Ik zou bij begin beginnen of bij het uit eindequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
tsja, ik heb zelf wel eens de opmerking naar mn kop geslingerd gekregen dat alles wat ik nu heb en voel, dat ik dat zelf gecreeerd heb. Ik geloof daar niet in, want dan had ik wel wat anders gecreeerd. Ben, net als jij, heel hard bezig om de negatieve spiraal te doorbreken, dat gaat met vallen en opstaan, want ik weet zelf ook niet waar ik moet beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik zou bij begin beginnen of bij het uit einde
Mag jij me vertellen waar het begin en het einde zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Ken wat mensen, etc etc. Heel aardig dat ie me wil zien. Dit is meer indicatief, hierna word ik doorverwezen en ga ik pas echt aan mezelf werken.quote:
Als je dat al niet weetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen waar het begin en het einde zitten
Toch is het wel goed. Ben al een poos vaste klant van de psych, maar ik kan daar mijn hart luchten als het nodig is. En zij benaderd het allemaal onbevooroordeeld, wat ik van familiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:44 schreef halfbearad het volgende:
Ken wat mensen, etc etc. Heel aardig dat ie me wil zien. Dit is meer indicatief, hierna word ik doorverwezen en ga ik pas echt aan mezelf werken.
Vind het spannend en eng tegelijk. Nooit verwacht dat het hiertoe zou leiden.
Donderrrs, wat heb ik dan aan je??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als je dat al niet weetweet ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Toch is het wel goed. Ben al een poos vaste klant van de psych, maar ik kan daar mijn hart luchten als het nodig is. En zij benaderd het allemaal onbevooroordeeld, wat ik van familie, kennissen niet altijd kan zeggen
Ben alleen goed voor de sexquote:
Via het Riagg? Daar kan je jezelf aanmelden, heb je geen verwijzing nodig en als je kunt ook vragen of ze geen verslag willen uitbrengen aan je huisarts.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf ook wel een gedacht om naar een psych te gaan.. maar zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken en durf ook niet goed. (nee niet via de huisarts.. dat vind ik niks)
quote:
quote:
Dat laatste maakt mij niet heel veel uit. Tis meer dat ik gewoon rechtstreeks naar zoiets toe zou willen stappen. Maar riagg dus eventueel..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Via het Riagg? Daar kan je jezelf aanmelden, heb je geen verwijzing nodig en als je kunt ook vragen of ze geen verslag willen uitbrengen aan je huisarts.
negatieve spiralen, zijn gewoontes waar je in blijft hangen. Althans voor een deel dan he, liefde is toch een ander verhaal. Of ik ben heel goed in het verliefd worden op de verkeerde persoon, of ik ben gewoon echt niet tof. Nou dat laatste geloof ik niet, en als ik mijn meest recente liefde mag geloven ben ik gewoon wel een toffe kerel. Maar toch was er iets niet, want anders was het niet uit. En dan ga ik lopen denken, denken aan wat ik fout gedaan heb. Mijn negatieve denkpatroon is, de schuld bij mij leggen. Ik was niet tof genoeg, ik was niet leuk, ik was niet dit of dat.. En dat patroon probeer ik nu te doorbreken, ben aan het lezen en leren in wat van die vreselijke zelfhulp boekjes. Proberen normaal te doen tegen mensen, gewoon zoals ik altijd al deed. Leren dat ik niet oncompleet ben als ik geen relatie heb, dat ik best alleen kan zijn en dat laatste is lastig... ben relatief gezien redelijk alleen, geen rijk sociaal leven en alle contacten die ik heb/ken zijn redelijk oppervlakkig op 2 a 3 na, anyway daar ging het niet over. Mijn spiraal wil ik nu doorbreken, eerst gelukkig worden met wie/wat ik ben. Dan kijken of er iemand is die nu wel eens langer dan een maand of 4/5 blijft hangen bij mij. Niets negatiefs over de laatste he, als iets niet gaat, dan gaat het niet. Kun je niet forceren immers. En ik weet ook wel, kompleetheid zit tussen je oren, dat snap ik allemaal prima.. Maar ik heb gewoon best behoefte aan iemand, die er gewoon voor mij is, en ik voor haar.. Onvoorwaardelijk en oprecht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
tsja, ik heb zelf wel eens de opmerking naar mn kop geslingerd gekregen dat alles wat ik nu heb en voel, dat ik dat zelf gecreeerd heb. Ik geloof daar niet in, want dan had ik wel wat anders gecreeerd. Ben, net als jij, heel hard bezig om de negatieve spiraal te doorbreken, dat gaat met vallen en opstaan, want ik weet zelf ook niet waar ik moet beginnen.
Och, iedereen is maar een mens. Ben ook wat dingen te weet gekomen van familieleden die me niet aanstaan maar desondanksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Toch is het wel goed. Ben al een poos vaste klant van de psych, maar ik kan daar mijn hart luchten als het nodig is. En zij benaderd het allemaal onbevooroordeeld, wat ik van familie, kennissen niet altijd kan zeggen
Zou het toch een keer doen als ik jou was baad het niet schaad het niet dat ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mij niet heel veel uit. Tis meer dat ik gewoon rechtstreeks naar zoiets toe zou willen stappen. Maar riagg dus eventueel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
ach... zal ik dan maar melden dat ik september magquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Join the club! Als we allemaal emotioneel en psychologisch stabiel waren zaten we nu niet in singles![]()
En op gerelateerde voet, zondag weer een gesprek bij de psycholoog voor een vervolgbehandeling.
Het klinkt idd als iets wat je moet opbouwen en waar tijd in gaat zitten. Voornamelijk kansen grijpen en risico's nemen. Waar precies in? tja dat kan je alleen zelf bepalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
negatieve spiralen, zijn gewoontes waar je in blijft hangen. Althans voor een deel dan he, liefde is toch een ander verhaal. Of ik ben heel goed in het verliefd worden op de verkeerde persoon, of ik ben gewoon echt niet tof. Nou dat laatste geloof ik niet, en als ik mijn meest recente liefde mag geloven ben ik gewoon wel een toffe kerel. Maar toch was er iets niet, want anders was het niet uit. En dan ga ik lopen denken, denken aan wat ik fout gedaan heb. Mijn negatieve denkpatroon is, de schuld bij mij leggen. Ik was niet tof genoeg, ik was niet leuk, ik was niet dit of dat.. En dat patroon probeer ik nu te doorbreken, ben aan het lezen en leren in wat van die vreselijke zelfhulp boekjes. Proberen normaal te doen tegen mensen, gewoon zoals ik altijd al deed. Leren dat ik niet oncompleet ben als ik geen relatie heb, dat ik best alleen kan zijn en dat laatste is lastig... ben relatief gezien redelijk alleen, geen rijk sociaal leven en alle contacten die ik heb/ken zijn redelijk oppervlakkig op 2 a 3 na, anyway daar ging het niet over. Mijn spiraal wil ik nu doorbreken, eerst gelukkig worden met wie/wat ik ben. Dan kijken of er iemand is die nu wel eens langer dan een maand of 4/5 blijft hangen bij mij. Niets negatiefs over de laatste he, als iets niet gaat, dan gaat het niet. Kun je niet forceren immers. En ik weet ook wel, kompleetheid zit tussen je oren, dat snap ik allemaal prima.. Maar ik heb gewoon best behoefte aan iemand, die er gewoon voor mij is, en ik voor haar.. Onvoorwaardelijk en oprecht..
Dromer.. ja vast wel... Maar ik weet dat ze moet bestaan!
je hoeft enkel maar verwijsbrief te hebben van je huisarts, de rest kun je zelf regelen. Gewoon afspraak maken en gaan. Heb het toevallig vanochtend met mijn huisarts besproken. Je kunt je arts iemand laten aanwijzen, maar je kunt het ook zelf in gang zetten. Huisartsen verlenen eigenlijk altijd wel medewerking in de vorm van een verwijsbriefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Zelf ook wel een gedacht om naar een psych te gaan.. maar zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken en durf ook niet goed. (nee niet via de huisarts.. dat vind ik niks)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zou het toch een keer doen als ik jou was baad het niet schaad het niet dat idee
Misschien dat ik het zelf ook moet doen
Ik zit eraan te denken, maar ik vind het lastig om een reden aan te geven om te gaan. Af en toe weet ik het precies, maar op dit soort momente (gewoon als het wel geod gaat met mij), heb ik geen idee meer. Wel vaag, maar kan het dan niet verwoorden. En dan zit daar of moet je een reden voor een afspraak maken.. wel lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij ben ik gewoon bang voor een eventueel zwart gat (weet het ook niet anders te verwoorden) waar ik eventueel in zou kunnen vallen als dingen opgerakeld worden
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Waarom zegt iedereen dat toch altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Join the club! Als we allemaal emotioneel en psychologisch stabiel waren zaten we nu niet in singles![]()
PMquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
negatieve spiralen, zijn gewoontes waar je in blijft hangen. Althans voor een deel dan he, liefde is toch een ander verhaal. Of ik ben heel goed in het verliefd worden op de verkeerde persoon, of ik ben gewoon echt niet tof. Nou dat laatste geloof ik niet, en als ik mijn meest recente liefde mag geloven ben ik gewoon wel een toffe kerel. Maar toch was er iets niet, want anders was het niet uit. En dan ga ik lopen denken, denken aan wat ik fout gedaan heb. Mijn negatieve denkpatroon is, de schuld bij mij leggen. Ik was niet tof genoeg, ik was niet leuk, ik was niet dit of dat.. En dat patroon probeer ik nu te doorbreken, ben aan het lezen en leren in wat van die vreselijke zelfhulp boekjes. Proberen normaal te doen tegen mensen, gewoon zoals ik altijd al deed. Leren dat ik niet oncompleet ben als ik geen relatie heb, dat ik best alleen kan zijn en dat laatste is lastig... ben relatief gezien redelijk alleen, geen rijk sociaal leven en alle contacten die ik heb/ken zijn redelijk oppervlakkig op 2 a 3 na, anyway daar ging het niet over. Mijn spiraal wil ik nu doorbreken, eerst gelukkig worden met wie/wat ik ben. Dan kijken of er iemand is die nu wel eens langer dan een maand of 4/5 blijft hangen bij mij. Niets negatiefs over de laatste he, als iets niet gaat, dan gaat het niet. Kun je niet forceren immers. En ik weet ook wel, kompleetheid zit tussen je oren, dat snap ik allemaal prima.. Maar ik heb gewoon best behoefte aan iemand, die er gewoon voor mij is, en ik voor haar.. Onvoorwaardelijk en oprecht..
Dromer.. ja vast wel... Maar ik weet dat ze moet bestaan!
Als of ik het zelf getypt heb als ik goed in me vel zit denk ik fuck it gaat toch goed maar zodra het even tegen zit val ik snel weg in een negatief gebeuren had misschien eerder hulp moeten zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken, maar ik vind het lastig om een reden aan te geven om te gaan. Af en toe weet ik het precies, maar op dit soort momente (gewoon als het wel geod gaat met mij), heb ik geen idee meer. Wel vaag, maar kan het dan niet verwoorden. En dan zit daar of moet je een reden voor een afspraak maken.. wel lastig.
En daarbij ben ik gewoon bang voor een eventueel zwart gat (weet het ook niet anders te verwoorden) waar ik eventueel in zou kunnen vallen als dingen opgerakeld worden
Makkelijk excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch altijd.![]()
Ik zit over het algemeen gewoon goed in mijn vel, best tevreden enzo. Ik zal toch niet de enige zijn die hier komt "just for fun?''![]()
Ik vind het wel supergoed dat jullie aan jezelf werken, is een hele stap.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen gewoon goed in mijn vel, best tevreden enzo. Ik zal toch niet de enige zijn die hier komt "just for fun?''![]()
Een excuus voor een Fok!-verslaving? Dat geloof ik niet. Ik kan me goed voorstellen dat als je je kut voelt je grijpt naar een medium als Fok!quote:
Ik vermoed dat sommige mensen gewoon moeite hebben om relaties aan te leggen/behouden door een onderliggend probleem. Dat kan overgaan en soms is er hulp bij nodig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is toch mooi het goede voorbeeld voor de rest van ons
Je bent goed bezig!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef halfbearad het volgende:
Och, iedereen is maar een mens. Ben ook wat dingen te weet gekomen van familieleden die me niet aanstaan maar desondanksik wel van ze. Perfectie is een streven, niet een vereiste.
Maar ik ben blij dat ik eens aan een oplossing ga werken
hehe.. ja probleem is alleen dat als ik uiteindelijk verliefd wordt, de boel wel wat afgewogen heb en die persoon voor mijn gevoel echt bij mij past. Had ik bij de laatste ook, lagen voor mijn gevoel aardig op 1 lijn met een hoop dingen en ik had echt echt heel zwaar het gevoel dat dit wel eens voor een hele lange tijd kon zijn. En toch was er blijkbaar iets niet wat er wel had moeten zijn, en dat doet pijn.. veel pijn.. Sterker nog het is geen geheim dat ik het met plezier terug zou willen draaien en weer verder gaan waar wij drie weken terug gestopt zijn, alleen dat is onrealitisch en naief van mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het klinkt idd als iets wat je moet opbouwen en waar tijd in gaat zitten. Voornamelijk kansen grijpen en risico's nemen. Waar precies in? tja dat kan je alleen zelf bepalen.
Gelukkig worden met jezelf is natuurlijk belangrijkste.. al vind ik 'jezelf gewoon accepteren' al genoeg (Verder kom ik ook niet haha).
en tja over liefde denk ik nog altijd.. als het uit gaat, hoeft het niet perse aan 1 persoon te liggen. dat diegene iets fout deed of niet goed genoeg. Het werkt dan gewoon niet tussen die twee. Op naar iemand die misschien wel heel goed bij je past. En wanneer dat komt? geen idee, maar daarop zitten wachten heeft geen nut (pff, dan zou ik al 2,5 jaar aan het wachten zijn)
Hahaha, nou zo'n goed voorbeeld ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is toch mooi het goede voorbeeld voor de rest van ons
uhu... precies ook de reden waarom ik door de week overdag niet meer hier komquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een excuus voor een Fok!-verslaving? Dat geloof ik niet. Ik kan me goed voorstellen dat als je je kut voelt je grijpt naar een medium als Fok!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoor
En voor de verveling .. uhm tegen de verveling enzo.
Al heb ik wel een paar leuke vrienden aan Singles over gehoudenen is m'n leven wel een stuk leuker geworden
Dan nog helpt het nog niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is hier ook gezellig maar moet eerlijk bekennen dat het wel fijn is om zo je ei kwijt te kunnen
Maar ook al voelt het voor jou alsof die persoon perfect bij je past.. dan betekent dat nog niet dat dat ook zo is. Misschien zag je wel iets over het hoofd of zag je het wel, maar druktje je het weg. En blijkt juist dat zij niet de juiste voor jou was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe.. ja probleem is alleen dat als ik uiteindelijk verliefd wordt, de boel wel wat afgewogen heb en die persoon voor mijn gevoel echt bij mij past. Had ik bij de laatste ook, lagen voor mijn gevoel aardig op 1 lijn met een hoop dingen en ik had echt echt heel zwaar het gevoel dat dit wel eens voor een hele lange tijd kon zijn. En toch was er blijkbaar iets niet wat er wel had moeten zijn, en dat doet pijn.. veel pijn.. Sterker nog het is geen geheim dat ik het met plezier terug zou willen draaien en weer verder gaan waar wij drie weken terug gestopt zijn, alleen dat is onrealitisch en naief van mijMaar goed dit is niet het over je ex heenkomen topic, en het is ook niet precies wat ik wilde vertellen.
Mijn probleem is , dat ik vanuit thuis nogal onbewust een redelijke druk mee kreeg, met nooit goed genoeg zijn etc. Dus ik leg de schuld altijd bij mij weg.. Consequent met alles eigenlijk, en dat zorgt er denk ik voor dat ik niet goed ben in het afsluiten van dingen..
En wachten op de ware?? tja... ik wacht al een jaar of 15 ofzo, daarvoor was ik nooit echt met relatie en toekomst bezig. Risico's nemen is prima, maar ze doen elke keer zo ontzettend veel pijn als ze mis gaan he.. Dan wordt je er toch vanzelf voorzichtiger mee.
(heerlijjk therapeutisch, dat semi-anoniem praten op fok.. Voelt toch als een soort mentale zelfbevrediging)
Absoluutquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
is hier ook gezellig maar moet eerlijk bekennen dat het wel fijn is om zo je ei kwijt te kunnen
Nee dat is waar maar het is een begin blijf nog steeds extreem wantrouwig heb teveel me nek uitgestoken bij het minsten of geringsten staat ik klaar voor jan en alle man en van me eigen leven maak een puin hoopquote:
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen altijd met zichzelf bezig is en zich er toch niet "echt" ervoor in interesseert en meer met hun eigen problemen bezig zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut
En Sedan, het helpt wel iets. Jah niet echt aan de situatie opzich, die verandert niet daadwerkelijk. Maar voor jezelf kan je wel de dingen even op een rijtje zetten. En wie weet kijk je daardoor ineens van een andere kant en krijg je de spirit die je nodig hebt
Welcome to life. Zo is het nou eenmaal, dat is niet alleen op Fok! zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen altijd met zichzelf bezig is en zich er toch niet "echt" ervoor in interesseert en meer met hun eigen problemen bezig zijn.
En dat is verder helemaal niet erg, naar mijn mening. Voor iedereen geldt dat je zelf het belangrijkste bent in je leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welcome to life. Zo is het nou eenmaal, dat is niet alleen op Fok! zo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen altijd met zichzelf bezig is en zich er toch niet "echt" ervoor in interesseert en meer met hun eigen problemen bezig zijn.
Tuurlijk dat is ook zo, het was voor mij perfect, egocentrisch gezien klopte het prima. Maar wat je zegt is waar, het moet aan twee kanten wel kloppen, en als dat het niet doet.. Dan ben je alleen maar bezig met een toneelspel.. Kun je beter stoppen met dat spel, ondanks dat je weet dat je iemand veel pijn doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ook al voelt het voor jou alsof die persoon perfect bij je past.. dan betekent dat nog niet dat dat ook zo is. Misschien zag je wel iets over het hoofd of zag je het wel, maar druktje je het weg. En blijkt juist dat zij niet de juiste voor jou was.
Geen idee hoor, maar dat is mijn realistische blik erop, met daarbij de extra note dat ik sowieso nog nooit echte liefde heb meegemaakt.
Perfectie is een doelloos streven, en ik moet toegeven dat ik aardig lijdt aan die ziekte. Ik ben een perfectionist en een kritische ook. Kritisch naar anderen, maar vooral naar mijzelf toe. Het beste is eigenlijk maar net aan genoeg, maar het kan altijd beter..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zegt niet goed genoeg te zijn.. voor anderen? of ook voor jezelf?
Maar heb je wel een beeld bij wat dat ' goed genoeg' zou moeten zijn, waarneer heb je dat bereikt?
Belangrijkste is dat je voor jezelf het idee hebt dat je iets leuks doet, plezier maakt. Of dit dan het maximale is wat je uit jezelf zou kunnen halen, dat is een tweede en minder belangrijk.
Tja...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
jups... een mens is per saldo een egoist.. ik moet de eerste die niet zo is nog tegenkomen.. En dat is geen ramp, als je het maar in je achterhoofd houdt dat het zo is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, hoop altijd dat dat ooit wel zo is maar de enige die ik er steeds mee heb is mezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups... een mens is per saldo een egoist.. ik moet de eerste die niet zo is nog tegenkomen.. En dat is geen ramp, als je het maar in je achterhoofd houdt dat het zo is.
Ik ook, krijg tegenwoordig regelmatig een schop onder mijn kont dat ik eens aan mezelf moet gaan denken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is nou precies mijn probleem ben juist eerder met een ander bezig dan me zelf
ach.... jezelf elke keer voor de gek houden is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, hoop altijd dat dat ooit wel zo is maar de enige die ik er steeds mee heb is mezelf
Maargoed ik ben gewoon stom wat dat betreft...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, krijg tegenwoordig regelmatig een schop onder mijn kont dat ik eens aan mezelf moet gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |