Wow da's wel wat anders dan nét even naast de clit of je oor die getongd wordt door gebrek aan lichtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Badara het volgende:
[..]
Ook niet echt nee. De eerste keer vond ik eigenlijk al niet zo'n succes... maar ik dacht 'dat leer ik m wel'.
Maar na 7 jaar gaat het nog niet beter, ondanks dat hij heel erg zijn best doet / en heeft gedaan.
Garisson; nou ja inderdaad... krijg je bijvoorbeeld ineens een elleboog in je gezicht of een voorhoofdbotsing en dergelijke... afzetten met je elleboog in iemand zijn dij-vlees is ook niet erg prettig etc.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Je kunt ook gewoon sekstherapie gaan volgen, wat al meerdere keren is geopperd.
Maar daar blijk je niet aan te willen. Stiekem wil je toch een andere vent batsen?
Ik heb alles gelezen en ik kan het nergens vinden hoor. Ik lees alleen maar dat je vriend zo klungelig is en dat je er met hem over gepraat hebt, maar verder zie ik je op geen een reactie ingaan waar het woord sekstherapie in voorkomt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Badara het volgende:
Wat is dit nou weer voor lullig en kleinerend gedoe.
Als je beter had gelezen had je al lang gezien dat ik sekstherapie juist een GOED idee vond.
Lees even als je wilt reageren....
Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was. Sekstherapie kan wel helpen denk ik, maar de kans dat het vanaf dan geweldig wordt is niet bijster groot.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef Revolverheld het volgende:
Ik geloof niet dat sekstherapie echt gaat helpen.
De seks kan er vast beter door worden, maar dan vooral in technisch opzicht, en dus NIET wat de chemie betreft. Chemie = seksMet de ene persoon heb je die lust/geilheid meteen, met de andere persoon wordt het nooit wat.
Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:12 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Of de lust en geilheid verdwijnt met de jaren. Maar daar valt nog wel wat zonder hulp aan te doen omdat het er wel was.
Ik ken een stel dat seksles (het bestaatquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:02 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Volgens de TS was het de eerste keer al niks. Lust en geilheid worden mss minder met de jaren, maar als 't er nooit geweest is, zal geen sekstherapie je daaraan kunnen helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |