genot krijgt...

Nog even een toevoeging.. seks heb je met zn tweeen en dit ligt niet alleen aan jou... Ik kan me heel goed voorstellen dat t seksueel niet klikt en dat een groot probleem is... Ik zou niet bij iemand blijven waarbij ik geen seksueel genot krijg... Maar ik zou wel alles proberen omdat bij mijn partner te krijgen en dan pas verder kijken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_70401692
Market_Garden; dankjewel. Ik schrik er zelf ook heel erg van... zo ben ik helemaal niet! Ik herken me zelf niet meer, dat is frustrerend. Voor mij staat zo goed als vast dat ik bij mijn huidige vriend blijf. Ik wil alleen van die gevoelens voor die ander af, en dat lukt dus steeds niet! Ik denk zowat de hele dag aan hem, en dat dus al geruime tijd. Ik wil hem uit mijn hoofd hebben, maar dit lukt gewoon niet en ik word er gek van. Op mijn werk kom ik hem vaak tegen, want hij loopt daar ook gewoon over straat. Vaak zeg ik dan alleen 'hoi' en loop ik snel door. Ik probeer hem echt zoveel mogelijk te vermijden maar als ik 'm dan weer in de ogen kijk dan ben ik zo weer een paar weken 'weg'.
pi_70401744
Flip; tnx. Ik denk inderdaad dat dat het grootste probleem is. Niet lullig bedoeld, maar mijn vriend is gewoon geen ster in bed. Hij doet erg zijn best, echt waar, hij wil alles voor me doen... maar op één of andere manier is hij gewoon altijd maar een beetje aan het klungelen. Talloze keren heb ik hem uitgelegd hoe ik het fijn vind en dit probeerd hij dan ook echt... maar als hij het doet vind ik het gewoon niet lekker.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:15:14 #17
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70401765
Kan het zijn dat je je vriend meer als je beste vriend ziet? Ieder stel gaat wel door een tijd van wat mindere seks of dat het niet echt klikt in bed, maar je moet hier wel actief wat aan doen wil je je relatie uit de zone 'maatjes' houden. Goede 'maatjes' zijn met je partner is goed, maar je moet ook lovers zijn wil je je relatie behoeden voor iets wat jou nu overkomen is.

Misschien kun je jezelf afvragen in welke mate je het er voor over hebt actief aan je seksleven te gaan werken met je vriend. Ik weet niet precies hoe goed jullie relatie is, maar misschien helpt het ook hem op te biechten waar je doorheen gaat, maar dat is een keuze die je zelf moet maken met het oog op hoe je vriend reageert en wat het met jullie zal doen. Ga in sekstherapie, ga nieuwe dingen proberen. Heb je dat al gedaan of heb je het er niet meer voor over, tja... Ik denk wel dat als je niets doet aan je relatie nu en je die andere jongen afwijst, je altijd zal zitten met het 'had ik nou maar...' verhaal. Ik denk ook dat als je meteen voor die ander kiest, je misschien spijt krijgt omdat je die jongen verder niet ontzettend goed kent.

Ik stem dus voor aan je relatie werken, alles op alles zetten. Werkt dat niet, dan liggen je gevoelens duidelijk ergens anders...
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70401775
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Re het volgende:

gewoon die 7 jaar wegflikkeren, makkelijk zat, blijkbaar is je huidige sexleven alleen genoeg om lekker over te stappen
Als dat zo was had ik er echt geen 1.5 jaar mee rond gelopen...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:17:16 #19
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70401817
Lekkere casemanager ben jij . Elke hulpverlener weet dat als je gevoelens voor een client krijgt je deze dircet moet overdragen aan een collega

Dit kan je je baan kosten
pi_70401822
Het is niet professioneel om iemand te begeleiden waar je andere gevoelens voor hebt. Deze begeleiding had je al langer geleden moeten stoppen. Stop de bemoeienis met die persoon alsnog en kijk over een half jaar eens terug of je nog steeds zo over hem denkt.
Het is altijd onhandig om je relatie te bezien in het licht van een andere "liefde". Is je huidige relatie zo dat je er uit moet stappen doe dat dan en als die zo is dat je die moet koesteren blijf dan. Doe dit los van hoe opwindend je anderen vind.
Praten alleen helpt niet. Er is iets dat je wel opwindend vind aan de ander en niet aan je vriend. Ga eens op zoek in jezelf wat dat is. Misschien is dat alsnog in je huidige relatie te brengen.
succes
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_70401846
CatTank;
Ik ga dat ook zeker doen; alles op alles zetten!
Je hebt gelijk, ik moet zelf óók actiever met onze relatie bezig met betrekking tot sex. Misschien is therapie niet zo'n heel slecht idee in dat opzicht...
Ik heb mijn vriend wel verteld dat ik iemand op het werk aantrekkelijk vind, maar daar heb ik het bij gehouden... misschien is het inderdaad goed om deze gevoelens met mijn vriend te delen. Ik denk namelijk dat hij er wel relatief goed op zal reageren... wij kunnen vrijwel over alles open praten.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:19:36 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70401881
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef Badara het volgende:

[..]

Als dat zo was had ik er echt geen 1.5 jaar mee rond gelopen...
je kan altijd nog je baan opzeggen natuurlijk als je met je client ervantussen gaat...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:20:23 #23
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70401903
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:17 schreef N.icka het volgende:
Lekkere casemanager ben jij . Elke hulpverlener weet dat als je gevoelens voor een client krijgt je deze dircet moet overdragen aan een collega

Ook dit. Je moet je cliënt overdragen aan een ander. Sowieso als je eerst je relatie een kans wilt geven... Je zult hem misschien missen en het doet waarschijnlijk pijn, maar het is wel een goed idee.
Cat_Tank is strong
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:20:33 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_70401910
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:17 schreef N.icka het volgende:

Ja, inderdaad.
Straks relatie weg en baan weg.
pi_70401971
Wat betreft dat casemanagen; als casemanager heb ik absoluut geen intensief contact met de cliënt!
Ik heb hooguit 1 keer per kwartaal een kort gesprekje met ze. Ik 'manage' alleen de zorg en huisvesting (zorgen dat ze op de goede plek terecht komen, bij de juiste begeleiding)
Niemand draagt bij ons over vanwege het minimale contact dat je met de mensen hebt.
Wanneer deze cliënt onder de supervisie van mijn collega zou staan, zou ik hem evenveel zien als nu.
pi_70401972
Zoals je zelf al aangeeft, wil je het liefste bij je vriend blijven. Je hebt over het seksleven gepraat, maar je vriend is gewoon niet zo'n ster in bed.
Als ik jou was, zou ik gewoon in sekstherapie of iets dergelijks gaan. Een relatie is nooit perfect, je moet er aan werken.
En ik zou 7 jaar niet zomaar weggooien als ik jou was.
pi_70402023
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Badara het volgende:
Wat betreft dat casemanagen; als casemanager heb ik absoluut geen intensief contact met de cliënt!
Ik heb hooguit 1 keer per kwartaal een kort gesprekje met ze. Ik 'manage' alleen de zorg en huisvesting (zorgen dat ze op de goede plek terecht komen, bij de juiste begeleiding)
Niemand draagt bij ons over vanwege het minimale contact dat je met de mensen hebt.
Wanneer deze cliënt onder de supervisie van mijn collega zou staan, zou ik hem evenveel zien als nu.
Maar dan heb je niet dat gesprek met hem. En anders vraag je of je overgeplaatst mag worden;
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:24:21 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70402024
Als je niks met die ander wil dan verbreek al het contact met hem voor zover dat kan, ontloop hem.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:24:59 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70402040
quote:
dus gebaseerd op een kort gesprekje van een paar minuten per kwartaal zit je nu te denken om er eens flink overheen te gaan?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:27:00 #30
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70402089
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef Re het volgende:

[..]

dus gebaseerd op een kort gesprekje van een paar minuten per kwartaal zit je nu te denken om er eens flink overheen te gaan?
Ja TS, praat je verder noooooit met 'de andere man'?
Cat_Tank is strong
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:27:01 #31
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70402090
quote:
Wel of geen intensief contact is niet de maatstaf. Jouw gevoelens zijn de maatstaf. Je gaat hier over grenzen heen en dat mag je niet als hulpverlener

En dat weet je best
pi_70402102
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef Re het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik kom hem veel op straat tegen! Dat is het probleem nou juist...

Misschien moet ik inderdaad maar vragen om overplaatsing naar een andere locatie... dat is misschien wel het beste, aangezien ontlopen vrijwel onmogelijk is.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:28:37 #33
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70402127
De hele situatie zegt dat jij iets mist in je relatie.

Dan is het jouw keuze of je dat gemis belangrijk vind.
Dat is een persoonlijke keuze.

Maar als ik verliefd word op een ander, dan is er iets niet goed in mijn relatie.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:29:18 #34
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70402145
TS... Kan je vriend ondanks zijn geklungel je wel een orgasme bezorgen?
Cat_Tank is strong
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:30:15 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_70402171
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef Badara het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Ik kom hem veel op straat tegen! Dat is het probleem nou juist...

Misschien moet ik inderdaad maar vragen om overplaatsing naar een andere locatie... dat is misschien wel het beste, aangezien ontlopen vrijwel onmogelijk is.
Je weet natuurlijk zelf wel dat je dit allang had moeten aankaarten bij je leidinggevende, en niet na anderhalf jaar.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:34:59 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70402295
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Re het volgende:

Ik draai het even om: zet die 7 jaar liefde af tegen de 82,3 - 26 = 66,3 jaar zonder goede seks in haar leven.

Het is een moeilijk probleem, welke kant je ook op neigt.

82,3 was overigens de levensverwachting van de Nederlandse vrouw in 2007
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:37:35 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_70402346
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar als ik verliefd word op een ander, dan is er iets niet goed in mijn relatie.
Eens.
Overigens wel weer typerend dat dit bij die beruchte 7-jaar-mijlpaal gebeurt hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_70402364
Wat doet je vriend precies fout in bed dan? Is hij klein geschapen ofzo? Ben serieus benieuwd...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70402412
Als je niet 100% gelukkig bent, wegwezen, hoe lullig het ook klinkt. Het leven is te kort, dat is de afgelopen dagen weer gebleken.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:41:16 #40
94676 Garisson72
pi_70402453
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Flashwin het volgende:
Wat doet je vriend precies fout in bed dan? Is hij klein geschapen ofzo? Ben serieus benieuwd...
TS voelt niets voor haar vriend in de erotische zin desch woordsch, dus dan kan die vriend zijn best doen wat hij wil.
pi_70402589
Mijn vriend kan mij inderdaad geen orgasme bezorgen. (en dat heeft hij al op alle manieren geprobeerd zeg maar)
Mijzelf lukt het wel, en in vorige relaties lukte het ook prima, ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Mijn vriend is niet klein geschapen... hij is gewoon nogal klungelig, lomp en onhandig in bed. :\
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:47:28 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70402600
Maar wel liev.
Intelligent, but fucked up.
pi_70402627
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef juliana het volgende:
Als je niet 100% gelukkig bent, wegwezen, hoe lullig het ook klinkt. Het leven is te kort, dat is de afgelopen dagen weer gebleken.
Persoonlijk ben ik meer het type dat wel dr best wil doen zeg maar. Ook al ben ik niet 100% gelukkig... of eigenlijk... ik ben wél gelukkig met hem... alleen seksueel gezien niet. Ik vind het lastig om de afweging te maken tussen ons seksleven en de rest van de relatie zeg maar. Een relatie draait tenslotte niet om alleen sex. Maar ik mis het wel een beetje....
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:49:20 #44
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70402634
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Badara het volgende:

Mijzelf lukt het wel, en in vorige relaties lukte het ook prima, ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Ai Is meestal wel het teken dat het iets is dat tussen jullie speelt (of juist niet). Heb je aan het begin van je relatie wel seksuele spanning gehad?
Cat_Tank is strong
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:49:26 #45
94676 Garisson72
pi_70402638
quote:
hij is gewoon nogal klungelig, lomp en onhandig in bed. :\
Ik ga me onwillekeurig toch beelden vormen, hoe dat er dan aan toe moet gaan.
pi_70402644
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar wel liev.
Ja wel lief. Hij doet ook wel erg zijn best.
Hij is gewoon heel onhandig...
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:49:41 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_70402647
quote:
Mijn vriend kan mij inderdaad geen orgasme bezorgen. (en dat heeft hij al op alle manieren geprobeerd zeg maar)
Mijn vriend is niet klein geschapen... hij is gewoon nogal klungelig, lomp en onhandig in bed. :\
Maar ik neem aan dat je nog niet hebt ondervonden of die andere wél goed in bed is, dus dat blijft een gok.
pi_70402691
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ai Is meestal wel het teken dat het iets is dat tussen jullie speelt (of juist niet). Heb je aan het begin van je relatie wel seksuele spanning gehad?
Ook niet echt nee. De eerste keer vond ik eigenlijk al niet zo'n succes... maar ik dacht 'dat leer ik m wel'.
Maar na 7 jaar gaat het nog niet beter, ondanks dat hij heel erg zijn best doet / en heeft gedaan.

Garisson; nou ja inderdaad... krijg je bijvoorbeeld ineens een elleboog in je gezicht of een voorhoofdbotsing en dergelijke... afzetten met je elleboog in iemand zijn dij-vlees is ook niet erg prettig etc.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:52:37 #49
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70402711
Niemand is zo onhandig lijkt me. Als jij gewoon kan klaarkomen normaal, dan ligt het waarschijnlijk ook aan jou.
Volgens mij ben je een relatie begonnen met iemand waar je alleen maar vriendschap voor voelt...

Die nieuwe pipo is het tegenovergestelde. Geen vriendschappelijke gevoelens maar vooral lust.

Ik zou met beide kappen als ik jou was.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:54:15 #50
94676 Garisson72
pi_70402751
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Badara het volgende:
Garisson; nou ja inderdaad... krijg je bijvoorbeeld ineens een elleboog in je gezicht of een voorhoofdbotsing en dergelijke... afzetten met je elleboog in iemand zijn dij-vlees is ook niet erg prettig etc.
Ah, echte hardcore sex dus.

Heb je de switch naar SM weleens overwogen?
Daar hoor ik je nou helemáál niet over, terwijl het toch best een optie is.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:08:57 #51
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70403084
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Badara het volgende:

[..]

Ook niet echt nee. De eerste keer vond ik eigenlijk al niet zo'n succes... maar ik dacht 'dat leer ik m wel'.
Maar na 7 jaar gaat het nog niet beter, ondanks dat hij heel erg zijn best doet / en heeft gedaan.

Wow da's wel wat anders dan nét even naast de clit of je oor die getongd wordt door gebrek aan licht
Wat vindt hij zelf van jullie seksleven?
Cat_Tank is strong
pi_70403149
Je kunt ook gewoon sekstherapie gaan volgen, wat al meerdere keren is geopperd.
Maar daar blijk je niet aan te willen. Stiekem wil je toch een andere vent batsen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:13:56 #53
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70403201
Je kan 'm ook altijd nog vastbinden. Dan kan ie niet meer met z'n ledematen schade aanrichten
Cat_Tank is strong
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 18:15:49 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_70403245
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Je kunt ook gewoon sekstherapie gaan volgen, wat al meerdere keren is geopperd.
Maar daar blijk je niet aan te willen. Stiekem wil je toch een andere vent batsen?
Dat dus.
Ffs, ga een keer vreemd met hem, je wil het, en dan weer terug naar je onhandige, maar lieve en trouwe vriend
pi_70403394
Wat is dit nou weer voor lullig en kleinerend gedoe.
Als je beter had gelezen had je al lang gezien dat ik sekstherapie juist een GOED idee vond.
Lees even als je wilt reageren....
pi_70415351
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Badara het volgende:
Wat is dit nou weer voor lullig en kleinerend gedoe.
Als je beter had gelezen had je al lang gezien dat ik sekstherapie juist een GOED idee vond.
Lees even als je wilt reageren....
Ik heb alles gelezen en ik kan het nergens vinden hoor. Ik lees alleen maar dat je vriend zo klungelig is en dat je er met hem over gepraat hebt, maar verder zie ik je op geen een reactie ingaan waar het woord sekstherapie in voorkomt.
pi_70416354
Ik geloof niet dat sekstherapie echt gaat helpen.
De seks kan er vast beter door worden, maar dan vooral in technisch opzicht, en dus NIET wat de chemie betreft. Chemie = seks Met de ene persoon heb je die lust/geilheid meteen, met de andere persoon wordt het nooit wat.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:12:25 #58
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70417874
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef Revolverheld het volgende:
Ik geloof niet dat sekstherapie echt gaat helpen.
De seks kan er vast beter door worden, maar dan vooral in technisch opzicht, en dus NIET wat de chemie betreft. Chemie = seks Met de ene persoon heb je die lust/geilheid meteen, met de andere persoon wordt het nooit wat.
Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was. Sekstherapie kan wel helpen denk ik, maar de kans dat het vanaf dan geweldig wordt is niet bijster groot.
Cat_Tank is strong
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:21:52 #59
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70418526
Het klinkt mij vooral in de oren als: bij die ander krijg je een gevoel wat je bij je vriend niet hebt.
Maar of het verliefdheid is? Het klinkt meer als lust en de gedachte dat je bij die ander mogelijk iets kunt beleven dat je met je vriend niet kunt.

Zou er niet aan toegeven. Je zegt gelukkig te zijn met je vriend. Als jullie geen 'maatjes tussen de lakens zijn' zou ik dát met je vriend bespreken (al eens gedaan, lees ik), en niet je opgewonden gevoelens voor een andere man. Misschien een therapeut zoeken of eens iets geks doen om de sleur te verbreken?
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:10:50 #60
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70422960
waarom zou jij overplaatsing aanvragen. lijkt me dat jij belangrijker voor je werkgever bent, dan slechts een cluient
als jij bij je werkgever aankaart wat die client heeft gedaan bij jou en hoe hij je hindert om je te concentreren op je werk lijkt het me juist dat hij moet worden overgeplaatst
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70431079
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:12 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was.
Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpen
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  zondag 28 juni 2009 @ 09:01:37 #62
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70441563
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:02 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpen
Ik ken een stel dat seksles (het bestaat ) gehad hebben, omdat zij ook nooit echt die lust had met hem. Ook niet in het begin. Dat kwetste hem natuurlijk heel erg, maar toen namen ze dus die lessen. Als ik ze nu zie dan kan ik ze amper aankijken, zo erg zitten de ze hele tijd aan elkaar en kijken ze kwijlend in elkaars ogen.

Dat ze het durfden vind ik erg knap. Ze moesten echt elkaar doen terwijl er iemand zat te kijken en tips gaf.
Cat_Tank is strong
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:02:20 #63
92409 Twinky
Little star.
pi_71961715
hoe gaat het er inmiddels mee?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:20:15 #64
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71962355
Laatste bezoek: 52 dagen geleden.
Denk niet dat die nog terug gaat komen.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')