En mijn 2e, maar door je onduidelijke post deed je het voor mij voor komen dat je een patent niet als een octrooi zag. Vandaar. Maar je daadwerkelijke punt weerleg ik al in diezelfde post van de bron.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef slackster het volgende:
[..]
Engels is nog steeds m'n 1ste taal, dus weet niet waar ik deze ongevraagde taalles aan te danken heb![]()
[..]
ja hoor, doooei
No way, dan neem ik liever contact op met mijn Ayurvedische artsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En mijn 2e, maar door je onduidelijke post deed je het voor mij voor komen dat je een patent niet als een octrooi zag. Vandaar. Maar je daadwerkelijke punt weerleg ik al in diezelfde post van de bron.
En die deal staat nog steeds, jij gelooft toch zo heilig in dat zilver? Ik in de vaccins!
Stel je raakt besmet met het virus en je wordt ziek, ga je dan wel of niet aan de tamiflu?
Ja, toen liepen we nog in berenhuiden rond jaquote:Colloidal Silver is een bijna onovertroffen natuurlijk middel. Het wordt al sinds 1900 gebruikt
Onzin, staat nergens echt beschreven. Fijn ook dat dit wel beweerd wordt maar dat er nooit bronverwijzingen zijn.quote:In medische vakbladen uit de gehele wereld is het therapeutische effect beschreven.
Nog zoiets, dat kun je nu ook daar "kopen". Maar als je telefoon geen straling meer geeft en ontvangt, hoe ga je dan bellen? Of nee, het is alleen 'negatieve straling' maar goed dat silicium (waarvan de printplaten worden gemaakt in de telefoon zelf) dat onderscheid kan makenquote:Getagyoniseerd Silicium beschermt tegen de negatieve straling van de GSM
quote:Mijn visie over 2012 en wat er ons te wachten staat!
Het is geen instelling met gecertificeerde en geschoolde wetenschappers!quote:Onderzoek verrichten op het gebied van paranormale en buitenzintuiglijke waarnemingen en integratie daarvan binnen de sociaal-maatschappelijke context.
Waarom de veronderstelling dat de Westerse Geneeskunst altijd het laatste woord zou moeten hebben terwijl de Ayurvedische geneestkunst reeds bestond ten tijden dat wij nog in berenhuiden rondliepen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, toen liepen we nog in berenhuiden rond ja
[..]
Onzin, staat nergens echt beschreven. Fijn ook dat dit wel beweerd wordt maar dat er nooit bronverwijzingen zijn.
Van diezelfde ayurveda-site:
[..]
Nog zoiets, dat kun je nu ook daar "kopen". Maar als je telefoon geen straling meer geeft en ontvangt, hoe ga je dan bellen? Of nee, het is alleen 'negatieve straling' maar goed dat silicium (waarvan de printplaten worden gemaakt in de telefoon zelf) dat onderscheid kan maken![]()
En als afsluiter:
[..]
En die bovenste link:
[..]
Het is geen instelling met gecertificeerde en geschoolde wetenschappers!
- Printplaten worden niet gemaakt uit silicium, dat zijn de chips.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef Dragorius het volgende:
Nog zoiets, dat kun je nu ook daar "kopen". Maar als je telefoon geen straling meer geeft en ontvangt, hoe ga je dan bellen? Of nee, het is alleen 'negatieve straling' maar goed dat silicium (waarvan de printplaten worden gemaakt in de telefoon zelf) dat onderscheid kan maken![]()
Je voelt je op je tenengetrapt dat er toch iets niet helemaal in de haak is met je vak gebied. Anders ben je niet zo furieus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dankjewel
Je hebt echt niet gelezen wat ik daarstraks heb gepost he?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
Mijn "dreigement" met aangifte is serieus. Kappen met dit soort onzin. Idioot.
p.s. Jij studeert/studeerde toch ICT? Ga je nu ook bij zo'n grote NWO-corporatie werken? Iedereen is er toch bij betrokken? Met je idiote laster-uitspraken
Tjsssk je hebt alleen (non)kennis van naoorlogse mengele-ideologie. Totaal geen beeld wat de wereld al duizende jaren wordt beheerst door oudere beschavingen. Waar denk je dat BigPharma hun elixirs op gebaseerd hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, toen liepen we nog in berenhuiden rond ja
[..]
quote:De Egyptenaren gebruikte zilver om wonden te verzorgen en de Druïde hadden veldflessen met een zilveren binnenkant om het water vers te houden. Het gebruik van zilver bestek en zilver servies beschermde de rijken der aarde tegen epidemieën en andere ziekten. Bij lange tochten over zee gooide men zilveren munten in de vaten water om deze tegen bederven te beschermen. Voordat de koelkast werd uitgevonden gooide men ook zilveren munten in vaten melk. In oorlogstijd slikte soldaten zelfs hele zilveren munten door om infecties te bestrijden.
bron
Google kan ook gewoon je vriend zijn...quote:Onzin, staat nergens echt beschreven. Fijn ook dat dit wel beweerd wordt maar dat er nooit bronverwijzingen zijn.
quote:Van diezelfde ayurveda-site:
[..]
En als afsluiter:
[..]
En die bovenste link:
[..]
Het is geen instelling met gecertificeerde en geschoolde wetenschappers!
Je gebruik van aanhalingstekens doet vermoeden dat het een citaat is, mag ik vragen van wie dit komt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
"Als een geneesmiddel niet gepatenteerd kan worden, is het niet interessant voor de medische wereld"
link die ik aanhaalde over het zilverbestekgebruik van vroegere koningen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je gebruik van aanhalingstekens doet vermoeden dat het een citaat is, mag ik vragen van wie dit komt?
Ik zie het, die link heeft het ook uitgelicht. Het heeft geen bron ervoor en lijkt zich niet echt ergens op te baseren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
link die ik aanhaalde over het zilverbestekgebruik van vroegere koningen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:18 schreef slackster het volgende:
[..]
No way, dan neem ik liever contact op met mijn Ayurvedische arts
En mag ik nog antwoord op mijn vorige post?
Waarom de veronderstelling dat de Westerse Geneeskunst altijd het laatste woord zou moeten hebben terwijl de Ayurvedische geneestkunst reeds bestond ten tijden dat wij nog in berenhuiden rondliepen?
http://www.manthissa.com/zilveronderzoek.htm
http://www.ayurveda.be/cz.html
Jaja we lezen het goed. Er komt dus een verbod op gezondheid. En het is maar zo oorverdovend stil rondom de Codex Alimentarius.quote:Als het aan deze website ligt, ongetwijfeld een front van de farmaceutische industrie, dan wordt colloïdaal zilver binnenkort verboden. Bedenk bij het lezen van hun informatie dit, dit zijn dezelfde mensen die bezig zijn vitamine and mineralen tot verboden drugs te maken, een proces dat in een alarmerende fase verkeerd.
Het lijkt met meer dan 100% terecht. Als er geen geld aan te verdienen valt is het gewoonweg geen optie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zie het, die link heeft het ook uitgelicht. Het heeft geen bron ervoor en lijkt zich niet echt ergens op te baseren.
Dat gaat over kwakzalverij.nl, die hebben verder niet veel in de melk te brokkelen. Maar als je die foto's van die blauwe mensen had gezien, dan lijkt me dat er wel wat voor regulering te zeggen is. Ze willen het overigens niet verbieden, maar zouden wel graag de verkoop zonder recept gestopt zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als te verwachten:
[..]
Jaja we lezen het goed. Er komt dus een verbod op gezondheid. En het is maar zo oorverdovend stil rondom de Codex Alimentarius.
Het begint gewoon echt vervelend te worden.
HEIL paracetamol, HEIL tramadolquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjsssk je hebt alleen (non)kennis van naoorlogse mengele-ideologie. Totaal geen beeld wat de wereld al duizende jaren wordt beheerst door oudere beschavingen. Waar denk je dat BigPharma hun elixirs op gebaseerd hebben?
grappig dat nu eens andersom wordt aangekaart. Waarom weet je wel dit soort dingen te vinden maar niet de waanzin dat legaal en zonder enig verantwoording in ziekenhuizen wordt gebezigd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Iblis het volgende:
Op kwakzalverij.nl staat overigens nog een artikel over colloïdaal zilver, inclusief foto van iemand, Rosemary Jacbos, die aan de gevolgen lijdt. Ook haar pagina is veelzeggend.
Ik onderstreep dit nogmaals, omdat ik Lambiekjes reclame hiervoor totaal onverantwoord acht. Als je er niet zo wilt gaan uitzien, gebruik het dan niet. Ook al is het verder waarschijnlijk niet giftig, de uiterlijke effecten zijn natuurlijk niet prettig en er is geen enkele aanwijzing dat deze zilveroplossing ergens tegen helpt:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat dat jouw expertisegebied is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
grappig dat nu eens andersom wordt aangekaart. Waarom weet je wel dit soort dingen te vinden maar niet de waanzin dat legaal en zonder enig verantwoording in ziekenhuizen wordt gebezigd.
Behalve dat 6 paracetamol per dag voor een jaar volgens mij door niemand voorgeschreven wordt, en die zilveroplossing wél als langdurige kuur gepresenteerd wordt, waarbij vaak deze bijwerking niet gemeld wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef jogy het volgende:
Klopt inderdaad, je kan er blauw van worden enzo. Net als met alle medicijnen; WEES VOORZICHTIG. Gooi maar eens 6 paracetamolletjes per dag naar binnen voor een jaar, kijken of je er vrolijk van wordt.
Ze maken zich schuldig aan dezelfde feiten als de medicinale wereld dat doet en zodra je dat zilver koopt bij de drogisterij zit er ook een bijsluiter bij hoor, net als met paracetamol, in nederland in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Behalve dat 6 paracetamol per dag voor een jaar volgens mij door niemand voorgeschreven wordt, en die zilveroplossing wél als langdurige kuur gepresenteerd wordt, waarbij vaak deze bijwerking niet gemeld wordt.
De door Lambiekje gegeven pagina rept er ook totaal niet over.
Jij wil mensen gaan beperken in hun rechten? Beperken in hun vrije keuzen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn die verminkingen.
Nee. Ik vind het wel goed dat mensen zich zo toetakelen. Het geeft heel goed weer wat voor IQ iemand heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij wil mensen gaan beperken in hun rechten? Beperken in hun vrije keuzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |