Ja, en dan kan het zo zijn dat het later toch weer boven komt drijven. Bij die ruzie tussen die vriendin en mij kwamen ook opeens dingen naar boven waarvan ik dacht: huh, dat is al maanden geleden en ik dacht dat dat wel goed zat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bijgelegd is. Soms kan zo'n lullig ruzietje een smet op een vriendschap blijven....
Wat een leuk verjaardagscadeau!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder is hier voor het verwenweekend dat ik haar voor haar verjaardag had gegeven, dus vanavond een lekker etentje koken, en morgen naar de sauna in Zevenhuizen voor een massageMorgenavond een picknick (hopelijk) van het studentenkoor, en zondagmiddag hun concert beluisteren
![]()
Nu moet ik even de hond uit gaan laten. Die heeft mn moeder hier gedropt terwijl zij met haar vriend een fietstochtje door de omgeving maakt
Dat zijn van die irritante momenten. Ooit de uitspraak gelezen: Vriendschap is als een kristallen vaas. Mooi maar breekbaar. En barsten kunnen gelijmd worden maar blijven altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en dan kan het zo zijn dat het later toch weer boven komt drijven. Bij die ruzie tussen die vriendin en mij kwamen ook opeens dingen naar boven waarvan ik dacht: huh, dat is al maanden geleden en ik dacht dat dat wel goed zat?![]()
Tsja dat is ook wel een beetje hengelen naar problemen. Is die vriendin ooit getest op Bordeline? en dat bedoel ik niet als grapquote:Bijvoorbeeld een zaterdag dat ze langs zou komen. Nu is het vrij ver reizen, dus voor haar handig om te blijven slapen. Dat ging op dat moment niet, omdat ik de volgende dag iets anders had. Ik gaf aan dat dat dus wel lastig werd en toen zei ze dat ze sowieso toch terug wilde reizen 's avonds, zodat ze lekker in haar eigen bed kon liggen.
Voor die zaterdag moest ik wat afspraken afzeggen, dus mijn reactie was niet gelijk: 'jaa, leuk kom maar langs!' Maar meer van: 'ja tof idee, maar ik moet nog wel even kijken of het allemaal gaat en of ik die dingen kan verplaatsen.'
Nu ik eraan terug denk kwam er die middag ook 8 man op bezoek en moest ik dus regelen dat ze dan niet de hele avond zouden blijven plakken, zodat ik met haar kon gaan eten in de stad en bij kon kletsen. Ik had dus al aangegeven dat een andere keer misschien handiger was, maar dat ik het ook wel heel leuk zou vinden en dat dus wel kon regelen.![]()
Dat vond ze nu niet enthousiast genoeg en ze voelde zich ook niet welkom, omdat ze niet kon blijven slapen. En dat kan ik me dus weer heel goed voorstellen, maar tegelijkertijd ben ik het er ook weer niet mee eens.
Zo waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn van die irritante momenten. Ooit de uitspraak gelezen: Vriendschap is als een kristallen vaas. Mooi maar breekbaar. En barsten kunnen gelijmd worden maar blijven altijd zichtbaar.
Ik denk het niet. Ik houd het er gewoon op dat de communicatie tussen ons niet bepaald goed en eerlijk verliep. En dat was ook het punt, met sommige mensen klets je gewoon makkelijker dan met anderen en tussen haar en mij is het altijd zo'n beleefdheid-iets gebleven. Nooit helemaal spontaan en makkelijk. Dat voelen we alletwee zo en ik had zoiets van: dat ligt dus aan ons samen, de interacties tussen ons, maar zij zocht het weer onmiddelijk bij mij.quote:Tsja dat is ook wel een beetje hengelen naar problemen. Is die vriendin ooit getest op Bordeline? en dat bedoel ik niet als grap
Je hebt gelijk. Het is weekend en dat is een tijd voor fun and games.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Soempie het volgende:
Nou, genoeg hierover. Veel te mooi weer hiervoor. Volgens mij ben ik het nu ook wel kwijt.
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is weekend en dat is een tijd voor fun and games.
En ik heb net een rondje gehaald....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
En nu is ook iedereen weg uit de SC voor fun and games?
Oeooeh, lekker, doe mij maar zo'n mojitoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Fiesta Time!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij hetzelfde graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeooeh, lekker, doe mij maar zo'n mojito
quote:
Ah okay.... we zitten allen op 4 hoog maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dan installeer ik me samen met een koude pils in de tuin
Balkon dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay.... we zitten allen op 4 hoog maar dat maakt niet uit.
Prima. Zet jij maar een plaatje op.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima. Zet jij maar een plaatje op.![]()
Wat is t?quote:
quote:
Ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, echt? Wilde jij dat of zij? Succes in elk geval.
Jawel... Het was heel erg mooi en lief, maar ook heel verdrietig. De mooiste zin vond ik: B. was heel goed in gelukkig zijn. Mooie verhalen, mooie woorden. Het was buiten, in de natuur (die dienst) en de begrafenis op een vrij kleine en groene begraafplaats iets verderop. Er waren veel mensen van elleboog, dat was ook prettig. De kist was zelf gemaakt en blank hout en daar hebben allemaal kinderen en een paar volwassenen wat er op geschreven. Er waren ook veel mensen uit Ruigoord, wat je ook merkte aan de sfeer. Ik denk dat iemand zich geen betere uitvaart voor zijn kind kan wensen, desalniettemin hoop ik het nooit meer mee te hoeven maken. Ga nu even douchen (en zo naar red toe)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je er over wil vertellen...?
Wat mooi dat ze iets op de kist hebben geschreven en dat het in de natuur was. En ontzettend verdrietig..zo jong. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoop dat je bij red rustig je verhaal kunt doen. Sterkte meis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel... Het was heel erg mooi en lief, maar ook heel verdrietig. De mooiste zin vond ik: B. was heel goed in gelukkig zijn. Mooie verhalen, mooie woorden. Het was buiten, in de natuur (die dienst) en de begrafenis op een vrij kleine en groene begraafplaats iets verderop. Er waren veel mensen van elleboog, dat was ook prettig. De kist was zelf gemaakt en blank hout en daar hebben allemaal kinderen en een paar volwassenen wat er op geschreven. Er waren ook veel mensen uit Ruigoord, wat je ook merkte aan de sfeer. Ik denk dat iemand zich geen betere uitvaart voor zijn kind kan wensen, desalniettemin hoop ik het nooit meer mee te hoeven maken. Ga nu even douchen (en zo naar red toe)
Netjes van je dat je het even face to face uitspreekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend dat we via briefjes dit soort dingen uitvechten, dus heb maar even aangebeld. Ze reageerde wel begripvol maar blijft bij haar punt dat het na 12 uur stil moet zijn
maar goed, we moeten het hier maar mee doen...
Kan best een opluchting zijn, dat je dan opeens beseft dat het helemaal geen goede vriendschap was.quote:heftig Soemp van die vriendin. Heb dat zelf ook meegemaakt, ik werd van alles verweten en zij had nergens schuld aan. Ze heeft via een mail de vriendschap verbroken. Ben er nog steeds blij om![]()
Die buurvrouw is echt een backstabbing bitch, ze gaat weer iets verzinnen om jou erin te luizen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend dat we via briefjes dit soort dingen uitvechten, dus heb maar even aangebeld. Ze reageerde wel begripvol maar blijft bij haar punt dat het na 12 uur stil moet zijn
maar goed, we moeten het hier maar mee doen...
Ik ben er weerquote:
Weet nooit wat ik van zoiets moet vinden want die man heeft er eigenlijk niks mee te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Cohen was trouwens ook op de begrafenis, netjes van hem.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben er weerWas inderdaad prettig even bij red langs en de baby knuffelen
En net van de videotheekman tegenover mijn eindexamencadeautje gekregen, een gratis filmte huur
Dus ik ga nu lekker een domme meidenfilm kijken
Cohen was trouwens ook op de begrafenis, netjes van hem.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
en ineens een vloed aan mensen
Volgen mij lag iedereen op de loer wachtend tot iemand iets zeiquote:
Zoek maar een ander topic opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
rot eens op jullie, ik kwam hier voor mn rust![]()
Nee, ik vind jullie stiekem wel liefquote:
Jah...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Ging het over dat 12-jarige jongetje dat op het Marnixplein ondersteboven werd gereden?
Ik vind het een goed gebaar na al het kritiek op het stadsbestuur enzo. En hij was zichtbaar geėmotioneerd..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet nooit wat ik van zoiets moet vinden want die man heeft er eigenlijk niks mee te maken
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |