Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met alle liefde.![]()
Vanwege je baan of vanwege de markt?
Ben ik blij dat ik je nu pas (min of meer) tegen komquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, ik weet hoe ik ben geweest vroegen (ja kop hem maar in)
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een stabiel inkomen heb is het juist de tijd om te kopen
Nog ff geduld dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beide. M'n baan omdat ik verwacht over een jaar te vertrekken en de markt omdat ik dan teveel betaal als ik het over een jaar kwijt wil. Normaal heb je dan sowieso verlies, maar nu zou dat wel eens een niet te overbruggen bedrag kunnen zijn.
Het is idd een zooitje die huizenmarkt ben al blij dat ik een bouwvalletje heb kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet alleen een stabiel inkomen, ook een stabiele geest (als in, hier wil ik de komende jaren blijven).
Verder zijn de prijzen nog steeds veel te hoog. Het is belachelijk dat ik met mijn inkomen misschien net een eensgezinswoning kan betalen, de huizenmarkt is compleet scheef.
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff geduld dus.
Zijn er zo weinig kamers nodig dan in Rotterdam? Of betaal je gewoon veel?
Vreemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nou, ik zit wel flink boven het studentensegment, maar zoveel betaal ik nou ook weer niet. Toen ik er net kwam wonen was het ook niet zo'n probleem om mensen te vinden, nu komen er vooral rare buitenlanders
True, sorry, ik houd er over opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vreemd.Maar succes! Gister volgens mij ook al gezegd.
De lengte van de lul van KF.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben even afwezig geweest maar eh waar slaat die TT nou op
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Dacht het gemiddelde hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De lengte van de lul van KF.What else.
Zal hem in je nek leggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmmm, die van jou haalt het natuurlijk flink omlaag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Haai.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
Zooow lekker gegeten en een beter humeur op de koop toe!
Gepofte aardappeltjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoi lekker humeur wat heb je gegeten dan?
Tsja....quote:
Beter dan patat misschien ook maar doen krijg ik ook een goed humeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gepofte aardappeltjesboontjes en een schnitzel
[..]
Tsja....
Eetsmakelijk!
Zal een trap en pincet bij komen kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je van plan was dat te doen. Wil ik dat weten?
Misschien wel!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Beter dan patat misschien ook maar doen krijg ik ook een goed humeur
Geen idee, ligt eraanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Visualiseren lijkt me niet slimquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
Dacht dat jij lengte zo belangrijk vondquote:
Vraag me ineens af of ik dat wel bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dacht dat jij lengte zo belangrijk vond
quote:
En was dat zo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vraag me ineens af of ik dat wel bedoelde
KF is er niet volgens mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dus je vind een klein ook goed ben je dan ben je bij mij verkeerd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dus je vind een klein ook goed ben je dan ben je bij mij verkeerd
Tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
En was dat zo?
[..]
KF is er niet volgens mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg
[..]
Tuuuuuurlijk![]()
Nogmaals: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg
Ja inderdaad, tijd om te gaan etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
te groot ik hoor het al
Ik ook!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:41 schreef Ofresca het volgende:
Ik probeer het. Maar ik krijg alleen maar lachwekkende ideeën.
hoiiiquote:
quote:
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:44 schreef halfbearad het volgende:
Ow wat is wegdommelen in de zon toch lekker
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogen
weet ik toch niet??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
geeft ook geen antwoord ook is het te groot of niet?
mwoaah...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi, gaat het al weer wat beter met kwaak?
Ik heb me wel ingesmeerd natuurlijk. En aan het einde van de middag/begin avond staat de zon precies goed dat het niet te heet is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ben er maar niet aan begonnen, had een beetje het "rode-kreeft-effect" voor ogen
Heb wel goeie zonnebrand (tenminste woensdag had ik het nog), maar als ik verbrand zit ik meteen een week op de blarenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb me wel ingesmeerd natuurlijk. En aan het einde van de middag/begin avond staat de zon precies goed dat het niet te heet is.
Ben wel een klein beetje verbrand maar over een dagje ofzo is dat weer weg.
quote:
Sjezus, ben je niet lek, dan wordt je het welquote:
Da's jammer ja. Ik zit ook niet echt lang in de zon ofzo, meer in etappes. Tussendoor lunchen/fokken/weetikveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb wel goeie zonnebrand (tenminste woensdag had ik het nog), maar als ik verbrand zit ik meteen een week op de blaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |