abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70406042
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat toch altijd.
Ik zit over het algemeen gewoon goed in mijn vel, best tevreden enzo. Ik zal toch niet de enige zijn die hier komt "just for fun?''

Ik vind het wel supergoed dat jullie aan jezelf werken, is een hele stap.
is toch mooi het goede voorbeeld voor de rest van ons
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_70406093
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Makkelijk excuus
Een excuus voor een Fok!-verslaving? Dat geloof ik niet. Ik kan me goed voorstellen dat als je je kut voelt je grijpt naar een medium als Fok!
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:04:04 #278
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_70406103
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat toch altijd.
Ik zit over het algemeen gewoon goed in mijn vel, best tevreden enzo. Ik zal toch niet de enige zijn die hier komt "just for fun?''

Ik vind het wel supergoed dat jullie aan jezelf werken, is een hele stap.
Ik vermoed dat sommige mensen gewoon moeite hebben om relaties aan te leggen/behouden door een onderliggend probleem. Dat kan overgaan en soms is er hulp bij nodig.

Ik kom hier ook voor de lol en de problemen die af en toe voorbijschieten horen er gewoon bij.

Dat jij wel helemaal oke bent, dat hoor ik liever!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:04:30 #279
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70406112
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoor
En voor de verveling .. uhm tegen de verveling enzo.

Al heb ik wel een paar leuke vrienden aan Singles over gehouden en is m'n leven wel een stuk leuker geworden
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_70406113
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef halfbearad het volgende:
Och, iedereen is maar een mens. Ben ook wat dingen te weet gekomen van familieleden die me niet aanstaan maar desondanks ik wel van ze. Perfectie is een streven, niet een vereiste.

Maar ik ben blij dat ik eens aan een oplossing ga werken
Je bent goed bezig!!
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:04:35 #281
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70406120
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het klinkt idd als iets wat je moet opbouwen en waar tijd in gaat zitten. Voornamelijk kansen grijpen en risico's nemen. Waar precies in? tja dat kan je alleen zelf bepalen.
Gelukkig worden met jezelf is natuurlijk belangrijkste.. al vind ik 'jezelf gewoon accepteren' al genoeg (Verder kom ik ook niet haha).

en tja over liefde denk ik nog altijd.. als het uit gaat, hoeft het niet perse aan 1 persoon te liggen. dat diegene iets fout deed of niet goed genoeg. Het werkt dan gewoon niet tussen die twee. Op naar iemand die misschien wel heel goed bij je past. En wanneer dat komt? geen idee, maar daarop zitten wachten heeft geen nut (pff, dan zou ik al 2,5 jaar aan het wachten zijn )
hehe.. ja probleem is alleen dat als ik uiteindelijk verliefd wordt, de boel wel wat afgewogen heb en die persoon voor mijn gevoel echt bij mij past. Had ik bij de laatste ook, lagen voor mijn gevoel aardig op 1 lijn met een hoop dingen en ik had echt echt heel zwaar het gevoel dat dit wel eens voor een hele lange tijd kon zijn. En toch was er blijkbaar iets niet wat er wel had moeten zijn, en dat doet pijn.. veel pijn.. Sterker nog het is geen geheim dat ik het met plezier terug zou willen draaien en weer verder gaan waar wij drie weken terug gestopt zijn, alleen dat is onrealitisch en naief van mij Maar goed dit is niet het over je ex heenkomen topic, en het is ook niet precies wat ik wilde vertellen.

Mijn probleem is , dat ik vanuit thuis nogal onbewust een redelijke druk mee kreeg, met nooit goed genoeg zijn etc. Dus ik leg de schuld altijd bij mij weg.. Consequent met alles eigenlijk, en dat zorgt er denk ik voor dat ik niet goed ben in het afsluiten van dingen..

En wachten op de ware?? tja... ik wacht al een jaar of 15 ofzo, daarvoor was ik nooit echt met relatie en toekomst bezig. Risico's nemen is prima, maar ze doen elke keer zo ontzettend veel pijn als ze mis gaan he.. Dan wordt je er toch vanzelf voorzichtiger mee.

(heerlijjk therapeutisch, dat semi-anoniem praten op fok.. Voelt toch als een soort mentale zelfbevrediging )
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70406128
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Hahaha, nou zo'n goed voorbeeld ben ik nou ook weer niet hoor.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:06:29 #283
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70406175
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Een excuus voor een Fok!-verslaving? Dat geloof ik niet. Ik kan me goed voorstellen dat als je je kut voelt je grijpt naar een medium als Fok!
uhu... precies ook de reden waarom ik door de week overdag niet meer hier kom Te makkelijk vluchten in een schijnwereld
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70406184
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik kom hier ook gewoon voor m'n lol hoor
En voor de verveling .. uhm tegen de verveling enzo.

Al heb ik wel een paar leuke vrienden aan Singles over gehouden en is m'n leven wel een stuk leuker geworden
is hier ook gezellig maar moet eerlijk bekennen dat het wel fijn is om zo je ei kwijt te kunnen
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:08:25 #285
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70406229
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

is hier ook gezellig maar moet eerlijk bekennen dat het wel fijn is om zo je ei kwijt te kunnen
Dan nog helpt het nog niks.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:10:29 #286
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70406267
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef kwaakvaak het volgende:

hehe.. ja probleem is alleen dat als ik uiteindelijk verliefd wordt, de boel wel wat afgewogen heb en die persoon voor mijn gevoel echt bij mij past. Had ik bij de laatste ook, lagen voor mijn gevoel aardig op 1 lijn met een hoop dingen en ik had echt echt heel zwaar het gevoel dat dit wel eens voor een hele lange tijd kon zijn. En toch was er blijkbaar iets niet wat er wel had moeten zijn, en dat doet pijn.. veel pijn.. Sterker nog het is geen geheim dat ik het met plezier terug zou willen draaien en weer verder gaan waar wij drie weken terug gestopt zijn, alleen dat is onrealitisch en naief van mij Maar goed dit is niet het over je ex heenkomen topic, en het is ook niet precies wat ik wilde vertellen.

Mijn probleem is , dat ik vanuit thuis nogal onbewust een redelijke druk mee kreeg, met nooit goed genoeg zijn etc. Dus ik leg de schuld altijd bij mij weg.. Consequent met alles eigenlijk, en dat zorgt er denk ik voor dat ik niet goed ben in het afsluiten van dingen..

En wachten op de ware?? tja... ik wacht al een jaar of 15 ofzo, daarvoor was ik nooit echt met relatie en toekomst bezig. Risico's nemen is prima, maar ze doen elke keer zo ontzettend veel pijn als ze mis gaan he.. Dan wordt je er toch vanzelf voorzichtiger mee.

(heerlijjk therapeutisch, dat semi-anoniem praten op fok.. Voelt toch als een soort mentale zelfbevrediging )
Maar ook al voelt het voor jou alsof die persoon perfect bij je past.. dan betekent dat nog niet dat dat ook zo is. Misschien zag je wel iets over het hoofd of zag je het wel, maar druktje je het weg. En blijkt juist dat zij niet de juiste voor jou was.
Geen idee hoor, maar dat is mijn realistische blik erop, met daarbij de extra note dat ik sowieso nog nooit echte liefde heb meegemaakt.

Je zegt niet goed genoeg te zijn.. voor anderen? of ook voor jezelf?
Maar heb je wel een beeld bij wat dat ' goed genoeg' zou moeten zijn, waarneer heb je dat bereikt?
Belangrijkste is dat je voor jezelf het idee hebt dat je iets leuks doet, plezier maakt. Of dit dan het maximale is wat je uit jezelf zou kunnen halen, dat is een tweede en minder belangrijk.

Begrijpelijk dat je voorzichtiger wordt, maar dat is niet per definitie slecht. Maar het zou je niet moeten afsluiten van alle risico's die je zou kunne/willen nemen.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:12:04 #287
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70406305
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

Absoluut

En Sedan, het helpt wel iets. Jah niet echt aan de situatie opzich, die verandert niet daadwerkelijk. Maar voor jezelf kan je wel de dingen even op een rijtje zetten. En wie weet kijk je daardoor ineens van een andere kant en krijg je de spirit die je nodig hebt
pi_70406306
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan nog helpt het nog niks.
Nee dat is waar maar het is een begin blijf nog steeds extreem wantrouwig heb teveel me nek uitgestoken bij het minsten of geringsten staat ik klaar voor jan en alle man en van me eigen leven maak een puin hoop
Maar wel een gezellige puinhoop door Fok!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:14:43 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70406376
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Absoluut

En Sedan, het helpt wel iets. Jah niet echt aan de situatie opzich, die verandert niet daadwerkelijk. Maar voor jezelf kan je wel de dingen even op een rijtje zetten. En wie weet kijk je daardoor ineens van een andere kant en krijg je de spirit die je nodig hebt
Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen altijd met zichzelf bezig is en zich er toch niet "echt" ervoor in interesseert en meer met hun eigen problemen bezig zijn.
pi_70406485
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen altijd met zichzelf bezig is en zich er toch niet "echt" ervoor in interesseert en meer met hun eigen problemen bezig zijn.
Welcome to life. Zo is het nou eenmaal, dat is niet alleen op Fok! zo.
pi_70406553
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En dat is verder helemaal niet erg, naar mijn mening. Voor iedereen geldt dat je zelf het belangrijkste bent in je leven.
pi_70406578
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

dat is nou precies mijn probleem ben juist eerder met een ander bezig dan me zelf
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:21:01 #293
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70406591
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar ook al voelt het voor jou alsof die persoon perfect bij je past.. dan betekent dat nog niet dat dat ook zo is. Misschien zag je wel iets over het hoofd of zag je het wel, maar druktje je het weg. En blijkt juist dat zij niet de juiste voor jou was.
Geen idee hoor, maar dat is mijn realistische blik erop, met daarbij de extra note dat ik sowieso nog nooit echte liefde heb meegemaakt.
Tuurlijk dat is ook zo, het was voor mij perfect, egocentrisch gezien klopte het prima. Maar wat je zegt is waar, het moet aan twee kanten wel kloppen, en als dat het niet doet.. Dan ben je alleen maar bezig met een toneelspel.. Kun je beter stoppen met dat spel, ondanks dat je weet dat je iemand veel pijn doet.

of ik echte liefde heb gekend, geen idee.. Ik weet wel dat ik oprecht van mensen heb gehouden en houdt, of dat liefde is.. i dunno.. maar het gevoel was wel prima..
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Je zegt niet goed genoeg te zijn.. voor anderen? of ook voor jezelf?
Maar heb je wel een beeld bij wat dat ' goed genoeg' zou moeten zijn, waarneer heb je dat bereikt?
Belangrijkste is dat je voor jezelf het idee hebt dat je iets leuks doet, plezier maakt. Of dit dan het maximale is wat je uit jezelf zou kunnen halen, dat is een tweede en minder belangrijk.
Perfectie is een doelloos streven, en ik moet toegeven dat ik aardig lijdt aan die ziekte. Ik ben een perfectionist en een kritische ook. Kritisch naar anderen, maar vooral naar mijzelf toe. Het beste is eigenlijk maar net aan genoeg, maar het kan altijd beter..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:22:31 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70406645
quote:

[..]

Tja...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:22:54 #295
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70406657
quote:

[..]

jups... een mens is per saldo een egoist.. ik moet de eerste die niet zo is nog tegenkomen.. En dat is geen ramp, als je het maar in je achterhoofd houdt dat het zo is.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:24:43 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70406707
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

jups... een mens is per saldo een egoist.. ik moet de eerste die niet zo is nog tegenkomen.. En dat is geen ramp, als je het maar in je achterhoofd houdt dat het zo is.
Nja, hoop altijd dat dat ooit wel zo is maar de enige die ik er steeds mee heb is mezelf

Maargoed ik ben gewoon stom wat dat betreft...
pi_70406720
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

dat is nou precies mijn probleem ben juist eerder met een ander bezig dan me zelf
Ik ook, krijg tegenwoordig regelmatig een schop onder mijn kont dat ik eens aan mezelf moet gaan denken.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:25:59 #298
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_70406735
Hmm.

Is liefde een toevallige samenkomst van egoïstische gedachten van twee individuen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:26:50 #299
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70406762
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nja, hoop altijd dat dat ooit wel zo is maar de enige die ik er steeds mee heb is mezelf

Maargoed ik ben gewoon stom wat dat betreft...
ach.... jezelf elke keer voor de gek houden is ook een geregeld leven
pi_70406796
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik ook, krijg tegenwoordig regelmatig een schop onder mijn kont dat ik eens aan mezelf moet gaan denken.
wees er blij mee kom je misschien ook tot aktie toen ik nog in een relatie had was ik niet zoveel met andere bezig als nu dan word je nog een beetje afgeremd *zolang het maar een zacht schopje is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')